Stazione Spaziale Cinese Pronta à Dock cù Novu Spaziale

A Stazione Spaziale Chine Pronta à Dock cù una Novu Nave Spaziale
Stazione Spaziale Cinese Pronta à Dock cù Novu Spaziale

A nave spaziale di carica di a Cina Tianzhou-3 riposizionata sta matina intornu à u modulu core di a stazione spaziale, Tianhe, per accoglie altre navi spaziali imminenti.

A nave spaziale di carichi di China Tianzhou-3, sottu u cuntrollu di l'urdinatore, abbandunò a parte poppa di u modulu core di a stazione spaziale Tianhe à 05:02 sta matina, secondu una dichjarazione di l'Uffiziu di l'Ingenieria Spaziale Manned di China (CMSEO). A parte di fronte di Tianhe.

Attualmente, a stazione spaziale hè infurmata in boni cundizioni è pronta à attracà cù a nave di carica Tianzhou-4, a nave spaziale tripulata Shenzhou-14 è u modulu di laboratoriu Wentian.

Durante u prucessu di custruzzione di a stazione spaziale cinese, 2022 missioni più seranu realizate in u 6.

A nave spaziale di carica Tianzhou-4 serà lanciata in maghju. In u ghjugnu, trè taikonauts seranu mandati à u modulu core di a stazione spaziale da a nave spaziale Shenzhou-14 è travaglià quì per 6 mesi.

U modulu di labburatoriu chjamatu Wentian in lugliu è u modulu di laboratoriu chjamatu Mengtian in dicembre seranu dock cù u modulu core di a stazione spaziale. Cusì, a stazione spaziale in forma di "T" custituita da trè moduli serà stabilita.

A nave spaziale di carica Tianzhou-5 serà tandu lanciata. Inoltre, trè novi taikonauts seranu mandati à a stazione spaziale da a nave spaziale Shenzhou-15 per rimpiazzà i trè taikonauts assignati à a stazione spaziale.

Fonte: China Radio International

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*