Apertura di u novu Terminal di Mercatu di Pesci è Capital Districts

Apertura di u Novu Mercatu di Pesci è u Terminal di Baskent Districts
Apertura di u novu Terminal di Mercatu di Pesci è Capital Districts

A Municipalità Metropolitana d'Ankara (ABB) hà demolitu u Mercatu di Pesci, chì aspettava da esse rinnuvatu dapoi un bellu pezzu, in u Mercatu di l'Ingrossu Yenimahalle è hà custruitu u "Terminale di Districts Başkent" per riunisce i novi edifici è l'autobus di distrittu in un centru unicu. . A cerimonia d'apertura di u novu Mercatu di Pesci è Terminal di Distretti Capitali hè stata ospitata da u presidente ABB Mansur Yavaş.

In u so discorsu di apertura, Yavaş hà enfatizatu chì si sò curati solu di i bisogni di a cità per 3 anni è hà dettu: "Avemu purtatu novi cruci, strade di cunnessione è spazii verdi à a nostra cità. Operemu u prucessu per 33,5 novi linee di metro cù una lunghezza tutale di 4 chilometri. Cuntinuemu i nostri grandi prughjetti di infrastruttura senza interruzzione, purtendu i nostri autobus in rossu à a nostra cità, induve ùn sò micca acquistati autobus novi da u 2013. In questa cità ùn ci era micca chjassi in bicicletta; Avà u nùmeru di strade blu cresce ghjornu per ghjornu. A Municipalità Metropolitana ùn hà micca un kindergarten in questa cità; Avà avemu apertu 17, apreremu più. Nisun centru tecnologicu hè statu custruitu in sta cità; Avà, i ghjovani cuntinueghjanu i so studii in i nostri 3 centri, avemu da compie u quartu. Ùn ci era micca un abbonamentu studiente in questa cità, avà i ghjovani prufittà di trasportu à pocu pressu è furnisce un fornimentu d'acqua à pocu prezzu ", disse.

Attendendu l'attenzione à i prublemi chì ponu esse sperimentati in l'approvvigionamentu di l'alimentariu è a crisa climatica in u futuru, Yavaş hà dichjaratu chì anu ancu urganizatu u prugramma agriculu più cumpletu di Turchia u 14 di settembre, è hà dettu:

"Perchè Ankara; Vulemu chì sia una cità chì pruduce, travaglia è campa. Vulemu ch’ella sia una cità induve i ghjovani godanu è i citadini sò felici di campà. Ùn ci hè micca cunflittu, mischief, quarrel è separazione; Vulemu chì sia una cità di pace, amore, pace è felicità. di a capitale; Travagliemu per fà d’ella una cità d’unità, d’inseme è di sulidarità, è continueremu à travaglià.

Cù u nostru prughjettu, chì avemu finitu cù un costu di circa 4,5 milioni di lire, avemu custruitu u nostru terminal terminal cù una capacità di veiculi 25. U nostru terminal di 4 piani; Cù i so uffizii, a caffetteria, a sala di riposu, a sala di cunduttori è a sala di cura di i zitelli, servirà i citadini di a Capitale è i nostri cummercianti.

Ricordendu chì anu prumessu à i cummercianti di rinnuvà u Mercatu di Pesci prima di l'elezzioni, Yavaş hà cuntinuatu e so parolle cusì:

"Avemu demolitu quelli edifici degradati in aprile 2021. Dopu avè finitu e prucedure di licitazione è di cuntrattu, avemu mandatu u situ in lugliu è cuminciamu à travaglià immediatamente. Avemu finitu a custruzzione di 10 buttreghi è 275 metri quadrati di magazzini frigoriferi, ognunu di i quali hè 2 metri quadrati è 14 piani, nantu à un terrenu di circa 235 mila metri quadrati. U Novu Mercatu di Pesci hè pensatu per avè magazzini frigoriferi cù una capacità di 40 tunnellate di pesci in i buttreghi di ognunu di i nostri cummercianti. U mercatu di pisci novu è mudernu, chì avemu cumpletu cù un costu di 24 milioni 67 mila lire, cunvene assai bè à a nostra Ankara. Vogliu chjamà à tutti i mo cumpatrioti da quì: Ankara hè in u core di u nostru paese. U pesciu flussu quì ogni ghjornu da tutti i quattru di i nostri mari, perchè simu à u puntu di u trasportu più veloce. Hè per quessa chì dicemu, per piacè manghja u pesciu per a vostra salute, manghja di più sè site in Ankara. Perchè u pesciu più frescu hè manghjatu in Ankara ".

10 buttreghi è un magazzinu friddu di 14 metri quadrati sò stati custruiti nantu à un terrenu di circa 235 mila metri quadrati in u Mercatu Wholesale Yenimahalle. Inoltre, i buttreghi anu i so propii magazzini frigoriferi per mantene u pesciu frescu finu à u mumentu di a vendita, mentre chì un parcheghju per 1 veiculi si trova in a zona. U mercatu di pisci, chì hè statu demolitu in aprile 46 è hà cuminciatu à esse ricustruitu in lugliu, hè statu finitu à un costu di 2021 milioni 24 mila TL. "Baskent Districts Terminal" hè stata custruita per prevene a congestione di u trafficu causata da l'autobus chì serve i distretti esterni cum'è Beypazarı, Nallıhan è Ayaş caricando è scarichendu in strade è strade.

L'edificiu di a terminal, cù un costu tutale di 4 milioni 477 mila TL, hè custituitu da un totale di 4 piani, cumprese u sotano, u pianu di a terra, u mezzanine è u pianu di a terrazza. In l'edifiziu, chì hè statu custruitu cunsiderendu i bisogni di i cunduttori di l'autobus è i citadini; Ci sò uffizii, zona di caffetteria, toilette, sala di riposu per i cunduttori, sala di preghiera per omi è donne, sala di cura di i zitelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*