U Ministru Muş hà annunziatu i dati di u Cummerciu Esteru per aprile

U Ministru Mus hà annunziatu i dati di u Cummerciu Esteru per aprile
U Ministru Muş hà annunziatu i dati di u Cummerciu Esteru per aprile

U Ministru di u Cummerciu, Mehmet Muş, hà dichjaratu chì l'esportazioni anu righjuntu 24,6 miliardi di dollari in April cun un incrementu di 23,4 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente, "Questa figura hè a più alta figura di esportazione mensile di tutti i tempi". disse.

U Ministru Muş hà annunziatu i figuri di u cummerciu esteru d'aprile in a cunferenza di stampa chì hà tenutu cù u presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM) İsmail Gülle à a Sala di Cunferenza di u Ministeru di u Cummerciu.

Enfatizendu chì, malgradu i recenti sviluppi negativi in ​​l'ecunumia glubale, Turchia hà cuntinuatu a so forte prestazione in i primi quattru mesi di u 2021 dopu u so grande successu in l'esportazioni in 2022, Muş hà dettu:

"In April, avemu lasciatu, e nostre esportazioni anu aumentatu da 24,6 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente è righjunghji 23,4 miliardi di dollari. Questa figura hè a più alta figura di esportazione mensile di tutti i tempi. In i primi trè mesi di u 2022, avemu annunziatu i più alti numeri mensili. Cusì, a nostra serie di crescita cuntinuava. Per d 'altra banda, a nostra esportazione di 29 miliardi 1 milioni di dollari, chì avemu realizatu u 956 d'aprile, hè assai preziosa perchè hè a più alta esportazione fatta in un solu ghjornu in a storia di a Republica ".
Muş hà dettu chì u voluminu di u cummerciu esteru hè aumentatu di 30,1 per centu cumparatu cù l'annu precedente è hà righjuntu 52,8 miliardi di dollari in April.

Nutendu chì l'impurtazioni anu aumentatu di 2021 per centu u mese passatu paragunatu à u listessu mese di u 35, à $ 29,5 miliardi, Muş hà sparte l'infurmazioni seguenti:

"L'elementu energeticu cuntinueghja à occupà un postu impurtante in e nostre impurtazioni cù una parte di 7,7 miliardi di dollari. In fattu, quandu guardemu l'esclusendu l'energia, u rapportu di e nostre esportazioni à l'impurtazioni hà superatu u 100 per centu. À questu puntu, vedemu chì l'aumentu di l'impurtazioni in u periodu di ghjennaghju-aprile, soprattuttu l'oliu è u gasu naturale, cuntinueghja à esse efficace in l'aumentu glubale di i prezzi di i prudutti. 2022 miliardi di dollari di l'aumentu di 33,2 miliardi di dollari in l'impurtazioni in u periodu ghjennaghju-aprile 20,7 hè risultatu da l'aumentu di l'impurtazioni di energia, in particulare l'aumentu di l'impurtazioni di gas naturale è di petroliu crudu.

 "Allemu a nostra crescita ecunomica ancu più altu"

U Ministru Muş hà rimarcatu chì ci hè statu un aumentu di i prezzi di l'energia in u mondu per l'effettu di a Guerra Russia-Ucraina, è hà dettu chì sta situazione, chì hà ancu affettatu a Turchia, hà criatu una pressione alzata nantu à i prezzi di l'impurtazione.

Dichjarà chì i sviluppi sopra citati ùn sò micca unichi in Turchia, ma anu affettatu assai più profondamente i paesi europei, Muş hà fattu e valutazioni seguenti:

"Secunnu i dati di u Bancu Mundiale, da marzu 2022, i prezzi di u gasu naturale in Europa anu aumentatu di 591,9 per centu cumparatu cù u stessu mese di l'annu precedente. A guerra in corso, a tensione crescente in questu cuntestu, è a risposta di a Russia à i sforzi di l'Europa per riduce permanentemente a so dependenza energetica à a Russia ùn riduce micca u risicu di i prezzi elevati in i prudutti di l'energia è i fluttuazioni di u prezzu. Per quessa, mi piacerebbe sottolineare una volta di più chì l'aumentu di e nostre impurtazioni hè dovutu à l'aumentu eccessivu di i prezzi di l'energia mundiale. Malgradu tutte queste negatività in i prezzi di l'energia, quandu evaluemu i dati, pudemu dì chì u nostru paese hà mostratu un rendimentu d'esportazione assai forte cumparatu cù u listessu periodu di l'annu precedente ".

Nutendu chì crede pienamente chì u forte rendimentu continuerà in a continuazione di u 2022 è chì i novi record seranu ghjunti in l'esportazioni, Muş hà utilizatu e seguenti dichjarazioni:

"In particulare u periodu pandemicu hà dimustratu chì Turchia hè un fornitore affidabile. Hè una basa di produzzione impurtante cù a so forte infrastruttura di produzzione. Cù e nostre esportazioni per l'ultimi 240,1 mesi, righjunghjendu $ 12 miliardi, facemu passi fermi in avanti, cù l'obiettivu di a fine di l'annu di u nostru presidente di $ 2022 miliardi, chì hè a fine di u 250. Inseme cun voi, aumenteremu e nostre esportazioni, l'impieghi è a crescita ecunomica ancu più altu. Travaremu più duru, pruduceremu più, è esportendu i prudutti turchi, aumenteremu l'influssu di valuta, l'investimenti è l'impieghi è rinfurzà ancu di più l'ecunumia turca.

Dichjarà chì stanu travagliendu per sustene l'esportatori in tutti i settori chì anu bisognu, u Ministru di u Cummerciu Mehmet Muş hà dettu: "Semu cunfidenti chì supereremu l'obiettivu di 2022 miliardi di dollari in e nostre esportazioni di servizii in 68, cù l'impulsu furnitu da i novi supporti. chì sò entrati in vigore". disse.

U Ministru Muş hà annunziatu i figuri di u cummerciu esteru d'aprile in a cunferenza di stampa chì hà tenutu cù u presidente di l'Assemblea di l'Esportatori Turchi (TİM) İsmail Gülle à a Sala di Cunferenza di u Ministeru di u Cummerciu.

Indicà chì a guerra in corso trà a Russia è l'Ucraina hè prevista per rallentà a crescita globale in 2022, Muş hà dettu chì e pressioni inflazionisti anu intensificatu per via di l'aumentu bruscu di i prezzi di l'energia, i metalli è i prudutti agriculi.
Nutendu chì l'ecunumia mundiale, chì hè stata pruvata da l'epidemie di Kovid-19, hè stata affruntata à un periodu quandu i risichi regiunale è glubale aumentanu tremendamente per via di a Guerra Russia-Ucraina, è l'incertezze tendenu versu scenarii negativi, hà dettu: "A Russia è l'Ucraina. manciari, energia, certi U fattu ch'elli sò i principali fornituri di merchenzie basi cum'è metalli è fertilizzanti hà purtatu à aumentu seriu di i prezzi di i prudutti, chì sò digià in crescita. I prezzi di e materie prime, chì anu aumentatu cù a guerra, cuntinueghjanu à alimentà l'inflazione in u mondu sanu. disse.

In cunfurmità cù questi sviluppi, Muş hà dettu chì l'inflazione hà righjuntu u so piccu in l'ultimi 40 anni in i Stati Uniti è in l'ultimi 25 anni in a Zona Euro, è chì alcune previsioni negative in quantu à u cummerciu mundiale è à a crescita anu attiratu l'attenzione.

Muş hà dettu chì l'Organizazione Mondiale di u Cummerciu (OMC) hà rivisu a so previsione di u voluminu di u cummerciu di merci per u 2022 in diminuzione da 1,7 punti à 3 per centu, mentre chì l'Unione Europea (UE), u più impurtante partenariu cummerciale di Turchia, hà diminuitu a so previsione d'importazione da 6,8 per centu. à 3,7 per centu.

"L'indicatori ecunomichi mostranu chì u rendiment di crescita cuntinueghja"

Muş hà dichjaratu chì l'accelerazione di l'esportazioni hè stata riflessa in tutta l'industria è hà fattu a valutazione seguente:

"Vemu un aumentu annuale di 13,3 per centu in l'indici di produzzione industriale in ferraghju. U nostru indici di cunfidenza di u settore reale hà aumentatu da 1,2 punti cumparatu cù u mese precedente è hà righjuntu 109,7 in April. Questi indicatori mostranu chì a performance record di 2021 per centu di crescita chì avemu ottenutu in 11 cuntinueghja. In un tali ambiente, hè estremamente significativu chì u nostru paese cuntinueghja a so pruduzzione senza rallentà è l'accelerazione chì hà ottenutu in l'esportazioni ".

Esprimendu chì u guvernu travaglia duru per sustene l'esportatori in tutti i settori chì anu bisognu, Muş hà dettu chì mentre determina e pulitiche relative à l'esportazione, ùn hè micca pussibule di cunsiderà l'esportazioni di servizii separatamente da l'esportazioni di merchenzie, è chì l'esportazioni di servizii, chì eranu 2002 miliardi di dollari in 14, hà righjuntu 2021 miliardi di dollari in 58.

Dichjarà chì cum'è u Ministeru, anu pigliatu azioni concrete per tutte e dumande di l'esportatori di servizii è chì anu rinfurzatu u putere di l'esportatori cù pacchetti di supportu, Muş hà dettu:

"Semu cunfidenti chì supereremu u scopu di 2022 miliardi di dollari in esportazioni di servizii in 68, cù l'accelerazione furnita da i novi supporti chì sò entrati in vigore. I novi supporti chì offremu per i nostri esportatori ùn sò micca limitati à questi. Cum'è sapete, u limitu superiore di creditu in u pacchettu di prestitu di 22 miliardi di lire destinatu à e nostre PMI esportatrici in u scopu di Export Development Inc. hè statu aumentatu da 10 milioni di lire à 15 milioni di lire.

 "L'esportazioni seranu l'elementu principale di a nostra crescita ecunomica"

Rimarchendu chì realizanu ancu attività di diplomazia cummerciale in più di i so prugrammi di supportu, Muş hà dettu: "Aumentemu i nostri guadagni in passaggi di transitu nantu à a strada europea nantu à a strada di terra ghjornu per ghjornu. In questu quadru, dopu à a Bulgaria, l'Ungheria è a Slovacchia, u prublema di u ducumentu hè stata finalmente risolta cù a Romania. Credu chì finiremu permanentemente i nostri prublemi di transitu stradale cù i nostri omologhi europei in un futuru vicinu ". disse.

Dichjarà chì anu creatu novi strategie per aumentà u pesu di Turchia in diversi mercati diversificà u cummerciu, Muş hà ricurdatu chì anu firmatu un accordu cummerciale preferenziale cù l'Uzbekistan à a fine di marzu.

Dichjarà chì mantenenu i so cuntatti cù i paesi di u Golfu in u scopu di sviluppà relazioni di cummerciu è d'investimentu cù l'Emirati Arabi Uniti (UAE) è l'Arabia Saudita, Muş hà dettu: "Continuemu a nostra attività di diplomazia cummerciale in u mondu senza piantà, è avemu s'impegnanu à risolve i prublemi chì i nostri esportatori anu sperimentatu ". usatu a frasa.

Enfatizendu chì anu fiducia in l'imprenditori, i travagliadori di Turchia, u dinamismu di u mondu cummerciale è a so capacità di adattà à e cundizioni cambianti è difficili, Muş hà cunclusu e so parolle cusì:

"I sfidi regiunale è glubale chì affruntà u mondu risultatu in a più diffusione di u cuncettu di u cummerciu cù i paesi di fiducia. In un tali periodu, Turchia pruvarà à u mondu sanu chì hè un centru di pruduzzione è furnimentu affidabile è serà in u centru di tutti i sviluppi in linea cù i nostri interessi naziunali, cù a cooperazione di u settore statale è privatu. Noi, cum'è u Ministeru di u Cummerciu, continueremu à stà vicinu à voi cù tutti i nostri mezi è in u modu più forte pussibule di trasfurmà u nostru paese trà i paesi principali in l'esportazioni di valore aghjuntu. Sò sicuru chì cù i vostri sforzi, l'espurtazioni seranu u fattore principale di a nostra crescita ecunomica in 2022, cum'è l'annu passatu. In questu sensu, crede chì continueremu a scuperta chì avemu dimustratu in a nostra industria in l'ultimi anni, è chì faremu l'ambienti di crescita attuale in quale l'esportazioni è l'investimenti sò a forza motrice sustenibile ".

Per u bulletin di dati d'aprile Clicca qui

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*