A Mongolia dumanda una offerta da TCDD Teknik per a fabbrica di carri di merci per esse stabilita

TCDD dumanda un'offerta tecnica per a fabbrica di vagoni di merci per esse custruita in Mongolia
A Mongolia dumanda una offerta da TCDD Teknik per a fabbrica di carri di merci per esse stabilita

I studii cuntinuanu à migliurà a cooperazione ferroviaria trà Turchia è Mongolia. À a riunione tenuta in a Direzzione Generale di Ferroviari Turchi di Statu (TCDD), un cunsensu hè statu ghjuntu per migliurà a cooperazione ferroviaria trà i dui paesi.

A Reunione di Cuuperazione in u Campu di Ferrovia trà Turchia è Mongolia hè stata tenuta à a Direzzione Generale di TCDD. Direttore Generale di TCDD Metin Akbaş, Sottosegretariu di u Ministeru di u Sviluppu di Strada è Trasportu (MRTD) Batbold Sandagdor, Specialista di u Dipartimentu di Coordinazione di Implementazione Ferroviaria è Marittima Artur Byamba-Yu, KIT Ferroviario Mongolian (MTZ), Capu di Dipartimentu di Prughjetti è Investimenti Myagmarsuren Zevgee, Ulaanbaatar Railways AŞ In a riunione tenuta cù a participazione di u Diputatu General Manager (UBTZ) Luvsandash Enkhbold, una breve infurmazione nantu à l'istituzioni hè stata sparta. Dopu una breve informazione hè stata data da u direttore di marketing è di vendita di TCDD Teknik Mühendislik ve Müşavirlik AŞ, Mustafa Özdöner, è u direttore di a succursale di marketing è di relazioni cù i clienti in Turchia, Fatih Karaköse, i partiti anu discututu l'opportunità di cooperazione trà i dui paesi. A delegazione di Mongolia hà dichjaratu ch'elli vulianu cooperà in i so novi prughjetti, è chì avianu bisognu di i veiculi di ferrovia quandu i prughjetti sò stati finiti, è hà dumandatu una pruposta da TCDD Teknik per i studii di fattibilità di a fabbrica di vagoni di merci prevista per esse stabilita in Mongolia.

U direttore generale di TCDD, Metin Akbaş, hà dichjaratu chì sta riunione, induve l'attori ferroviari di i dui paesi si sò riuniti, hà furmatu una bona basa per una pussibuli cooperazione è chì i passi concreti duveranu esse fatti in questa direzzione. Akbaş hà nutatu chì seria benefiziu di inizià i studii per a preparazione è prestu a firma di un protokollu chì implicarà tutti l'attori ferroviari per u sviluppu di a cooperazione trà i dui paesi in u campu di e ferrovie.

U sottusegretariu MRTD Batbold Sandagdorj hà enfatizatu chì apprezzanu u sviluppu è u successu di Turchia in u campu di e ferrovie. Sandagdorj hà dichjaratu ch'elli ponu prufittà di l'esperienza di TCDD in questu campu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*