L'artisti di e donne portanu l'arte cù u mondu cummerciale

L'artisti di e donne portanu l'arte cù u mondu cummerciale
L'artisti di e donne portanu l'arte cù u mondu cummerciale

In u scopu di u Prughjettu di l'Intraprenditorialità in l'Arte, unu di i prughjetti di u Cunsigliu di l'Intraprendituri di Izmir, coordinatu da l'Izmir Commodity Exchange (ITB), "Travagliu Murale cù Artisti Artisti" hè statu realizatu sottu u patrocini di Azra Galvaniz.

Sottu a coordinazione di l'Artista Murale Gülderen Depas, 10 donne artiste è TOBB İzmir Women Entrepreneurs Membru di u Cunsigliu Esecutivu Işıl Nişli anu apertu u Prughjettu Murale, chì cuntinueghja sottu a coordinazione di i Membri di u Cumitatu Esecutivu di u Cunsigliu Esecutivu di l'Izmir Women Entrepreneurs, u Vice Secretariu Generale di l'Izmir Commodity Exchange è İzmir Women. Cunsigliu di l'imprenditori Cunsigliu Esecutivu Membru Naturale Pınar Nacak hè stata urganizata cù a participazione di l'artisti chì sustenevanu u travagliu è Recep Özekinci, u pruprietariu di a stallazione induve u travagliu hè statu applicatu.

Parlendu à l'inaugurazione, u coordinatore di u prughjettu è u membru di u Cunsigliu Esecutivu di l'Imprendituri di İzmir, Işıl Nişli, hà sottolineatu l'impurtanza di unisce l'arte cù u mondu cummerciale è hà sottolineatu chì a proliferazione di tali studii hè estremamente benefica per u mondu di l'arte è di l'affari. Nişli hà enfatizatu chì anu da cuntinuà à travaglià per unisce e donne artisti in una piattaforma cumuna è per permette di pruduce prughjetti.

Nişli hà dettu: "Cù u Prughjettu di l'Intraprenditorialità in l'Arte, e donne artisti chì sò attive in tutti i rami di l'arti, chì sò da Izmir o chì anu passatu per Izmir, si riuniscenu, prumove e so opere à un publicu più largu, creanu una piattaforma chì crea una mudellu entrepreneurial in arte cù applicazioni innovatori in u campu di a creatività, l'esposizione è u marketing, è avemu u scopu di participà à studii internaziunali. Ispiratu da i murali di Diego Rivera di u 1932 per e fabbriche Ford, u studiu descrive a classa di travagliu industriale cum'è una forza suciale culurita piuttostu cà una massa grisa è pallida. U studiu hè statu implementatu à a luce di a filusufìa di Recep Özekinci di "Deduce è Venite Inseme". Inoltre, raffigurazioni chì mette in risaltu l'unità di a natura umana è l'industria, chì sò cumpatibili cù a visione di Azra Galvaniz di un ambiente pulitu è ​​​​un mondu sanu, sò stati utilizati. In u mondu d'oghje induve e risorse energetiche diminuiscenu gradualmente, hè statu esibitu chì cù a pruduzzione di risorse energetiche rinnuvevuli chì ùn sparghjenu micca emissioni di carbonu in l'atmosfera, hà cuminciatu à rinvià à e persone è a natura ciò chì avemu pigliatu da a natura è chì a vita hà ritruvatu u so equilibriu ecologicu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*