Rahmi M. Koç Museum Traces Babies da l'Antichità à u Presente

u museu di u ventre m koc traccia i zitelli da l'età antica à u presente
u museu di u ventre m koc traccia i zitelli da l'età antica à u presente

U museu Rahmi M. Koç ospita a "Esposizione di pupi di u mondu" da u 28 di settembre. A mostra, chì mette in luce nantu à u viaghju di i pupi, a più impurtante tappa di l'industria di i ghjoculi, da l'Antichità à l'oghje, hè assai spiciale, da pupi di lignu di u 18u seculu à pupi di rag d'Anatolia, da pupi di fede asiatica è africana. à i pupi di moda, è ancu à i pupi di festival in vestiti di seta di l'Estremo Oriente, presenta una selezzione à i so visitatori.

Da i tempi antichi à u 21u seculu, i pupi sò ogetti di credenze è di cultura, è ancu di ghjoculi per i zitelli. Mentri in l'Occidenti ci eranu pupi di cera usati per a stregoneria in u Medievu, Rönesans pupi di lignu cù vestiti di lace ornati, fatti per a curiosità di moda di e donne nobili, appariscenu. I pupi pruduciutu da i populi lucali di e diverse geografie cù i metudi tradiziunali sò rimpiazzati da i pupi chì sò pruduciuti in massa da porcellana è plastica in grandi fabbriche è chì sò pruduciuti à un costu più bassu cù a rivoluzione industriale.

A "World Dolls Exhibition", curata da u Restauratore di u Museu Rahmi M. Koç, Serra Kanyak, dopu à un prucessu di preparazione cumpletu è meticuloso chì dura trè anni, presentarà a "World Dolls Exhibition", da pupi di lignu di u 18u seculu à pupi di pezza di Anatolia. , Asia è Africa. offre una selezzione speciale di diversi tipi di pupi chì sò intruti in a literatura, da i pupi di credenza à i pupi di moda, da i pupi di horror à i pupi tradiziunali di u mondu, à i pupi di vending. A mostra spiega i scopi di l'usu di u cuncettu di u zitellu dapoi i tempi preistorichi è apre l'esperienza di i visitori à a grande trasfurmazioni chì l'industria di u zitellu hà passatu annantu à i seculi.

"Per ùn dì micca u zitellu"

U fundatore di u museu, Rahmi M. Koç, pioneered the "World Dolls Exhibition". Inclusu in u prughjettu di esibisce i pupi in a so cullezzione persunale, Koç hà compru diversi pupi per cumpensà e carenze durante i so viaghji à l'esteru durante stu periodu. A cullizzioni persunale di Koç include pupi napulitani di u 18u seculu, pupi è pupi asiatichi di u 19u seculu, è pupi di porcellana preziosi, pupi d'automate, pupi di Santon è pupi di u principiu di u 20u seculu.

Dichjarà chì i zitelli ùn devenu micca esse visti solu cum'è ghjoculi, Koç hà dettu: "Mentre i musei facevanu mostre solu nantu à e so propria specializazione o campi, avà aprenu mostre nantu à quasi ogni sughjettu chì pò esse d'interessu. Ancu s'ellu à u primu sguardu pò parè di mente ciò chì a mostra di pupi hà da fà cù l'industrialismu, ùn deve esse scurdatu chì a fabricazione di ghjoculi hè una industria in sè stessu. Noi, cum'è Rahmi M. Koç Museum, vulianu purtà u muvimentu à a ghjente di Istanbul è i nostri visitatori regularmente in una strada diversa in a nostra storia di quartu di seculu. In questa occasione, avemu discututu u sughjettu assai largu è prufondu di u zitellu. Ùn importa micca chì tipu di pupa hè, in quale paese hè fattu, ùn importa ciò chì panacea hè, a fabricazione di pupi hè un arte è una industria in sè stessu cù a so robba, a qualità è a presentazione. Hè un riflessu di a cultura di u paese. Dopu à trè anni di travagliu duru, acquistu, prestitu, rigali, ricerca in prufonda è diversi viaghji, avemu pussutu mette inseme sta mostra. Spergu chì i nostri visitatori di tutte e naziunalità, tutte l'età, zitelle è picciotti, visitanu a nostra mostra cù curiosità è admirazione, è in questa occasione, amparanu assai nantu à i zitelli. Dopu tuttu, eramu tutti i zitelli un ghjornu, amatu è sperimentatu quella piccula fase. Dunque, ùn duvemu micca dì "baby" ", disse.

"Canceremu l'effetti di a pandemia cù questa mostra"

L'apertura di a "World Dolls Exhibition" hè stata cun una cunferenza di stampa tenuta in u Museu Rahmi M. Koç u 28 di settembre. À a cunferenza di stampa, Rahmi M. Koç Museum General Manager Mine Sofuoğlu, Curator Serra Kanyak, u principale sponsor di a mostra Zen Pırlanta, è co-sponsors Boyner Group è Ülker si sò riuniti.

In u so discorsu, Mine Sofuoğlu, Direttore Generale di u Museu Rahmi M. Koç, hà dettu chì l'esposizione, chì hè ghjunta à a vita com'è u risultatu di trè anni di travagliu meticuloso, hà un grande significatu per elli. Sofuoğlu hà dettu: "Da u ghjornu chì avemu statu stabilitu cum'è u Museu Rahmi M. Koç, avemu pruvatu à furnisce à i nostri visitatori mumenti chì scopreranu a vita in tutti i so aspetti è attivà a so imaginazione è i so sentimenti di ricerca ospitandu oggetti da parechje aree diverse. . Cum'è tutti i musei, eramu chjusi per un bellu pezzu l'annu passatu per via di a pandemia. Ancu s'è semu fisicamente separati da l'amatori di a cultura è di l'arte, u mondu digitale ci hà permessu di mantene u ligame trà noi. In questu prucessu, pensu chì avemu acquistatu un altru campu di sperienza cum'è musei. Cù a digitalizazione, hè diventatu più faciule per ghjunghje à u nostru ghjovanu publicu, in particulare. Cum'è in ogni campu, ci hè un cambiamentu in a museologia. Ma tutti avemu bisognu di una sperienza fisica. Offriamu una sperienza sfarente à i nostri visitatori cù l'Exhibition World Dolls in questi ghjorni quandu lascemu lentamente u clima pandemicu daretu à noi. Essendu cuscenti di u fattu chì a fabricazione di ghjoculi hè una industria in sè stessu, cum'è un museu industriale, avemu discututu u sughjettu di pupi assai largu è in prufundità. Pensemu chì i zitelli ùn sò micca solu ghjoculi, ma ancu un elementu sociologicu, un travagliu d'arti è un ramu impurtante di l'industria di i ghjoculi cù a produzzione di massa. Credu chì tutti visitanu a nostra mostra, chì hè custituita da belli esempi di u sviluppu di i zitelli da u passatu à u presente, cù curiosità è admirazione. In nome di tutta a nostra squadra di u museu, vulemu sprime a nostra gratitudine una volta à u nostru fundatore, u sgiò Rahmi M. Koç, per a so preziosa cuntribuzione è sustegnu à u prughjettu di l'esposizione, è vogliu ringrazià u nostru curatore Serra Kanyak per u so travagliu meticuloso è u so travagliu duru ".

Visitatu sette paesi, e carenze di a cullezzione sò state cumplette

U curatore Serra Kanyak hà spartutu infurmazioni nantu à u prucessu di furmazione di l'esposizione di trè anni è l'uggetti in a cullezzione. Kanyak hà dettu: "Quandu avemu decisu d'urganizà una mostra di bambole, ci era digià parechje pupi in a cullezzione persunale di Rahmi Bey è in e cullezzione di i Musei Istanbul è Ankara Rahmi Koç. Tuttavia, per creà una "Esposizione di pupi di u mondu", era necessariu avè una cullezzione assai più grande. Prima di tuttu, "Chì hè un zitellu?" Aghju investigatu u sughjettu in prufundità. Aghju identificatu i nostri difetti per ottene diverse tippi di pupi chì sò intruti in a literatura mundiale di u zitellu, è dopu, inseme cù Rahmi Bey, avemu cuminciatu à cullà i pupi mancanti in a nostra cullezzione. Rahmi Bey hà compru assai pupi da Svezia, Francia, Inghilterra è America. Aghju ancu viaghjatu in Germania, Svezia, Svizzera è Russia per fà ricerche è cumprà i zitelli; Aghju visitatu diversi musei, mostre, mercati antichi è vintage. Avemu compru pupi chì mancavanu da a nostra cullizzioni seguitendu diverse aste in Inghilterra è in America. Cume stu prucessu cuntinueghja, a nostra cullezzione hè stata arricchita cù e donazioni di i nostri amichi di u museu stretti è i pupi chì prestanu. L'approvvigionamentu di a cullizzioni principale chì custituiscenu a nostra mostra hè stata cumpletata in 1 annu, ma u nostru tempu di preparazione tutale era di 3 anni cù u travagliu chì avemu fattu per preparà per a mostra. Fighjemu ancu una storia storica in a mostra, in quale trasmettemu cronologicamente u scopu di utilizà u cuncettu di u zitellu da i tempi preistorichi. Semu felici d'avè creatu una cullizzioni cusì cumpleta. Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu, in particulare u Signore Rahmi M. Koç. Spergu chì i nostri visitatori lasceranu ancu felici di a nostra mostra.

U principale sponsor di l'esposizione, u membru di u Cunsigliu di Zen Pırlanta Şükran Güzeliş hà dettu: "Avemu avutu una cullaburazione assai bona cù u stimatu Museu Rahmi M. Koç in l'anni è avà a nostra relazione hè diventata in amicizia. In questu sensu, avemu intrapresu cun grande piacè u sponsor principale di l'Exhibition World Dolls. I paragonu à i ghjuvelli perchè rapprisentanu un ponte tempurale trà u passatu è u futuru. In fatti, i ghjuvelli sò un ponte custruitu in u presente, cunnetta u passatu è u futuru. Stu ponte porta significati, valori, felicità, ma ancu principii, cura è diligenza. L'artisgianalità esperta necessaria per a fabricazione di pupi hè ancu essenziale per a fabbricazione di ghjuvelli. Quandu guardemu i pupi fatti à a manu, vedemu chì ci hè un grande sforzu, creatività è artisgianalità fine daretu à ognunu, cum'è in a creazione di ghjuvelli. Semu assai felici di esse u sponsor principale di sta mostra, chì ci permette di vede i zitelli, chì anu un postu assai significativu in tutta a nostra vita, da una perspettiva storica è culturale ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*