Cor Holder di a 3a Unità di Akkuyu NPP Arrivatu à a Centrale Power

U Core Holder di l'Unità di Akkuyu NPP Arrivò à a Centrale Power
Cor Holder di a 3a Unità di Akkuyu NPP Arrivatu à a Centrale Power

U detentore di u core, unu di l'elementi principali di u sistema di sicurezza supplementu (passivu) di a 3a unità di a Centrale Nuclear Akkuyu (NGS), hè ghjuntu à u situ. U detentore di u core, chì hè statu purtatu à a Terminal Cargo Orientale per nave, hè statu postu in a so pusizione di cuncepimentu nantu à u fustu di u reattore in l'Unità 3.

U supportu di u core, chì hè un tank in forma di cune fattu di acciaio, hà una altezza di u corpu di 6,14 metri, un diametru di 5,83 metri è un pesu di 144 tunnellate. Intrappendu in modu affidabile e parti di u core fuse in una emergenza, l'arrestatore di u core impediscenu di scappà fora di l'edificiu di u reattore.

Duranti u funziunamentu di a centrale elettrica, u core holder, chì hè pienu di un materiale di riempimentu speciale, assicura chì una parte di u funnu di a parte attiva, chì nasce da l'interazzione cù questu materiale, hè persa. Questi prucessi creanu e cundizioni necessarii per a fusione per esse intrappulata è rinfriscata. L'arrestatore di core, chì hà caratteristiche di sicurezza massima cum'è una alta resistenza sismica, idrodinamica, resistenza à l'impattu, hè stata prodotta in a fabbrica TYAZHMASH in Russia, chì hè specializata in a produzzione di tali equipaghji.

Sergey Butckikh, Primu Direttore Generale Diputatu di AKKUYU NÜKLEER A.Ş è Direttore di l'Affari di Custruzzione NGS, hà dettu ciò chì segue nantu à u sughjettu: "U detentore di u core hè u primu equipaggiu maiò installatu in l'edificiu di u reattore di a 3a unità. I titulari di u core sò parti di tutte e unità di energia nucleari muderni cù reattori di generazione 1200+, tipu VVER-3. Questu hè basatu annantu à a cunniscenza unica di i scientisti specializati in u campu nucleare, chì assicura a sicurità di l'ambiente è di e persone in ogni scenariu quandu operanu una centrale nucleare. Hè assai impurtante di fà un cuntrollu cumpletu prima di installà u supportu core. In u stabilimentu di fabricazione, AKKUYU NÜKLEER A.Ş. U cuntrollu di qualità di u core holder hè statu realizatu cù a participazione di rapprisintanti di Quandu hè ghjuntu à u situ di Akkuyu NPP, un altru prucedimentu di cuntrollu di accessu obligatoriu hè statu implementatu, cunfirmendu l'integrità è l'affidabilità di l'equipaggiu.

Tutte e tappe di a custruzzione sò ancu ispezionate da l'Autorità Regulatoria Nucleare (NDK) è da l'urganisazioni di ispezione indipendenti.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*