Festival di i zitelli creativi chì contanu eccitanti i ghjorni

Festival di i zitelli creativi chì contanu eccitanti i ghjorni
Festival di i zitelli creativi chì contanu eccitanti i ghjorni

U "Festival di i zitelli Creativi", a più grande urganizazione di i zitelli è di a famiglia in u nostru paese, si terrà in u Parcu Maçka Küçükçiftlik u 4-5 di ghjugnu. U festival, chì si terrà per a terza volta questu annu dopu à una pausa di dui anni per via di a pandemia, includerà più di 3 avvenimenti divertenti è istruttivi.

U festival, chì si terrà per a terza volta questu annu dopu à una pausa di dui anni per via di a pandemia, includerà più di 3 avvenimenti divertenti è istruttivi. Cù isse attività, i zitelli scopreranu e so cumpetenze è a so creatività, mentre chì e so famiglie viranu momenti indimenticabili di divertimentu.

I zitelli si divertiranu à amparà mentre si diverte nantu à parechji sughjetti cum'è l'arte, a cuscenza di l'energia, a cuscenza di u trafficu, l'ecologia, u disignu, a scienza, u muvimentu è l'upcycling in i spazii di l'attellu giganti chì si terranu sottu u patrocini di marchi distinti. Sponsor principale Faber-Castell; Riunirà ancu i zitelli stabilendu un castellu gigante speziale in u spaziu di a festa, induve ci sò attelli cuncintrati in a creatività specifica di a festa.

Inoltre, in u Stage di Conversazione inspirante creatu per i genitori; Sunay Akin, Dr. Özgür Bolat, Şermin Yaşar, Ceyda Düvenci, Prof. Dr. Ayşe Bilge Selcuk, Prof. Dr. Selcuk Sirin è u Prof. Dr. I principali esperti cum'è Bedirhan Üstün riceveranu infurmazioni impurtanti.

I zitelli è i genitori si divertiranu inseme

Per d 'altra banda, nantu à u Stage di Prestazione di u Festival Creativu di i zitelli, avvenimenti di qualità seranu tenuti in u Parcu KüçükÇiftlik per dui ghjorni cù più di 30 teatri, cuncerti, corteggi allegri, artisti mimi, jugglers, artisti di piegatura di palloncini, anguli di pittura di faccia, maghi è balli. spettaculi. E famiglie viranu una sperienza di festival unica piena di degustazioni, ghjochi è rigali cù manifestazioni stand di marche impurtanti.

U tema di quist'annu hè "Superheroes"

U tema di u "Festival di i zitelli Creativi" questu annu hè "Super Eroi". Tuttavia, questi eroi ùn saranu micca i soliti eroi volanti cù i so superpoteri. Questi eroi seranu custituiti da persone chì anu cambiatu u so paese è u mondu attraversu a scienza, l'arti è u sport. À mezu à elli; Migliaia di mantelli cù i disegni speciali di 10 nomi impurtanti cum'è Einstein, Osman Hamdi Bey, Charlie Chaplin è Galileu seranu distribuiti à i zitelli chì participanu à u festival. Cusì, u "Festival di i zitelli Creativi" hà u scopu di aiutà i zitelli à capisce l'impurtanza di fà a diferenza cù a scienza è l'arti.

"Creamu una memoria culturale"

Espristendu chì u festival hè natu cù un approcciu chì rispettu i zitelli è prova à esse degne di elli, Derya Topçu, u fundatore di u Festival di i zitelli Creativi, hà dettu: "Avemu preparatu assai bè per u nostru festival, chì avemu fattu una pausa per 2 anni. per via di a pandemia. À u nostru festivale, avemu focu annantu à l'intrattenimentu, l'educazione è ognunu di i nostri attelli. Quist'annu, avemu messu dui drammi di teatru assai impurtanti nantu à u Performance Stage, chì hè inclusu in tutti questi avvenimenti. Avemu novi invitati impurtanti à e discussioni. Più di 40 marchi distinti chì pruducenu prudutti è servizii in u nostru paese anu travagliatu per offre un bonu cuntenutu à i zitelli è i genitori. Inoltre, quist'annu, sottu à a dirigenza di Tanem Sivar, avemu firmatu un prughjettu impurtante di rispunsabilità suciale cù u prughjettu "Colors from Child to Child" per u benefiziu di l'Associazione di i zitelli Rossi ".

Aghjunghjendu chì u Festival hà criatu una memoria culturale à traversu l'anni, Topçu cuntinueghja : « Sta mimoria hè cusì bella chì i membri di a famiglia a creanu sperendula inseme. Hè un ambiente di divertimentu è di sviluppu di gioia induve a famiglia ùn offre micca i so figlioli, induve campanu inseme, induve ponu mette assai bellezze orientate à u valore senza cultura populari in i so sacchetti ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*