A moto Suzuki vince a corsa di resistenza di 24 ore per a seconda volta consecutiva

A moto Suzuki vince a corsa di resistenza di l'ora per a seconda volta consecutiva
A moto Suzuki vince a corsa di resistenza di 24 ore per a seconda volta consecutiva

Suzuki vince a prima tappa per a seconda volta in u Campionatu Mondiale di Moto Endurance World Road Racing, urganizatu da a Federazione Internaziunale di Motocicletta (FIM). A squadra MOTUL di YOSHIMURA SERT (Suzuki Endurance Racing Team) di Suzuki Motor Corporation hà ottenutu un successu significativu vincendu a prima volta di u Campionatu Mondiale di Endurance FIM 2022 (EWC) chjamatu 24 Heures Motos in Le Mans, Francia per a seconda volta consecutiva.

A marca legendaria di u mondu di a moto, Suzuki, cuntinueghja à corona u so successu in durabilità cù vittorie. U fabricatore giapponese hà vintu a prima tappa di u Campionatu Mondiale di Moto Endurance World Road Racing dui anni di fila, urganizata da a Federazione Internaziunale di Motocicletta (FIM). A squadra MOTUL YOSHIMURA SERT (Suzuki Endurance Racing Team) di Suzuki Motor Corporation hà trionfatu una volta di più in a prima tappa di a corsa di 24 Heures Motos in una corsa di resistenza di motociclette cù motociclette basate in a produzione di massa adattate à e specifiche di corsa Endurance di EWC.

Prestazione eccezziunale da a GSX-R1000R

Suzuki, chì hà affidatu l'operazione di squadra à Yoshimura Japan Co., Ltd. dapoi a stagione 2021, cuntinueghja à ghjucà à a cima di sta corsa cù u super sport GSX-R1000R. Grazie à a prestazione superiore di a GSX-R1000R, YOSHIMURA SERT MOTUL hà vintu u titulu di campiunatu in a stagione 2021, u so primu annu in u campionatu. Cumpiendu i giri di qualificazione in u sicondu postu, YOSHIMURA SERT MOTUL hà mantinutu u so ritmu altu da a prima volta è hà ghjucatu per a dirigenza è diventò u capu di a squadra in a prima ora di a corsa. Dopu à 2 ore di guida, a squadra hà avutu prublemi tecnichi, è hà sappiutu di prutezzione di u sicondu è u terzu postu superendu questi prublemi cù u travagliu di l'equipaggiu di pit. Ripigliendu u capu dopu à 9 ore, a squadra hà finitu a corsa cum'è u capu à a fine di 840 giri. Cusì, a squadra YOSHIMURA SERT MOTUL hà sappiutu piglià u primu postu davanti à i so rivali in u ranking di squadre cù punti 63.

2022 Campionatu Mondiale Endurance Calendario di corsa

1. 24 HEURES MOTOS (LE MANS) 16-17 d’aprile Francia

2. 24 HOURS SPA 4-5 June Belgium

3. SUZUKA 8 ORE 7 Aostu Giappone

4. BOL D'OR 24 ORE 17-18 settembre Francia

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*