A Cerimonia di Sorte di u Prughjettu di Trasformazione di l'Area Rischiosa di Mamak hè stata tenuta

Mamak Risky Area Prughjettu Trasfurmazione Cerimonia di sorteggio tenuta
A Cerimonia di Sorte di u Prughjettu di Trasformazione di l'Area Rischiosa di Mamak hè stata tenuta

U Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu cuntinueghja i so prughjetti di trasfurmazioni in tutta a Turchia. In u scopu di a trasfurmazioni di e zone risicate in u distrittu di Mutlu di u distrittu di Mamak d'Ankara, Prof. Dr. A "Cerimonia d'estrazione di u Prughjettu di Trasformazione di u Prughjettu di Trasformazione di u Progettu di Trasformazione di u Quartiere di Mamak / Mutlu" hè stata tenuta per e residenze 238 in a Sala di Conferenze Necmettin Erbakan.

U Ministru Murat Kurum, chì hà iniziatu u so discorsu, esprimendu e so condolenze à i citadini chì anu persu a vita in u disastru di l'inundazione in Ankara, hà dettu: "Ieri, inseme à i nostri sindaci, avemu esaminatu e nostre zoni dannighjate da u disastru. Avemu finitu rapidamente u nostru travagliu di valutazione di danni in 14 edifici in 106 paesi in Altındağ, Çankaya, Haymana, Mamak è Akyurt. In cunsiquenza, avemu 3 edifici distrutti, 76 di i quali sò stati ligeramente dannighjati, è 27 edifici assai dannighjati sò stati identificati. Chì i nostri fratelli è sorelle Ankara riposu in pace. Insemeremu e ferite di tutti i nostri citadini affettati da l'inundazione. Signore a nostra nazione; Ch'ellu ci prutegge è ci prutegge contr'à tali disastri chì brusgianu i nostri cori ". disse.

Parlendu in u scopu di u prughjettu di trasfurmazioni urbanu iniziatu in l'Area Risicata di Mamak-Mutlu Neighbourhood, u Ministru Kurum hà dettu: "Oghje, prisentamu à i nostri beneficiari i nostri 238 case novi chì avemu custruitu in l'Area di Riserva di Quartiere Altiagac-Karaagac; Consegnemu tirando i nostri lotti. Bona furtuna per e nostre case novi, i nostri buttreghi, i spazii verdi, i parchi, e strade chì saranu e porte di un sustenimentu fertili, per a nostra mamma, per a nostra capitale mundiale Ankara. disse.

Dichjarà chì anu finitu e case rapidamente malgradu u prublema di l'inflazione sperimentatu in u mondu sanu è ùn anu micca riflette l'aumentu di u prezzu à i citadini in alcun modu, l'Istituzione hà dettu: "U sussidiu è u sustegnu di u nostru statu era di circa 60 per centu in prima. oghje hè aumentatu à 80 per centu. Bona furtuna à Mamak, Mamak vale tuttu. Chì questi invitati sò boni per Mamak in anticipu ". hà dettu.

Amassi una cità hè innamurà di quella cità.

Comu dice u vechju dittu, "Amà una cità hè avè un core per quella cità". Cuntinuendu e so dichjarazioni dicendu, l'Istituzione hà cuntinuatu e so parolle cum'è seguita.

"Per e nostre 81 pruvince, travagliemu cù tutte e nostre forze, inseme cù a nostra squadra, i nostri deputati è i nostri presidenti, cun l'intelligenza di "quellu chì serve trova a dignità". Cù u slogan di "Abitazione sicura, case pacifica", cuntinuemu i nostri sforzi di trasfurmazioni ancu in Ankara. Avemu trasfurmatu è cuntinuemu à trasfurmà migliaia di edifici malsani in tutti i distretti di Ankara.

Mentre ricustruisce u nostru Bazar di Butchers, chì hè statu danatu in u focu in Kızılcahamam in a nostra capitale, in cunfurmità cù a struttura lucale; Per d 'altra banda, custruemu e nostre novi residenze è negozi in Altındağ Cinderesi, Aktaş è Fire Department.

Mentre i nostri sforzi per trasfurmà l'Açelya Apartment in Çankaya, chì hè in periculu di colapsu, è tutti l'edificazioni risicate intornu à ellu, cuntinueghjanu rapidamente, invece, custruemu centinaie di case novi in ​​Sincan Saraycık.

U nostru Prughjettu Saraçoğlu, chì aghjunghjera valore à Kızılay è u so circondu, in u locu più cintrali di Ankara, hè ghjuntu à a fase di cumpleta. Spergu chì u compieremu questu annu è u mettemu à u serviziu di i nostri concittadini di Ankara. Finu à avà, avemu iniziatu un prughjettu di trasfurmazioni urbane di 65 mila residenze in a nostra Capitale, principalmente in Altındağ, Mamak, Kuzey Ankara, Sincan è Yenimahalle. In questu cuntestu, avemu ghjuntu à un accordu cù i nostri citadini è cumpletu a custruzzione di circa 40 mila residenze è 400 posti di travagliu ".

Avemu consegnatu 14.573 residenze à i nostri citadini in Mamak

Dichjarà chì a prima cosa chì vene in mente quandu si tratta di serve l'alimentariu hè a trasfurmazioni urbane, u Ministru Kurum hà dichjaratu chì anu tiratu u lottu per 548 case novi in ​​u Prughjettu di Trasformazione Urbana di Dutluk Mahallesi, chì custituisce u passu più impurtante di u Novu. Mamak Transformation, u 19 di marzu, è li hà consegnatu à i beneficiari.

In i prughjetti realizati da TOKİ prima; Nutendu chì circa 90 mila case sò state offerte in Ankara, 84 mila di elli sò stati consegnati, l'Istituzione hà dettu: "In Mamak Yatikmusluk; In Altınağaç, Karaağaç, Hüseyingazi; In Anayurt è Gülseren; Avemu mandatu un totale di 7 residenze, 14.573 mila di quali sò trasfurmazioni urbane, à i nostri citadini. Avemu avà ghjuntu à a tappa finale di a custruzzione di 1.396 case. Quì hè oghje; Trà e residenze di riserva chì avemu finitu in Altıağaç è Karaağaç, per esse datu à i nostri beneficiari in l'Area Rischiosa di u Quartiere Mutlu; Tiramu a sorte è cuminciamu a consegna di e nostre 238 case novi ". disse.

Avemu duie altre boni nutizie per i residenti di u quartiere di Mutlu.

Enfatizendu chì anu duie altre boni nutizie per i residenti di u quartiere di Mutlu, u Ministru Kurum hà dettu: "Prima, i nostri discorsi cù i nostri citadini cuntinueghjanu in u nostru quartieru. À i nostri citadini cù quale avemu un accordu; Continueremu à furnisce e novi residenze chì avemu riservatu in a nostra zona di riserva. U sicondu hè; Custruiremu 464 residenze è 8 buttreghi in u vechju quartieru di Mutlu. U nostru prughjettu hè prontu. Faremu a nostra offerta u più prestu pussibule. Inoltre, simu vicinu à a fine di a custruzzione di un totale di 519 case novi in ​​Anayurt è Gülseren. Li daremu à i nostri citadini legittimi u più prestu pussibule. Spergu chì, dumane, avemu da scuntrà cù a ghjente di Mamak cum'è avemu fattu oghje, è speriremu dinò a stessa eccitazione. Cusì, averemu purtatu un totale di 15.696 residenze à u nostru Mamak cù i so equipaghji, parchi è giardini. Una volta di novu e nostre case novi; Bona furtuna per a nostra Ankara, i nostri fratelli di Mamak, è i nostri citadini cù diritti ". disse.

Enfatizendu chì u numeru di giardini naziunali custruiti in Mamak hè in crescita di ghjornu, u Ministru Kurum hà dichjaratu ch'elli mettenu 23 di i 8 giardini naziunali custruiti in Ankara à u serviziu di u populu di Mamak.

L'istituzione hà dettu: "Avemu prumessu chì purteremu giardini di 500 persone cù una dimensione totale di circa 3 mila metri quadrati à a nostra tenda. Pudemu u nostru Giardinu Naziunale Üreğil à u vostru serviziu. Cumincemu a custruzzione di u nostru giardinu folk di sei arburi. In novu, cuntinuemu a custruzzione di u nostru giardinu folk Imrahor à piena velocità. Inoltre, finiremu u nostru centru di ghjuventù è a moschea in u nostru Quartiere Mamak Dutluk, sperendu l'annu prossimu. Cù l'aiutu di u nostru Iller Bank; Semu ghjunti à a fine di a custruzzione di u nostru Complex Sportiu Mutlu Ege. Speremu, a metteremu à u serviziu di voi, di i nostri ghjovani è zitelli u più prestu pussibule. Bona furtuna in anticipu. " disse.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*