U Festival di Cafè Colombianu tenutu in İzmir

Festival di Cafè Colombianu Tenutu in Izmir
U Festival di Cafè Colombianu tenutu in İzmir

U Festival di Caffè Colombianu, urganizatu per a prima volta quist'annu da a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Ambasciata Colombiana, hà assistitu à scene culurite. U Murale di l'Amicizia Colombiana, fattu da artisti colombiani, hè statu ancu apertu à u festivale, induve a ghjente di Izmir hà avutu l'uppurtunità di sperienze u caffè colombiano.

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerIn cunfurmità cù u scopu di Izmir di rinfurzà i so ligami culturali cù u mondu, l'attività di a cità hè in crescita. U Festival di Caffè Colombianu, chì hè statu tenutu per a prima volta in u 15 di lugliu, a Piazza di i Martiri di a Democrazia (Piazza di Quarantine) cù a cooperazione di a Municipalità Metropolitana di Izmir è l'Ambasciata Colombiana, hà iniziatu cù imagine culurite. U sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu, l'ambasciadore di a Colombia in Ankara Julio Anibal Riano Velandia, u cunsul onorariu colombiano in İzmir Eli Alharal è parechji citadini anu assistitu à l'avvenimentu induve l'apertura di u murale di l'amicizia colombiana chjamatu "Danza di Speranza" eseguita da u "Vertigo Graffiti". "Fò ancu un gruppu furmatu da artisti colombiani.

I participanti di u festivale anu avutu l'uppurtunità di sperienze u cafè tradiziunale, turcu è colombiano, è ancu varietà di cafè caldu è friddu. U festivale hè finitu cù un spettaculu di ballu latinu è cuncertu Ibis Maria.

"I ligami stabiliti quì cunnessu cità è paesi l'un à l'altru"

Parlendu à l'apertura di l'avvenimentu, chì ùn solu rinforza i ligami culturali, ma ancu aumenta l'opportunità di cuuperazione, u vice-sindaco di a municipalità metropolitana di İzmir Mustafa Özuslu hà dettu: "Ci hè un dittu in u nostru bellu turcu," una tazza di caffè hà 40 anni di memoria. '. Ci hè assai tazzi è assai caffè quì. Stu festival hè di grande impurtanza in termini di amicizia Colombia-Turchia. A patria di u caffè hè a Colombia, ma unu di i paesi impurtanti induve hè cunsumatu hè Turchia. Aumenteremu l'amicizia è a fratellanza cù e cità di Colombia cù tali festivali. I ligami stabiliti quì cunnetta in realtà e cità, e persone è i paesi l'un à l'altru ", disse.

"L'incontro tra arte e cultura"

L'ambasciadore di Colombia in Ankara Julio Anibal Riano Velandia hà dettu chì questi avvenimenti anu una impurtanza particulare per u spiritu di fratellanza chì portanu è hà dettu: "Questu festival hè a riunione di l'arte è a cultura per rinfurzà a vicinanza trà a Colombia è a Turchia. U caffè hè unu di i nostri simboli impurtanti. Per i Turchi è i Colombiani, u caffè face parte di u nostru patrimoniu culturale. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU ringraziu per guidà sta festa ".

Eli Alharal, Consul Onorariu di Culumbia in Izmir, hà dettu: "Sapemu chì e persone di i dui paesi ponu riunite assai più cù tali attività culturali, è chì a so cooperazione ecunomica aumenterà à u stessu tempu".

U travagliu murale hà attiratu l'attenzione

In u travagliu murale in a Piazza Quarantine, ci hè una donna chì balla nantu à unu di i muri è una figura maschile nantu à l'altru. Una di l'opere fatte nantu à e duie superfici di u muru fermarà nant'à u muru di u palcuscenicu in a piazza. Siccomu u travagliu nantu à l'altra superficia hè fattu nantu à u materiale di rivestimentu di a superficia appiicata à u muru, dopu à a fine di u periodu di esibizione, serà spustatu in una di e stazioni di metro o İZBAN per esse mostratu permanentemente.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*