Edirne Altıneller Festival di l'artighjanu tradiziunale principiatu

Edirne Altineller Festival di l'artighjanu tradiziunale principiatu
Edirne Altıneller Festival di l'artighjanu tradiziunale principiatu

Organizatu per a prima volta quist'annu cù u sustegnu di u Ministeru di a Cultura è u Turismu, Edirne Altıneller Festival Artigianale Tradizionale hà iniziatu.

51 trasportatori di u patrimoniu culturale immateriale, maestri di l'artighjanali da tutta a Turchia, chì sò esperti in i so campi, si sò scontru cù l'amatori d'arte in Edirne.

Parlendu à u prugramma di apertura di u festival, u Direttore Generale di Ricerca è Educazione, Okan İbiş, hà dichjaratu ch'elli anu u scopu di cuntribuisce à a preservazione di a diversità culturale è u sviluppu di u dialogu interculturale riunendu artisti, persone è guverni lucali cun tali avvenimenti.

Nutendu chì i festivals furnisce un ambiente impurtante per u sparte è u scambiu d'infurmazioni per i maestri artighjanali, Ibiş hà enfatizatu chì a relazione maestru-apprendista ghjoca un rolu chjave per mantene a nostra cultura viva.

Dopu à i discorsi, i membri di u protocolu anu tagliatu a cinta d'apertura di u Festival di l'Artigianato Tradizionale Edirne Altıneller. Dopu, hà visitatu i stands è hà avutu infurmazioni da l'artisti nantu à i rami di l'arti chì anu realizatu.

U festival, chì ospitu assai avvenimenti da spettaculi di balli folklori à cuncerti, attelli è discorsi, cuntinuerà finu à u 19 di ghjugnu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*