EGO Vende Articuli Sminticati In Veiculi di Trasportu Pùblicu

EGO mette in vendita l'articuli dimenticati in i veiculi di trasportu publicu
EGO Vende Articuli Sminticati In Veiculi di Trasportu Pùblicu

A Direzzione Generale EGO metterà in vendita l'effetti scurdati da i passageri in l'autobus, ANKARAY è e stazioni di Metro trà 2018-2019-2020, à l'asta u sabbatu 25 di ghjugnu. L'asta si terrà à u pianu di terra di l'Edificiu di Relazioni Publici di a Sede di ABB EGO; ABB TV, Youtube Serà trasmessu in diretta nantu à u canali è i cunti di e social media di a Municipalità Metropolitana.

A Direzzione Generale EGO venderà à l'asta l'articuli scurdati in i veiculi di trasportu publicu, chì sò stati sospesi durante a pandemia, u sabbatu 25 di ghjugnu 2022 à 10.00:XNUMX.

L'articuli persi micca reclamati truvati nantu à l'autobus EGO è ANKARAY è Stazioni di Metro in 2018-2019-2020 seranu vinduti publicamente à a terra aperta di ABB EGO Direttore Generale Relazioni Publiche Building Block A.

MIGLIAIA DI ARTICULI DA TELEFONI MOBILI À SCARPE SIARAN SURDACATU IN VEHICULE DI TRANSPORT PUBLICU

A Direzzione Generale di l'EGO offre in vendita millaie d'articuli, da l'articuli elettronichi à i vestiti, chì i so pruprietari ùn ponu micca ghjunghje dopu à u periodu legale hè scadutu.

Asta ABB TV, Youtube Serà trasmessu in diretta nantu à u canali è i cunti di e social media di a Municipalità Metropolitana.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*