Ministru Özer: "A Riflessione di a Variante Omicron à e Nostre Scole hè estremamente bassa"

U Ministru Özer "A Riflessione di a Variante Omicron à e Nostre Scole hè estremamente Bassu"
U Ministru Özer "A Riflessione di a Variante Omicron à e Nostre Scole hè estremamente Bassu"

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer, in a so dichjarazione à l'Uffiziu di u Guvernatore prima di a Reunione Pruvinciale di Valutazione di l'Educazione in u scopu di a so visita di Konya, hà dichjaratu chì l'educazione facciale ininterrotta in i scoli continuarà cù a stessa determinazione in u sicondu termini.

U Ministru di l'Educazione Naziunale Mahmut Özer hà fattu dichjarazioni annantu à l'educazione ininterrotta in faccia durante a so visita à l'Uffiziu di u Guvernatore in Konya, induve hè vinutu à participà à e diverse aperture è prugrammi. Nutendu chì anu pigliatu e precauzioni necessarie in un totale di 71 mila 320 scole in cunfurmità cù e raccomandazioni di u Ministeru di a Salute è u Cunsigliu di Scienze di a Salute, Özer hà dettu: "Custa cum'è avemu cuntinuatu l'educazione in faccia in u primu periodu, continueremu a nostra strada cù a listessa determinazione in questu periodu ". disse.

A riflessione di a variante Omicron nantu à e scole hè assai bassu

Enfatizendu chì u paese hà un sistema educativu enormu, Özer hà dettu: "Un sistema educativu cù circa 850 mila aule. Da oghje, l'educazione in faccia hè stata sospesa in solu 850 di 50 mila aule per un casu o un cuntattu strettu. Da avà, ancu se a prevalenza di a variante Omicron hè assai alta, a so riflessione nantu à e nostre scole hè estremamente bassu. A tarifa di classi chjusi hè assai sottu à 1 per centu. Spergu chì continueremu l'educazione in faccia in e nostre scole fendu attenzione à e regule di maschere, distanza è pulizia. A salute di i nostri figlioli hè assai impurtante per noi. Sti misure sò assai impurtanti. Hè assai impurtante per rispettà queste misure in ambienti fora di a scola. Perchè tutti i spazii di socializazione in a sucetà si affettanu. Naturalmente, affetta ancu e scole. Hè per quessa chì dumandemu à i nostri genitori è à a nostra sucetà di seguità e regule sanitarie per chì e scole restanu aperte à l'educazione in faccia. Spergu chì stu prucessu cuntinueghja cum'è in u primu periodu ". Özer hà nutatu chì valuteranu a qualità è a situazione di l'educazione in Konya, è anu da fà aperture.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*