U Ministru Varank hà visitatu e squadre in TEKNOFEST 2022 Rocket Races

U Ministru Varank hà visitatu e squadre in TEKNOFEST Rocket Races
U Ministru Varank hà visitatu e squadre in TEKNOFEST 2022 Rocket Races

U Ministru di l'Industria è a Tecnulugia Mustafa Varank hà dettu chì più di 5 mila squadre è quasi 600 mila cuncurrenti applicanu à l'urganizazione TEKNOFEST di u Mari Neru.

U Ministru Varank hà visitatu e squadre in a TEKNOFEST 2022 Rocket Races tenuta in a regione Aksaray di Salt Lake, cù i studienti di liceu è università. sohbet hà fattu. In a so dichjarazione dopu à i fugliali, Varank hà dettu chì anu preparatu i ghjovani per e tecnulugia di u futuru cù i cuncorsi in TEKNOFEST.

TUTTA TURCHIA

Ricordendu chì i ghjovani cumpetenu in parechje categurie diverse in e tecnulugia di u futuru furmendu i so squadre, Varank hà dettu: "Quandu avemu principiatu TEKNOFEST, avemu urganizatu cuncorsi in 14 categurie diverse. Quist'annu, più di 5 mila squadre è quasi 600 mila cuncurrenti applicanu à TEKNOFEST Black Sea. Attualmente, sti cuncorsi sò tenuti in tutta a Turchia. Prima di quessa, eramu in Ordu, Giresun è Trabzon. Oghje simu in Aksaray. Cerchemu di creà eccitazione cù cuncorsi tecnologichi in tutta a Turchia ". disse.

TECHNOLOGY È SCIENZA

Enfatizendu chì i razzi sviluppati da i studienti di u liceu è di l'università cumpetenu à l'avvenimentu in Aksaray, u Ministru Varank hà dettu: "Semu cuntenti di u puntu chì Turchia hà ghjuntu in tecnulugia è scienza. Semu felici cù l'eccitazione chì avemu creatu. Oghje, in i nostri liceu in u cantonu più remotu di Anatolia, i nostri studienti formanu e so squadre, cuncepiscenu è fabricanu i so razzi, è facenu sta cumpetizione cù u sustegnu di ROKETSAN, per dumandà "cumu pudemu travaglià inseme, sviluppà un cohete cù u travagliu in squadra". '. Un pocu di tempu fà, avemu accumpagnatu l'eccitazione di i nostri studienti, avemu vistu cumu cunsegnanu i so razzi à 5-10 mila piedi ". disse.

Eccitazione è divertimentu

"Sperendu, continueremu à purtà questa eccitazione è entusiasmu à TEKNOFEST", hà dettu Varank, aghjustendu: "Cum'è un guvernu chì hè cuscente di u fattu chì l'investimentu più impurtante hè l'investimentu in e persone, avemu pruvatu à passà a Turchia attraversu. una era in a tecnulugia per 20 anni. Semu assai cuntenti di u successu chì avemu ottenutu in questi cuncorsi. I nostri ghjovani, chì anu participatu à sti cuncorsi prima, sò attualmente travagliendu in i prughjetti più impurtanti in l'industria di difesa di Turchia in ROKETSAN. usatu e frasi.

ASPETTEMU SAMSUN

Rimarchendu chì a frebba TEKNOFEST ùn calarà mai in questu paese, Varank hà dettu: "TEKNOFEST U Mari Neru cuntinueghja cù cuncorsi in diverse cità di Turchia. Teneremu a finale in Samsun u 30 d'Aostu. Trà u 30 d'Aostu è u 4 di Settembre, riaccenderemu l'eccitazione cù magnifici spettaculi di l'aviazione è di a tecnulugia in Turchia, è avemu da prisintà i premii di i nostri ghjovani fratelli chì anu participatu à tutti questi cuncorsi in Samsun. Invitemu tutta a Turchia à Samsun per TEKNOFEST Black Sea u 30 d'Aostu. Dicemu: "E nostre famiglie, cù i so figlioli è figlioli, anu da sparte stu entusiasmu". Avemu participatu in cuncorsi di razzi quì, sti cuncorsi sò andati dapoi 5 anni. Semu veramente felici di vede u momentu è u sviluppu chì avemu ottenutu quì ". disse.

U Ministru Varank era accumpagnatu da u guvernatore di Aksaray Hamza Aydoğdu, u direttore generale di ROKETSAN Murat Second, u direttore di a Fundazione T3 Ömer Kökçam è u sindaco di Aksaray Evren Dinçer.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*