I 5i Ghjochi di Sulidarità Islamica sò cuminciati cù a Spectaculare Cerimonia d'Apertura

I ghjochi di sulidarità islamica sò cuminciati cù a magnifica cerimonia d'apertura
I 5i Ghjochi di Sulidarità Islamica sò cuminciati cù a Spectaculare Cerimonia d'Apertura

L'apertura di i 56i Ghjochi di Solidarietà Islamica, ospitati da Konya è assistiti da 4 atleti di 200 paesi chì sò membri di l'Organizazione di a Cooperazione Islamica è a Federazione Sportiva di Solidarietà Islamica, hè stata cun a participazione di u presidente Recep Tayyip Erdoğan. À l'apertura, chì era a scena di una magnifica festa visuale chì ùn serà micca scurdata per un bellu pezzu, in u Konya Metropolitan Municipality Stadium, i missaghji di fratellanza sò stati dati da Konya à u mondu sanu.

U presidente Recep Tayyip Erdoğan hà assistitu à a ceremonia d'apertura tenuta in u Konya Metropolitan Municipality Stadium; Presidente di a Federazione Sportiva di Solidarietà Islamica, Ministru di Sport di l'Arabia Saudita Prince Abdulaziz bin Turki al-Faisal al Saud, Presidente di Azerbaijan Ilham Aliyev, Presidente di a Republica Turca di Cipru di u Nordu Ersin Tatar, Primu Ministru d'Albania Edi Rama, Primu Ministru d'Algeria Eymen bin Abdurrahman, Primu Ministru di Palestina Muhammed Shtiyye, Ministru di Ghjuventù è Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu, Sicritariu Generale di l'Organizazione di a Cooperazione Islamica (OIC), Hüseyin İbrahim Taha, ministri di sport di i paesi, presidenti di federazioni, atleti, parechji membri di u protocolu è citadini.

L'APERTURA ERA U STAGE DI UNA FESTA VISUALE MERAVIGLIOSA

Prima di a ceremonia, chì offre una magnifica festa visuale chì ùn serà micca scurdata per un bellu pezzu, i fan di sport anu seguitu u volu di dimostrazione di a squadra acrobatica di l'Air Force turca Turkish Stars cun interessu. E bellezze di Turchia è e coreografie di a bandiera turca nantu à u pianu di u campu anu ricevutu grandi applausi. Diverse coreografie sò state messe in scena à l'apertura, chì includenu luci attrattivi è fuochi d'artificiu. In a notte, induve u spettaculu di ballu populari hà ancu attiratu una grande attenzione, u spettaculu più ammiratu era a siluette Mevlana fatta cù droni. Maher Zain, unu di i musicisti impurtanti di u mondu islamicu, hà datu un cuncertu prima di a ceremonia d'apertura di i 5i Ghjochi di Solidarità Islamica.

U PRESIDENTE ERDOĞAN APERU I JOCHI

Fighjendu a sfilata di squadre di 56 paesi, u presidente Erdoğan hà seguitu a sfilata di atleti chì rapprisentanu Turchia in piedi. I citadini chì riempianu u stadiu hà accoltu 461 atleti turchi cun grande entusiasmu. À l'apertura di l'urganizazione, chì hè stata seguita cun interessu da u presidente di l'Unione Mondiale di i Municipi è u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya Uğur İbrahim Altay, i missaghji di fraternità sò stati dati da Konya da u mondu sanu.

U presidente Erdoğan hà apertu i ghjochi cù basmala. Erdogan, "5. Aghju principiatu l'attività sportiva di i Ghjochi di Solidarietà Islamica. In nome di mè stessu è di a mo nazione, felicita à tutti quelli chì anu cuntribuitu. Bona furtuna, bona furtuna ". hà utilizatu e so dichjarazioni.

"Firmemu una urganizazione chì si adatta à tuttu u mondu islamicu"

Parlendu à l'apertura, u Ministru di a Ghjuventù è di u Sport Mehmet Muharrem Kasapoğlu hà dichjaratu chì u sport hà significati assai impurtanti è hà dettu: "Spergu chì metteremu a nostra firma sottu à una urganizazione chì serà degna micca solu di a nostra cità è di u nostru paese, ma ancu di u nostru paese. tuttu u mondu islamicu. Sapemu chì l'urganisazioni sportive internaziunali anu significatu oltre solu esse un avvenimentu sportiu. U putere unificatore di u sport vene à u primu più in tali urganisazione. Cuntribuisce à u sviluppu di ligami è fratellanza trà i nostri paesi. Perchè a terra oghje brama a pace è u benessere, a pace è a prutezzione di a lege di l'altri in fraternità. Vulemu annunzià una volta di più da Konya, a patria di l'amore è a tolleranza, a cità di Mevlana, u rapprisentante di a tolleranza, chì l'Islam, a religione di a vita, hè sinonimu di pace è benessiri. I ghjochi tiranu ancu a so ispirazione è a so luce da questa chjama universale benedetta di l'Islam, chì invita a pace è a fraternità ".

KONYA 2021 SERÀ UNA FESTA SPORTIVA INDIMENTICABILE

Spieghendu chì anu travagliatu cun grande sforzu è entusiasmu per urganizà i ghjoculi, Kasapoğlu hà dettu: "Avemu purtatu opere magnifiche à u nostru Konya è u nostru paese, chì saranu aduprati sia durante i ghjochi sia per serve u nostru paese è l'atleti mundiali dopu à i ghjochi. Semu fieri di pudè dimustrà a cumpetenza di i paesi islamici in u campu di l'urganisazioni sportive à u mondu sanu. Spergu chì, per via di tutti questi sforzi, Konya 2021 serà un festival di sport indimenticabile. Voi, i nostri stimati invitati chì venenu in Turchia da diversi paesi di u mondu, sperarete di lascià u nostru paese cù ricordi chì vi ricurdarete cun felicità per a vita. disse.

"FELICITAZIONI A TURCHIA, RIUNIONU 4 MIL ATLETI INSIEME"

Hussein Ibrahim Taha, Sicritariu Generale di l'Organizazione di a Cuuperazione Islamica, hà dichjaratu chì hè impurtante per i paesi islamici di riunite è hà dettu: "Queste urganisazioni ghjucanu un rolu impurtante in a sulidarità è a riunione di i paesi islamici, riunione è mischje di persone. In listessu modu, cum'è una prova di a ghjuventù di i paesi membri di l'Organizazione di a Cooperazione Islamica è u so impegnu à l'avanzamentu di u sport, avemu fattu un passu impurtante per riunite e persone in a geografia islamica è rinfurzà i valori islamici. Felicita a Turchia, chì hà riunitu 4 XNUMX atleti quì, è ringraziu per l'urganizazione di questu avvenimentu, chì hè cunsideratu unu di l'avvenimenti sportivi più impurtanti in u mondu, postu chì hè un esempiu concretu di sulidarità islamica ". hà fattu a dichjarazione.

"OGGI NE SCONTU SOTTU UNA BANDIERA, DA FRATERNA PERMANENTE"

In u so discorsu, u prìncipi Abdulaziz bin Turki al-Faisal al Saud, presidente di a Federazione Internaziunale di Sport di Solidarietà Islamica (ISSF) è Ministru di Sport di l'Arabia Saudita, hà dettu: "Oghje, ci riunemu sottu una sola bandiera, intornu à un grande scopu. , fratellanza perpetua. Perchè ùn ci hè una religione più altu ch'è l'Islam è ùn ci hè micca una religione megliu cà a pace. Perchè l'Islam hà incuraghjitu u sportu da i so primi anni, sustene a ghjente in a natazione, u tiru è l'equitazione, è li guidò in qualchì modu per fà questi sporti. Ogni atleta chì participa à sta grande riunione revelarà a faccia pulita di a vera cumpetizione è i grandi valori sportivi chì anu. Grazie à quelli chì anu cuntribuitu à l'urganizazione. Vogliu bona furtuna è successu à tutti l'atleti chì participanu ". disse.

L'urganisazione, chì participanu à 56 4 atleti di 200 paesi, membri di l'Organizazione di a Cooperazione Islamica è a Federazione Sportiva di Solidarietà Islamica, finiscinu cù u prugramma di chjusu chì si terrà u 18 d'Aostu.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*