Dichjarazione di l'Istituzione Ministru à a News di i Piani di Zonificazione di Canal Istanbul annullati

L'annunziu di l'istituzione di u Ministru à i Piani di Sviluppu di u Canale di Istanbul Cancelled News
L'annunziu di l'istituzione di u Ministru à i Piani di Sviluppu di u Canale di Istanbul Cancelled News

Murat Kurum, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hà fattu una dichjarazione nantu à u so contu di rete suciale dopu à l'allegazioni in certi media chì i piani di sviluppu attualmente validi per l'Area di Edificiu di Riserva, induve si trova u "Prughjettu di u Canale di Istanbul", eranu annullatu da u Ministeriu. In a so dichjarazione, u Ministru Kurum hà dettu: "Di sicuru, ùn avemu micca annullatu u Prughjettu di u Canal Istanbul. I piani di sviluppu sò in vigore. Implementemu u nostru prughjettu di orgogliu passu per passu. Un novu cambiamentu di l'applicazione di zoning hè statu fattu in u risultatu di e dumande è i bisogni di i nostri citadini! disse.

Murat Kurum, Ministru di l'Ambiente, l'Urbanizazione è u Cambiamentu Climaticu, hà fattu una dichjarazione nantu à u so contu di e social media in quantu à e nutizie publicate in certi media nantu à l'Area di Riserva di l'Edifiziu, induve si trova u Prughjettu di Canal Istanbul.

Implementemu u nostru prughjettu di orgogliu passu per passu

In a so dichjarazione nantu à u so contu di e social media, u Ministru Kurum hà sottolineatu chì ùn anu micca annullatu u Prughjettu di u Canal Istanbul è hà dettu: "I piani di sviluppu sò in vigore. Implementemu u nostru prughjettu di orgogliu passu per passu. Un novu cambiamentu di l'applicazione di zoning hè statu fattu in u risultatu di e dumande è i bisogni di i nostri citadini! disse.

U fattu chì i piani di sviluppu sò stati annullati cum'è dichjaratu in a nutizia ùn riflette micca a verità.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru di l'ambiente, l'urbanizazione è u cambiamentu climaticu, hè statu dichjaratu chì l'affirmazioni chì i piani di sviluppu di u Canal Istanbul sò stati annullati ùn riflettenu micca a verità, è hà dettu: "U nostru Ministeru hà determinatu chì 3/13, 1/ 100.000 è 1 di l'area tutale di 5000 mila ettari, custituita da 1 tappe, cumpresu u nostru Prughjettu Canal Istanbul, u prucessu di pianificazione di u sviluppu di scala / 1000 hè statu finitu in 2021 è i piani in quistione sò in vigore. l'espressioni sò state usate.

In u risultatu di e dumande è i bisogni di i nostri citadini, u Ministeru cuntinueghja à travaglià in una nova applicazione di zoning.

In a dichjarazione fatta da u Ministeru, hè statu dichjaratu chì u Ministeru cuntinueghja à travaglià in una nova applicazione di zoning per risponde à e dumande è i bisogni di i citadini è e seguenti dichjarazioni sò state fatte:

"Avemu annunziatu a sospensjoni di u prucessu di parceling, chì assicurerà l'implementazione di i nostri piani di sviluppu in 3 fasi, cumpresu u nostru prughjettu Canal Istanbul, per 2022 mese à l'iniziu di u 1. Dopu à a fine di u prucessu di annunziu di sospensjoni di u prucessu di parceling, chì riguarda circa 19 mila pacchi, u nostru Ministeru hà valutatu e dumande è i bisogni di i nostri citadini. Per esempiu, cum'è u Ministeru, valutemu e dumande da i nostri citadini in u nostru quartieru cunnisciutu cum'è Şahintepe in u distrittu di Başakşehir è implementemu e currezzione espresse da i nostri citadini.

Inoltre, cum'è u Ministeru, i prublemi di i nostri citadini chì sò stati in u tissu di u centru di u paese in quella regione dapoi i tempi antichi; "Avemu intesu, ospitu da i nostri capi è cumuni, è decisu di fà e currezzione necessarie per risolve i prublemi di i nostri citadini cù u statutu di centru di paese da l'antichità".

Ùn avemu micca eseguitu u prucessu di applicazione di zoning (parcellazione) cù a mentalità chì l'avemu fattu è fattu.

In a dichjarazione di u Ministeru, in quantu à u prucessu di Applicazione di Zonificazione (parcellazione); Ciò chì hè statu fattu durante stu prucessu hè statu dichjaratu cusì:

"Com'è in ogni prughjettu chì realicemu in u nostru campu d'attività cum'è u Ministeru, ùn avemu micca realizatu u prucessu di applicazione di zoning (parcellazione) cù a mentalità chì l'avemu fattu è fattu.

In questu sensu, avemu esaminatu currettamente ogni dumanda per l'applicazione di zoning (parceling) è l'avaluemu in u quadru di l'equità è decisu di realizà un novu prucessu di applicazione di zoning (parceling) in u scopu di e dumande.

Prucessi sò stati presentati da i nostri citadini in quantu à u prucessu di dumanda di zoning, chì u so prucessu di sospensjoni hè statu finitu, per ùn causà l'impegnu di e nostre autorità ghjudiziarie in questu prucessu; Avemu evaluatu e dumande di i nostri citadini è infurmatu à l'autorità ghjudiziarie pertinenti chì realizaremu una nova applicazione di zoning (parcellazione). In i prucessi presentati, hè statu decisu da l'autorità ghjudiziarie chì i casi eranu irrilevanti.

"Ùn avemu micca abbandunatu alcunu di i prucessi chì avemu prumessu à i nostri citadini, ùn l'abbanduneremu micca. Cuntinuemu à travaglià nantu à una nova applicazione di zoning da u nostru Ministeru in u scopu di e dumande fatte durante u prucessu di sospensjoni di l'applicazione di zoning ".

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*