Risolviri 3600 Problemi di indicatori addiziunali da esse cumpletati stu mese

A risoluzione di l'issue di l'indicatori supplementari serà cumpletata stu mese
Risolviri 3600 Problemi di indicatori addiziunali da esse cumpletati stu mese

U Ministru di u Travagliu è di a Sicurezza Sociale Vedat Bilgin hà assistitu à u "Summit di l'Alimentazione hè in Nostre Mani" urganizatu da u Sindicatu Turcu di l'Industria Alimentare è Zucchero (Şeker-İş).

Parlendu quì, u Ministru Bilgin hà sottolineatu chì a cuntribuzione di i travagliadori à u putere di produzzione di Turchia hè assai impurtante è hà dettu: "L'inflazione hè estremamente seria in Turchia, è hè u listessu in u mondu. I prezzi di i pruduttori è l'inflazione in Germania hà righjuntu u 30 per centu u mese passatu, a Germania hè unu di i più grandi paesi industriali in u mondu. I Stati Uniti anu una inflazione senza precedente in a so storia. Ùn avemu mai ignurà l'impattu di i nostri costi energetichi nantu à l'inflazione. Quessi anu ripercussioni in Turchia, allora chì faremu ? Prutegeremu i nostri impiegati è travagliadori contr'à questi. "Vogliu dichjarà chì avemu preparatu regulamenti chì furnisceranu micca solu a diffarenza di l'inflazione, ma ancu una prutezzione più cumpleta di i travagliadori contr'à i danni di l'inflazione chì facenu in u lugliu".

"Cumpleremu a Soluzione à l'Issue di l'Indicatore Addizionale 3600 Stu Mesi"

Rimarchendu chì anu preparatu micca solu per l'impiegati è i travagliadori publichi, ma ancu per i pensionati, Bilgin hà dettu: "Avemu finitu a suluzione di u prublema di l'indicatori supplementari 3600 à a fine di stu mese. U persunale cuntrattu è i prublemi EYT sò tutti davanti à noi cum'è schedari. Apertura i schedari passu à passu è quandu avemu ghjuntu una suluzione, avemu sparte cù u publicu. I nostri travagliadori, impiegati, travagliadori è ritirati ùn deve micca preoccupatu; u nostru duvere hè di prutege contra l'inflazione è a so distruzzione. Ci tocca à pensà à u futuru di u nostru travagliu, di i nostri ritirati è di u nostru populu. "Questu hè u mo duvere cum'è Ministru di u travagliu è di a Sicurezza Sociale", disse.

"Avemu bisognu di un novu Ordine di Produzione chì Unisce a Nostra Tradizione cù Opportunità Moderne"

Enfatizendu l'impurtanza di i sindicati è l'urganisazioni di u travagliu ùn solu difendenu i diritti è e liggi di u travagliu, ma ancu prutegge a terra, l'acqua è l'aria di u paese, hà dettu: "Allemu a più impurtanza à i seguenti in a lotta di u travagliu; Se ùn ci hè micca patria, travagliu è demucrazia, Türkiye ùn pò micca sopravvive. A demucrazia hè a vulintà di u populu turcu in u guvernu, a nostra patria hè tuttu, a terra, l'acqua, l'aria è u travagliu chì campemu hè un valore chì trasforma tutti sti prucessi in pruduzzione. Dunque, formeremu u nostru avvene nantu à questu assi; Difenderemu l'unità di a patria, a demucrazia è u travagliu in ogni locu è in ogni circustanza. L'umanità hè sottu una grande minaccia, e cunsequenze di sta minaccia sò appena emergenti. U capitalismu hà causatu una grande distruzzione da a so emergenza. Hà distruttu a relazione di l'omu cù a natura, è tutti vedemu cumu sta distruzzione rende u mondu inabitabile. L'ultima epidemia chì avemu avutu hè u risultatu di u sbilanciamentu di a relazione di l'omu cù a natura. Ùn pudemu micca sopravvive quandu l'equilibriu di a nostra relazione cù a terra, l'acqua è l'aria hè distrutta. U capitalismu li hà brutalmente distruttu. Avemu bisognu di una nova cuscenza per eliminà l'effetti distruttivi di u capitalismu. Se ùn pudemu micca sviluppà sta cuscenza è intruduce un novu stilu, seremu senza acqua nantu à a terra chì campemu. Avemu bisognu di evoluzione à una cunniscenza cumplettamente nova, a relazione ambiente-omu-natura, dumane serà troppu tardu. U prublema chì ci vole à fucalizza hè di ripruduce l'alimentu in una manera sana. Avemu bisognu di un novu ordine di pruduzzione chì riunisce a nostra tradizione è a nostra terra cù opportunità muderne. "Pruteremu a nostra terra, u nostru alimentu, è prutegemu a natura", disse.

L'ex Ministru di l'Affari Forestali è di l'Acqua è u deputatu di u Partitu AK Afyon Veysel Eroğlu, u presidente di Türk-İş Ergün Atalay, u presidente di l'Unione Şeker-İş İsa Gök anu assistitu ancu à a cima.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*