U Maestru Attore Cüneyt Arkın hà dettu addiu à u so ultimu viaghju

L'attore maestru Cuneyt Arkin accoglie u so ultimu viaghju
U Maestru Attore Cüneyt Arkın hà dettu addiu à u so ultimu viaghju

Una cerimonia hè stata tenuta in u Centru Culturale Atatürk (AKM) per Cüneyt Arkın, unu di i nomi chì anu lasciatu u so segnu in a storia di u cinema turcu. Sezzioni di i filmi di Arkın sò stati mostrati in a ceremonia, presentata da l'attore Atılgan Gümüş, cù a participazione di a so famiglia, l'amichi di l'artisti è i fan.

U Ministru di a Cultura è u Turismu Mehmet Nuri Ersoy, chì hà assistitu à a ceremonia, hà desideratu pacienza à a famiglia di l'artista è hà dettu: "Una amarezza è una pesantezza sò scese in i nostri cori. Perchè u nome Cüneyt Arkın era più cà un nome d'artista, era una espressione di postura è determinazione. Drama, romanza, cumedia, qualunque sia u generu in u sinemà, hà datu tutta a ghjustizia à u caratteru ch'ellu hà ripresu. Ma sopratuttu, hà apertu una porta unica à a storia turca attraversu u screnu di u cinema. Cüneyt Arkın hè statu u primu à vene in mente cù l'effetti assimilanti, disorientanti è confusi di a cultura populari, l'arti è a resistenza, è hà successu in tutti questi malgradu a mancanza è l'impossibilità. Hà cuntinuatu nantu à a strada ch'ellu cunniscia è hà cridutu ". disse.

Indittendu chì Arkın serà sempre ricurdatu, Ersoy hà dettu:

"E tracce lasciate da una vita artistica cusì longa, ricca è produttiva in u nostru cinema ùn saranu mai sguassate. Ùn importa micca quantu tempu passa, cuntinueghja à esse una misura di valore cum'è una petra di toccu, per guidà è rinfrescà a nostra memoria. U fattu ch'è no avemu solu spressione di gratitùdine in a nostra lingua cum'è l'avemu salutatu oghje hè un riassuntu chì dice tuttu. Hè bè chì site quì, hè bonu chì avete perseveratu nantu à a strada chì cunnosci è crede. Avete fattu u vostru arte senza cambià a vostra direzzione o strada. Cum'è u vostru nome, ciò chì fate cuntinuà à campà cù quelli chì sò cresciuti cun noi cum'è un esempiu, quelli chì amanu a vostra storia, cultura è arte.

Sottulineendu chì u Ministeru di a Cultura è u Turismu hà a più grande rispunsabilità di mantene a memoria è u nome di Cüneyt Arkın viva, u Ministru Ersoy hà dettu: "Avemu, sapete, dui anni fà, avemu lanciatu u Cinema Atlas è u Museu di Cinema Turcu in Beyoğlu. Ùn hà micca assistitu à l'apertura per via di u focu di Kovid-19. Videmu appena u coronavirus passa. Spergu chì viaghjeremu inseme ", disse. Avà dedicaremu un angulu à Cüneyt Arkın à Atlas Cinema, cum'è a so famiglia hà pensatu. Manteneremu in vita l'eredità ch'ellu ci hà lasciatu per trasmette à e generazioni future. Facemu questu cù a so famiglia u più prestu pussibule ". disse.

"Hà sempre dettu" a mo nazione, u mo populu, u mo paese "in a so vita"

U figliolu di l'artista, Murat Arkın, hà enfatizatu l'amore di u so babbu per u paese è a nazione è hà dettu:

"Hà sempre dettu" a mo nazione, u mo populu, a mo patria "in a so vita. Avemu amparatu tuttu da ellu. Hè in ogni mossa chì facciu in scacchi. Hè in ogni passu chì aghju fattu. Hè in ogni colpu chì pigliu mentre nuote. Hè in l'ochji di ogni persona chì amu. Ùn aghju micca pussutu guardà i media o i media suciali, ma aghju vistu da i missaghji è ciò chì era dettu, è eru fieru una volta di più, Cüneyt Arkın, chì hè diventatu un elementu unificatore nantu à quale tutti i nostri pòpulu accunsenu è venenu à patti, indipendentemente. di religione, lingua, razza, credo, culore o vista pulitica. Quantu simu furtunati d'avè un valore cusì ". usatu e frasi.

U so figliolu Kaan Polat Cüreklibatır hà dettu ciò chì segue:

"U mo babbu hà campatu una vita assai difficiule, ma à u massimu. Avemu crisciutu cù i caratteri immortali di i filmi chì sò incisi in i nostri ricordi. A più impurtante era chì hà fattu (i so filmi) cumminendu u so amore per a so patria è a nazione. In una entrevista, "Cumu cresce i vostri figlioli?" avianu dumandatu. Hà datu a seguente risposta; "Vogliu chì i mo figlioli ridanu, esse felici, bona ghjente". Eru un zitellu. Di sicuru, ùn aghju micca capitu ciò chì hè una bona persona. Aghju amparatu à esse una bona persona fighjendu i so filmi. Avemu amparatu nantu à l'amore, u rispettu, a tolleranza, a modestia, è più importantemente, e persone boni sempre vincenu è i cattivi perdenu. M'hà fattu scrive i manoscritti per u so ultimu libru. Sentu chì tuttu u to corpu, a to ànima hè passatu in mè. Ci hà dettu in un articulu: "Ci vole curagiu per campà a vita". In fatti, questu era u riassuntu di u libru. Era u so curagiu di campà.

A moglia di l'artista, Betül Cüreklibatır, è a so figliola, Filiz Yaşam Cüreklibatır, anu participatu ancu à a cerimonia.

U funerale di Cüneyt Arkın hè statu mandatu da AKM cù preghiere dopu i discorsi è purtatu à a Moschea Teşvikiye per a preghiera funebre. L'attore maestru Cüneyt Arkın hè statu mandatu in u so ultimu viaghju dopu a preghiera funebre in a Moschea Teşvikiye.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*