U voluminu cummerciale di i paesi di Belt è Road hà righjuntu 6.3 trilioni di yuan in sei mesi

U voluminu di u cummerciu di i paesi di a cintura è a strada hà righjuntu trilioni di yuan in sei mesi
U voluminu cummerciale di i paesi di Belt è Road hà righjuntu 6.3 trilioni di yuan in sei mesi

U Ministeru di u Cummerciu di a China hà annunziatu chì a cooperazione cummerciale è d'investimentu in u quadru di a Belt and Road hà registratu risultati fruttuosi. In a cunferenza di stampa urganizata da u Ministeru di u Cummerciu Cinese, hà datu infurmazioni nantu à i rializazioni realizati in l'anni 9 da l'iniziativa di Belt and Road.

In cunsiquenza, a Cina hà rializatu in modu efficace u so potenziale di cuuperazione cù i paesi nantu à a strada Belt and Road, incuraghjendu l'impurtazione di merchenzie di qualità da questi paesi in Cina, è accelerà u sviluppu di e-commerce transfruntier. Inoltre, mentri a Cina hà intensificatu l'investimentu in questi paesi, hè statu facilitatu per i paesi in u scopu di u prugettu per invistisce in Cina.

In a prima mità di questu annu, u voluminu di u cummerciu di a Cina cù i paesi nantu à a strada Belt and Road hà aumentatu da 17,8 per centu à 6.3 trilioni di yuan. Questa quantità custituì u 31,9 per centu di u cummerciu esteru tutale di a Cina.

L'investimentu direttu non finanziariu fattu da a Cina in i paesi di a strada hà aumentatu da 4,9 per centu à 65 miliardi 30 milioni di yuan, questu ammontu custituì u 18,5 per centu di l'investimentu direttu non finanziariu tutale di a China. In u listessu periodu, l'investimentu di i paesi di a strada in Cina hà aumentatu da 10,6 per centu è hà righjuntu 45 miliardi 250 milioni di yuan.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*