Rapportu di Povertà di i zitelli da CHP

Rapportu di Povertà di i zitelli da CHP
Rapportu di Povertà di i zitelli da CHP

U Vicepresidente di CHP è u Diputatu di Istanbul Gamze Akkuş İlgezdi hà revelatu l'amara realità di a miseria di i zitelli in Turchia in un rapportu chì hà scrittu. Akkuş İlgezdi, chì hà dettu chì ancu i figuri chì TÜİK travisa è falsificate ùn puderanu micca ammuccià a miseria di i zitelli, hà dettu: "Mentre u guvernu incuraghjia à avè i zitelli cù u discorsu di "almenu 3 zitelli", ùn face nunda per a miseria di i zitelli, è sottu à i zitelli. cundizioni, pruvuca a miseria di i zitelli. I nostri 7 milioni 436 mila zitelli sò poveri per via di pulitiche sbagliate. Ùn ponu micca cresce sani cum'è bisognu. A prima parolla chì u Partitu Populare Republicanu è u nostru Onorevoli Presidente Kemal Kılıçdaroğlu continuanu à dì hè questu: Nisun zitellu andrà à lettu fami sottu u guvernu CHP. Cum'è u partitu chì hà salvatu è fundatu u paese, u CHP enterrà a miseria infantile in e pagine di a storia. Passarà i rivenuti di u nostru paese micca per i sustenidori, ma per i nostri figlioli è i citadini ", disse.

RAPPORTU DI POVERTÀ INFANTILE

L'EFFETTU ERDOĞAN: 3 IN 1 CIDELLI hè poviru!

Da u 2022, i zitelli custituiscenu u 27 per centu di a pupulazione di Turchia. U Vicepresidente di CHP è u Deputatu di Istanbul Gamze Akkuş İlgezdi hà dettu chì 3 di ogni 1 zitelli in Turchia hè incarceratu in una miseria estrema è prova di mantene a vita trà a rota di miseria è sfruttamentu. I risultati sorprendenti da u rapportu scrittu da Akkuş İlgezdi sò i seguenti:

A POVERTÀ INFANTILE CRESCE 8 PERCENT

Accustendu chì u regime di un omu hà criatu una onda di impoverimentu chì hà purtatu à un disastru per i zitelli, Akkuş İlgezdi hà dettu: "U numaru di zitelli poveri, chì era di 2017 milioni 6 mila in 893, hè aumentatu di 8 per centu cù a transizione à Erdoğan. regime è hà righjuntu 2021 milioni 7 mila in 436. U regime di Erdogan, chì mette e risorse di Turchia à dispusizione di e cinque bande, versa soldi in a piscina di sustenidori, è trasferisce u sudore di e persone à l'esternu attraversu fundazioni di nylon, hà scuru u futuru di u paese aghjustendu 5 2017 novi zitelli à u paese. armata di i poveri ogni settimana da u 2 ".

ARMATA DI I POVERI 19 VOLTE PIÙ GRANDE DI TAF

Akkyş İlgezdi hà dichjaratu chì secondu i dati di ghjugnu 2022, a soglia di miseria superava i 20 mila lire è hà dettu: "Secunnu i dati di cumpunimentu di TURKSTAT, ci sò 2021 milioni 19 mila poveri chì u so redditu hè sottu à 23 mila lire in 789. Riunendu tuttu u putere dicendu "Sò un economista" è guadagnendu un salariu di 1 milione 200 mila lire annu, Erdoğan divintò u cumandante in capu di l'ordine di a miseria creendu un esercitu di i poveri chì hè 390 volte più grande. cà l'attuale 960 mila 19 Forze Armate Turche. .

I FIGLI SON DEDICATI À CRIME

Akkuş İlgezdi di CHP hà dichjaratu chì u dannu ecunomicu, murale è suciale causatu da u guvernu di Erdoğan affetta u più i zitelli è hà cuntinuatu cusì:

"Erdogan, chì raccoglie l'autorità legislativu-esecutiva-ghjudiziaria in una mano, insiste nantu à e pulitiche chì aboliscenu u dirittu di i zitelli à "vive, sviluppà, cresce". Quandu l'arti di a miseria ghjunghjenu à una famiglia, porta ancu à violazioni generalizate di i diritti di i zitelli. I dati criminali revelanu a stampa nera. Trà u 2009 è u 2020, 18 mila 88 zitelli sottu à 741 anni sò entrati in l'istituzione penitenziaria. 15 per centu di sti zitelli, o 13 mila 376, eranu più ghjovani di 15 anni. Dopu chì Recep Tayyip Erdoğan hè statu elettu presidente in u 2014, ci hè statu un aumentu di 35 per centu in u numeru di zitelli chì entranu in l'istituzione penitenziaria cummetendu crimini. Inoltre, u 2009 per centu di u numeru tutale di zitelli chì entranu in u penitenziariu trà u 2020 è u 85, o 75, currisponde à u periodu quandu Erdoğan hè statu elettu presidente.

Trà u 2009-2020, l'ingressu di i zitelli in prigiò hè aumentatu di 841%

"In u risultatu di e pulitiche di de-futureizazione di u guvernu, 22 per centu di 738 milioni 300 mila 33 zitelli, vale à dì 7 milioni 436 mila, anu affruntatu una miseria prufonda. Questa dati, invece di rinfurzà u scudu di prutezzione suciale chì ùn pò micca esse amministratu sottu à u Regimu One-Man, u guvernu, chì prova di gestisce a miseria, aumenta direttamente u numeru di zitelli trascinati in crimine. Quandu i zitelli sò imbuttati in a puvertà, diventanu più propensi à commette crimini. Tra u 2009 è u 2020, ci hè statu un aumentu di 841 per centu in u numeru di zitelli chì entranu in prigiò in Turchia. U guvernu, chì ùn risolve micca u prublema di a miseria, spinge i nostri figlioli à u crimine.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*