U prublema di l'acqua residuale di Mordoğan diventa storia

U prublema di l'acqua residuale di Mordoğan diventa storia
U prublema di l'acqua residuale di Mordoğan diventa storia

U capu di trattamentu di l'acque reflue di Turchia, a Direzzione Generale di İZSU di a Municipalità Metropolitana di İzmir, implementa a so 70ª Impianto di Trattamentu di Acque Reflue in Mordoğan. A facilità, chì costa 60 milioni di lire, hè prevista per esse messa in serviziu in a stagione estiva.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerCuntinuendu e so attività cù u scopu di fà İzmir una di e cità esemplarii di a vita in armunia cù a natura, a Municipalità Metropolitana di İzmir cuntinueghja i so investimenti di purificazione senza interruzzione. A Direzzione Generale İZSU di a Municipalità Metropolitana di İzmir, chì mantene a so dirigenza in Turchia cù u numeru di stazioni di trattamentu è u tassu di trattamentu biologicu avanzatu, hè finita in l'investimentu di trattamentu chì Mordoğan hà iniziatu per risolve u prublema di l'acqua residua. Un investimentu di 70 milioni di TL hè statu fattu per l'Impianto di Trattamentu Biologicu Avanzatu di Acque Reflue di Mordoğan, chì servirà cum'è a 60a pianta di trattamentu d'acqua di İzmir. A facilità, chì hè stata custruita nantu à una superficie di 17 mila metri quadrati in a regione Sulucadere, tratterà 11 mila metri cubi di acque di scarico per ghjornu. L'acqua residuale per esse trattata cù un metudu biologicu avanzatu serà eliminata da un scaricamentu in mare profondu senza dannu a natura. Deodorizeraghju a facilità è ci sarà ancu un sistema SCADA.

Apertura in a stagione estiva

L'impianto di Trattamentu Biològicu Avanzatu di Mordoğan serà messu in serviziu dopu a fine di a custruzzione di a linea di scaricamentu di u mare, chì hè in costruzione, in i mesi d'estate. Cù a cumissioni di a stallazione, a nova rete di fognaria di 65 chilometri, a custruzzione di quale hè stata cumpletata cù un investimentu di 110 milioni di lire, serà ancu attivata. L'impianto tratterà l'acqua di u centru di Mordoğan, Ardıç, Çatalkaya, Yenicepınar è Old Mordoğan Village.

"Soyer hè a cura per tutti i nostri prublemi"

Dichjarà chì sò felici per l'investimentu in a pianta di trattamentu, u capu di Mordoğan Şaban Ok hà dettu: "Sò assai felice, hè u mo primu mandatu cum'è capu. Primu Tunç Soyer Vogliu ringrazià tutti quelli chì anu cuntribuitu à u prugettu, in particulare u mo presidente. Hà aghjustatu valore à Mordoğan.

Cahit Yönlü, chì vive in Mordoğan, hà dettu: "Aghju campatu in Mordoğan dapoi parechji anni. Avemu avutu prublemi enormi, soprattuttu in quantu à l'infrastruttura. Avemu usatu una fossa settica. Avemu avutu prublemi per u costu è l'odore. Semu estremamente felici cù l'investimentu fattu. Esperemu chì a facilità apre u più prestu pussibule. Hè un grande investimentu. U nostru presidente Tunç Soyer"Ùn ti possu micca ringrazià abbastanza", disse.

"U nostru prublema più grande hè risoltu"

Kemal Rudarlı, "U nostru presidente Tunç SoyerGrazie assai per i vostri servizii. Vogliu sprime a mo gratitudine per fà Mordoğan Mordoğan. Serà di grande benefiziu finanziariu è in quantu à l'odore. Serà di grande benefiziu ".
Oyal Niron hà dettu: "Per parechji anni, u prublema di l'infrastruttura quì ùn pudia esse risolta. Tunç SoyerTi ringraziu assai. Hà vistu u nostru prublema più grande. Soyer hè a cura per tutti i nostri prublemi ", disse.

Investimentu di 3 milioni di TL in Karaburun in 250 anni

A Municipalità Metropolitana di Izmir hà furnitu à u distrittu di Karaburun una infrastruttura sana cù l'investimenti chì hà fattu in l'ultimi trè anni. Cù un investimentu di più di 18 milioni di lire, a pianta di trattamentu di l'acqua potabile di Mordoğan Pond è e linee di trasmissione di l'acqua potabile sò state cumpletate è messe in serviziu. 3 pozzi d'acqua novi sò stati perforati in i quartieri di Mordoğan Merkez, Yayla è Saip è a carenza d'acqua di questi insediamenti hè stata risolta. Per riduce u risicu di inundazioni in i ghjorni di pioggia, 61 chilometri di flussu sò stati puliti. 7 strade cù una larghezza media di 92 metri è una lunghezza di 133 chilometri sò stati pavimentati, 161 mila tunnellate di asfaltu caldu sò stati posti. A superficia di a strada pianura di 175 mila metri quatratu (35 chilometri) hè stata cuperta è u generatore hè statu messu à surrisu. 107 mila metri quadrati (21 chilometri) di cobblestones chjave sò stati posti.

A spiaggia di Karaburun Kaynarpınar, a strada Mordoğan Atatürk hè stata urganizata. U flussu di trafficu hè statu alleviatu organizendu l'intersezzione à l'intersezzione di Mordoğan Namık Kemal Street è İnönü Street. Strade è marciapieli sò stati disposti nantu à a riva di Mordoğan Fatih Street è Yalı Street.

Novi investimenti sò in strada

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so investimenti in u distrittu. 5 pozzi d'acqua novi sò perforati in i quartieri di Küçükbahçe, Sarpıncık, Ambarseki è Saip. Urla İçmeler Una parte di 9,5 chilometri di a pruduzzione in u scopu di l'offerta per a linea di trasmissione di l'acqua potabile trà Cesme è Cesme hà iniziatu in Karaburun. Un pozzo sarà perforatu in İncecik Mahallesi. U prucessu di licitazione cuntinueghja per a pianta di trattamentu di l'acqua potabile di Karaburun Bozköy Pond è a linea di trasmissione di 9,4 chilometri. I travaglii di cuncepimentu di u prughjettu di a linea d'acqua potabile di 248 chilometri sò stati cumpletati per cunnette i distretti di Yaylaköy, Küçükbahçe, Salman, Sarpıncık, Haseki, Bozköy, Esendere, İnecik, Eğlenhoca, Kösedere è Parlak di Karaburun à una rete d'acqua potabile sana. Hè previstu di andà à l'offerta di custruzzione in 2023. A linea di separazione di l'acqua di piovana di 10 chilometri, chì servirà u centru di Karaburun, i distretti di İskele è Saip, è u travagliu di a linea di acque di scarico di 71,5 chilometri sò ancu in a fase di cuncepimentu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*