U 100 anniversariu di a nostra Casa Memoriale di l'Indipendenza hà apertu e so porte

L'annu di a nostra liberazione Ani House apre e so porte
U 100 anniversariu di a nostra Casa Memoriale di l'Indipendenza hà apertu e so porte

U "100th Anniversary of Our Liberation Memorial House", implementatu da a Municipalità Metropolitana di Izmir cum'è parte di u 100th anniversariu di a liberazione di a cità, hà apertu e so porte. Ministru Tunç SoyerÀ a ceremonia di apertura di a Casa Memoriale, "İzmir hè una cità chì hà illuminatu l'Anatolia in tutta a so storia. Avemu fattu listessa u 9 di settembre, avemu diventatu un faro di speranza per a Turchia. Avemu dimustratu chì un altru futuru hè pussibule. A Casa di Ricordu hè ancu una parte di quellu grande scopu ".

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç SoyerU "100th Anniversary of Our Liberation Memorial House", chì hè statu purtatu à a cità da . Cuncepitu cum'è un centru di sperienza chì mantene u spiritu di a Lotta Naziunale, Tunç SoyerU sindaco di Konak Abdül Batur, u sindaco di Narlıdere Ali Engin, u sindaco di Kemalpaşa Rıdvan Karakayalı, u presidente di u Cumitatu di a Casa di u 100th Anniversary Ulvi Puğ, i burocrati di a municipalità metropolitana di Izmir, i membri di u cunsigliu, i muhtars, i donatori è i citadini anu assistitu à l'apertura ospitata da .

Soyer: "Ùn pudete micca custruisce un futuru sustenibile se perde e vostre radiche"

Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer"A memoria hè assai impurtante. Vivemu in una tale età di rapidità chì a vita hè campata cum'è s'ellu fussi qualcosa chì principia è finisci cun noi. No. Avemu radiche assai forti daretu à noi. Ùn pudete micca custruisce un futuru sustenibile se perde e vostre radiche. U futuru chì vi campate hè cundannatu à colapsà s'ellu ùn hè micca nutritu da e radiche. Quandu avete realizatu queste radiche, ricordate, pussede elli, allora u vostru avvene serà illuminatu. Questu hè ciò chì pruvemu di fà. Per assicurà chì e generazioni prossime campanu in luce. Sti terri sò abbastanza fertili per alimentà tutti, ma sfurtunatamenti ùn alimentanu micca tutti. A miseria, a privazione à i ghjinochje... Nimu di noi ùn meriteghja questu. Viderete, hè prestu per noi di custruisce un avvene induve camperemu manu in manu, surrisu è felici.

Chjama di donazione da Soyer

Dichjarà chì ogni tipu d'articuli chì riflettenu u spiritu di u periodu da u 1914 à u 1930 ponu esse donati à a Memorial House, u presidente Soyer hà ringraziatu quelli chì anu donatu finu à avà. U presidente Soyer hà cuntinuatu e so parolle cusì: "Saghju chjamatu à i citadini sensibili di Izmir; Ciò chì avete ùn deve esse solu un ricordu per a vostra famiglia, in casa, per voi. Questu hè un locu assai adattatu per sparte l'eredità di i vostri antenati cù a ghjente di Izmir è a ghjente di tutta a Turchia. Accoltamu e vostre donazioni. Izmir hè una cità chì hà illuminatu l'Anatolia in tutta a so storia. Una cità chì hè sempre stata pioniera in l'Anatolia. Avemu fattu listessa u 9 di settembre, avemu diventatu un faro di speranza per a Turchia. Avemu dimustratu Turchia chì un altru futuru hè pussibule. A Casa di Ricordu hè ancu una parte di quellu grande scopu. Grazie à tutti quelli chì anu cuntribuitu ".

U sindaco di Konak Abdul Batur hà enfatizatu chì Izmir hà fattu a storia in u 100 anniversariu di a liberazione è hà dettu: "Izmir hà veramente fattu una grande urganizazione. Ùn aghju mai vistu una tale folla in Izmir finu à questa età. L'arbulu di fruttu hè pepite. U 9 ​​settembre hè assai impurtante per a nostra cità, hè impurtante ancu per u nostru paese. Tunç SoyerHà ringraziatu.
Ulvi Puğ, presidente di u Cumitatu di a Casa Commemorativa di u 100th Anniversary, hà dettu: "Ci hè solu un fundatore di a Republica, solu un salvatore di a patria, Gazi Mustafa Kemal Atatürk". Mihriban Yanık, Capu di u Dipartimentu di Storia è Publicità di a Municipalità Metropolitana di Izmir, hà datu infurmazioni nantu à a Casa Memoriale.

Sezioni da e tappe di a Guerra di l'Indipendenza

A Casa Memoriale riflette u spiritu di u periodu di Lutta Naziunale. U "Cabinet of Rare", "Sala da pranzu", "Cumu avemu vintu a guerra", "Stanza di l'occupazione", "Atatürk è a so stanza d'amici di lotta", "Esposizione d'ombra", "A stanza vista da a finestra", "Cafè". Cultura è Hà sezzioni cum'è "Sala di lettura", "Sala di bandiera" è "Memorie eterne". A casa memoriale hè stata ancu cuncepita cum'è un edifiziu verde-sostenibile. Cù i pannelli solari è l'arnesi di cunversione d'acqua in u so giardinu, sparte a so cuscenza ambientale è l'usu di l'energia cù i so visitatori.

Trasfurmazione di a Mansion storica di Yemişçizade

Yemişçizade Mansion, una di e strutture testimoni di a storia in Konak, si trova in u distrittu cunnisciutu cum'è Kestelli. L'edifiziu hè ancu cunnisciutu cum'è Mansion Alanyali. A casa, chì hè stata custruita in u 19u seculu è sopravvive da a famiglia Yemişçizade, attira l'attenzione cù i so decorazioni di u tettu. U palazzu, chì hè stata utilizata cum'è a direzzione di u cadastru di u catastu è u serviziu militare in i primi anni di a Republica, hà ancu operatu cum'è Scola di e ragazze Kestelli trà 1950-1969. Hè statu espropriatu da a Municipalità di Konak in 2013. Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Izmir Tunç Soyer hà fattu una chjama è annuncia chì u palazzu serà cunvertitu in a Casa di u Ricordu è hà dumandatu à tutti i citadini di cuntribuisce à a campagna di donazione lanciata per a fornitura di documenti è oggetti. I ducumenti è l'uggetti sopravviventi da u periodu di a Guerra di l'Indipendenza sò stati consegnati à l'Archiviu è u Museu di a Città Ahmet Piriştina (APİKAM) è u 100 ° Anniversariu di a Casa Memoriale di a Nostra Indipendenza hè stata creata cù i cuntributi di u populu di İzmir.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*