Tufan Erginbilgic divintò u novu CEO di Rolls-Royce

Tufan Erbilgic divintò u novu CEO di Rolls Royce
Tufan Erbilgic divintò u novu CEO di Rolls-Royce

A cumpagnia di tecnulugia industriale Rolls-Royce hà annunziatu a nomina di Tufan Erginbilgic cum'è CEO di Rolls-Royce Holdings. Erginbilgic rimpiazzarà Warren East, chì hà annunziatu u 24 di ferraghju di u 2022 chì lascià u so postu à a fine di questu annu, u 1 di ghjennaghju di u 2023.

Tufan Erginbilgic, chì hà una storia di ingegneria è hà travagliatu in parechje cumpagnie internaziunali, hà cuntinuatu a so carriera in BP per più di 5 anni, 20 di quali eranu in u gruppu di gestione. Prima di abbandunà u so ultimu rolu in u 2020, Erginbilgic hà guidatu l'unità sub-business di BP, chì includeva Raffineria, Petrochimica, Rete di Stazione di Serviziu, Lubricanti, Operazioni Midstream è Operazioni di Air BP jet fuel.

Duranti u tempu di successu di l'esecutivu turcu, l'unità cummerciale hà sperimentatu una grande trasfurmazioni, ottenendu una prufittuità record è un rendimentu di sicurezza record. Erginbilgic, chì hà ancu servitu in diversi livelli di gestione di l'industria pesante è di e cumpagnie di fabricazione, cumpresu u gruppu di tecnulugia aerospaziale GKN, hè attualmente u CEO di Global Infrastructure Partners, una sucietà di capitali privati ​​chì si concentra in investimenti à grande scala in imprese infrastrutturali è gestisce una Fondu di 81 miliardi di dollari per investitori (GIP).

Anita Frew, presidente di u Cunsigliu di Rolls-Royce, hà fattu una dichjarazione in quantu à a nomina di Erginbilgic.

"Sò piacè di annunzià a nomina di Tufan Erginbilgic cum'è CEO. Erginbilgic hè un capu chì hà guidatu squadre chì anu ottenutu un successu significativu cù a so capacità di gestisce una cultura d'altu rendimentu in l'urganisazioni multinaziunali è furnisce risultati à l'investituri. Avè una vasta sperienza strategica è operativa, Erginbilgic hè ben versatu in i settori critichi per a sicurità, cumpresu l'aerospaziale, è ancu e sfide è l'opportunità cummerciale offerte da a transizione à tecnulugii low-carbon. Erginbilgic hà ancu una forte storia in gestione, implementazione è creazione di valore. "Aspettu di vede i cuntributi chì aghjunghje à i fundamenti strategichi chì Rolls-Royce hà custruitu in l'ultimi anni".

Tufan Erginbilgic hà dettu:

"Sò onoratu è felice di unisce à Rolls-Royce in un momentu di opportunità di cummerciale significativu è cambiamenti strategichi, mentre i clienti abbraccianu a transizione energetica. Cù a so eccellenza di l'ingegneria è a so tecnulugia innovativa, sò decisu di furnisce u pienu potenziale di e pusizioni di u mercatu chì a cumpagnia hà custruitu annantu à parechji anni è di creà una infrastruttura di crescita per creà valore per tutti i stakeholder. Sò assai entusiasta di travaglià cù i clienti, i partenarii è a squadra Rolls-Royce in u mondu in a prossima era di successu di sta marca emblematica di l'ingegneria globale ".

Tufan Erginbilgic hè sempre u fabricatore multinaziunale di veiculi di trasportu Iveco Group NV; Hè un membru di u cunsigliu di u gruppu di energia, salute è tecnulugia DCC plc è a cumpagnia di energia Türkiye Petrol Rafinerileri A.Ş. (TÜPRAŞ). Erginbilgic hè previstu di ricunsiderà e so funzioni in queste pusizioni in u periodu à vene.

source: Difesa Turca

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*