Chjama cumuna per l'azzione da i CTO di l'industria di l'aviazione

chjama à azzione cumuna da i ctos di l'industria di l'aviazione
chjama à azzione cumuna da i ctos di l'industria di l'aviazione

Chief Technology Officers (CTO) di sette di i principali produttori aerospaziali di u mondu anu annunziatu i so scopi per ottene una aviazione più sustenibile in una dichjarazione cumuna. L'obiettivi annunziati sò in linea cù l'ubbiettivi di u Gruppu d'Azzione di Trasportu Aereu in tutta l'industria. A dichjarazione si unisce ancu in una visione cumuna per sustene l'obiettivu di l'industria di l'aviazione di ottene emissioni nette di carbonu zero per u 2050, è aghjurnà l'impegnu assuciatu da un gruppu di CTO in ghjugnu 2019.

I CTO di Airbus, Boeing, Dassault Aviation, GE Aviation, Pratt & Whitney, Rolls-Royce è Safran cunsiglianu à l'istituzioni di ricerca, i fornitori, i pruduttori di carburanti è l'operatori aeroportuali per sviluppà ulteriormente u prugressu fattu in l'ultimi anni è rivelanu l'agenda di sustenibilità di u industria di l'aviazione. Emetterà una chjama à l'azzione per elli à mette

A dichjarazione cumuna hè stata emessa da ADS, l'urganizazione chì rapprisenta l'industria aerospaziale, di difesa, di sicurità è di spazii in u Regnu Unitu, in un avvenimentu prima di a Conferenza COP26 in Londra, mentre i CTO si sò riuniti per discutiri u prugressu in a sustenibilità di l'aviazione.

I CTO di e cumpagnie anu annunziatu chì anu u scopu di travaglià inseme per fucalizza nantu à trè aree core di a tecnulugia di l'aviazione. I scopi annunziati sò i seguenti:

Migliurà ancu u disignu è a tecnulugia di l'aeronave è di u mutore

Realizà studii è ricerca nantu à l'idrogenu, u carburante di u futuru, mentre sustene a dispunibilità è l'adopzione di Carburante per l'Aviazione Sostenibile (SAF)

Cuntinuà à sviluppà novi tecnulugii chì permettenu u carboniu nettu zero in l'aviazione, mantenendu i standard di sicurezza è di qualità di l'industria.

I CTO di sette cumpagnie chì anu investitu più di $ 75 miliardi in R&D in l'ultimi cinque anni chjamanu ancu e seguenti tematiche:

Un approcciu sustinibili è pianificatu per sustene u sviluppu di e tecnulugia novi è incuragisce l'espansione di SAF è a capacità di produzzione di l'idrogenu verde

Un approcciu globale è coherente à i normi regulatori è di certificazione

Assicurendu a cooperazione trà istituzioni di ricerca è fornitori in l'industria di l'aviazione in u sviluppu di e tecnulugia novi

Investimentu in a capacità di produzzione SAF da i pruduttori di carburante

Investimentu da l'operatori di l'aeroportu in l'infrastruttura necessaria per sustene e tecnulugia di l'aviazione

Dapoi l'impegnu cumunu fattu in u 2019, l'azzioni pigliate da e sette cumpagnie per ottene emissioni nette di carbonu zero varianu da migliurà in a flotta in serviziu oghje à tecnulugia di u futuru. In questu cuntestu;

Airbus hà annunziatu u so scopu di furnisce u primu aviò à emissioni zero in u mondu per u 2035 è hà svelatu trè aerei di cuncettu alimentati da l'idrogenu, mettendu in risaltu u so impegnu à sviluppà sta tecnulugia à altu potenziale per l'aviazione cummerciale. Airbus participa ancu à prughjetti di impattu climaticu 2030% SAF cum'è parte di a so roadmap generale per a certificazione per intruduce 100% SAF in a so flotta per u 100.

Boeing hà prumessu chì i so aerei cummirciali puderanu volà cù 2030% SAF per 100 è cuntinuà à pruvà e tecnulugia novi in ​​u so prugramma ecoDemonstrator. SAF hà annunziatu un partenariatu cù SkyNRG è SkyNRG Americas per aumentà u carburante. Boeing è Kitty Hawk anu ancu furmatu Wisk, una joint venture chì farà avanzà u futuru di a mobilità aerea urbana cù un taxi aereu autonomu, completamente elettricu, cù più di 1.500 voli di prova. Boeing, sta volta cù a so filiale Insitu, hà finitu u so quintu prugramma di teste di volu à l'idrogenu cù u veìculu aereu senza pilotu ScanEagle3 alimentatu da una pila di combustibile à l'idrogenu à membrana di scambiu di protoni (PEM).

Dassault Aviation sustene attivamente l'usu di SAF è a serie Falcon hè digià conforme à SAF. U travagliu di Dassault Aviation in u scopu di a Joint Venture Clean Sky 2 è di u Cunsigliu di Ricerca di l'Aviazione Civile di Francia (Corac) si concentra nantu à riduce u cunsumu di carburante riducendu a resistenza è u pesu di l'aria durante u muvimentu di l'aeronave. Cù u prugramma europeu Sesar, Dassault Aviation s'impegna à migliurà l'efficienza di u volu è u cunsumu di carburante utilizendu rotte di volu apposta. Dassault Aviation hè ancu implicatu in i prughjetti Corac ligati à l'usu futuru di l'idrogenu in l'aviò.

GE Aviation travaglia cù a NASA per dimustrà a preparazione di u volu per un powertrain elettricu ibridu integratu di megawatt per aerei à corridoiu unicu è guida i sforzi di l'industria per definisce i standard 100% SAF.

GE è Safran anu lanciatu inseme u prugramma CFM RISE in ghjugnu 20 per dimustrà è maturà tecnulugii innovatori chì miranu più di 2% di cunsumu di carburante è emissioni di CO2021 in menu paragunatu à i motori più efficaci di l'oghje, cum'è i ventilatori aperti è ibridi elettrici. L'ughjettivi di u prugramma includenu a cumpatibilità 100% cù SAF è l'idrogenu.

Pratt & Whitney, in cullaburazione cù De Havilland Canada, Collins Aerospace è u guvernu canadianu, hà annunziatu un investimentu maiò in u sviluppu di un dimostratore di volu ibridu-elettricu destinatu à una migliione di 2% in l'efficienza di carburante è l'emissioni di CO30 cumparatu cù l'aviò turboprop regionale esistenti. Pratt & Whitney hè ancu sviluppatu tecnulugia per un core di u mutore più efficiente è recentemente hà apertu un novu stabilimentu di ingegneria è sviluppu dedicatu à i composti di matrice ceramica (CMC) in Carlsbad, California, per sustene stu travagliu. Pratt & Whitney cuntinueghja ancu à pruvà i mutori chì funzionanu finu à u 100% di carburante SAF.

Rolls-Royce hà participatu à a Race to Zero di l'ONU è hà annunziatu chì pruvarà chì tutti i motori Trent in u 40% di a flotta di l'aeronautica à longu andà di u mondu seranu 2023% SAF conformi à u 100. Questu hè ancu in linea cù a Race to Zero di l'ONU è u lanciu di u SAF per u 2030. Rolls-Royce, chì richiede ancu obiettivi di conformità SAF per a compensazione esecutiva, hà pruvatu dui aerei largu è un tipu di mutore di jet d'affari cù carburante 100% SAF. Firmatu un Memorandum of Understanding (MoU) cù Shell per sviluppà è accelerà l'usu di SAF. Hà sviluppatu è volatu ciò chì pensa à esse l'aviò elettricu più veloce di u mondu è hà firmatu accordi cù i clienti in i mercati di l'energia elettrica è di a Mobilità Aria Urbana (UAM) per alimentà i prudutti chì volaranu à a mità di sta dicada.

Safran hà furmatu un partenariatu strategicu cù TotalEnergies per accelerà a riduzzione di l'emissioni di CO2 in l'industria di l'aviazione, travagliendu inseme à u sviluppu è a implementazione di SAF, chì pò rimpiazzà cumplettamente i carburanti fossili in i mutori attuali è futuri. Safran è Airbus sfrutteranu e capacità è e facilità di teste di JV ArianeGroup per fà e tecnulugia di l'idrogenu pronte per l'industria di l'aviazione.

In a so dichjarazione cumuna, i CTO indicanu chì l'80% di carburante in menu hè utilizatu per ogni Passeggeru-Kilometru (RPK) in i voli oghje paragunatu à cinquant'anni fà. I CTO enfatizanu ancu chì l'aviazione conta per 2% di tutte l'emissioni di CO2,5 causate da l'omu è u 4% di l'emissioni glubale, cuntendu u 4% di u PIB glubale è furnisce 88 milioni di posti di travagliu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*