L'IMM hà apertu 150 Kindergarten in u scopu di "150 Prughjetti in 11 Days", hà stabilitu i terreni di 7 di elli.

L'IBB 'A pusatu e basi per l'attu Kres in u scopu di u prugettu
L'IMM hà apertu 150 Kindergarten in u scopu di "150 Prughjetti in 11 Days", hà stabilitu i terreni per 7 di elli.

IMM, in u scopu di a maratona "150 Projects in 150 Days", u vicepresidentu di CHP Seyit Torun è Muharrem Erkek è u presidente di IMM Ekrem İmamoğlucù a participazione di. Parlendu à a ceremonia, İmamoğlu hà dettu: "Continuemu à fà u nostru travagliu. Cambiaremu stu ordine. Sta terra hè u celu. Faremu di sta terra un paradisu per a so ghjente. Una cità o un paese induve solu uni pochi di persone sò benedettu ùn face micca felice a so ghjente. Andemu cun determinazione per diventà gestori chì facenu felici a ghjente. Continueremu à luttà per a nostra dignità finu à a fine contr'à a so interferenza illegale cun noi ".

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà apertu 150 kindergarten in u scopu di a maratona "150 Prughjetti in 11 Days" è hà stabilitu a fundazione di a nostra kindergarten 7 Homes Istanbul. Apertura è cerimonia di inaugurazione; U Vicepresidente CHP Seyit Torun, Muharrem Erkek, Presidente IMM Ekrem İmamoğlu è u sindaco di Ataşehir Battal İlgezdi in Ataşehir. Torun, Erkek è İmamoğlu si sò pusati inseme cù una zitella è un zitellu chì andavanu à a kindergarten in a zona riservata à u protocolu. Durante a cerimonia, i kindergarten in Ataşehir Esatpaşa, Avcılar Ambarlı, Bağcılar Kirazlı, Bakırköy Şenlikköy, Beylikdüzü Adnan Kahveci, Esenler Yavuzselim, Gaziosmanpaşa Mevlana, Güngören Tozkopaşa, Silivla, è Tulipani Yavuzselim, Silivla, Silivla Yavuzselim; Fundazioni sò state stabilite per i kindergarten in i quartieri di Arnavutköy Hadımköy, Büyükçekmece Pınartepe, Gaziosmanpaşa Merkez, Pendik Kurtköy, Sultanbeyli Gazi, Sultangazi Gazi è Ümraniye Aşağı Dudullu.

İMAMOĞLU: "Quandu aghju fighjulatu a lista da sopra è giù, a lettura di una puesia ghjunghje à mè"

Dicendu: "Quandu aghju guardatu a lista da u cima à u fondu, aghju pensatu à leghje a puesia", İmamoğlu hà lettu i quartieri è i quartieri induve i vivai chì anu apertu sò situati in forma di puisia. İmamoğlu hà dettu: "U nostru poema hè basatu annantu à questi 11 kindergartens. Daveru, sta lista mi sona cum'è una puesia, è cum'è una puesia, veramente mi fa sentu a mo umanità. Stimula ancu e mo emozioni. Questa lista di i kindergarten chì avemu apertu oghje mi rende assai fieru. Avemu da ugualizà i nostri figlioli. Ùn importa micca induve vivenu in Istanbul, i nostri figlioli anu da sente chì sò i figlioli di sta nazione è ùn duvemu micca missu nunda da elli ". Enfatizendu chì cum'è IMM, furnisce servizii assai impurtanti in questu sensu, İmamoğlu hà dettu: "Perchè a Republica significa ugualità è ghjustizia per i zitelli prima di tuttu. Avemu bisognu di sente stu cuncettu di a Republica ", disse. Indittendu chì a Turchia cerca una grande ugualità, in particulare in quantu à l'educazione, İmamoğlu hà dettu: "L'ugualità di opportunità in l'educazione hè stata veramente distrutta. Se sente o vede i dati, ferite u vostru core. Ci sò tali lacune... Tuttavia, i zitelli di stu paese ponu fà miraculi quandu sò uguali. Oghje, quelli chì sò l'architetti di a inuguaglianza, cum'è individui di u nostru statu è nazione, ponu è avè accessu à l'autorità più altu di u nostru paese. L'unicu mutivu di questu hè u principiu di ugualità di a Republica ", disse.

"Salvamu ISTANBUL da sta mente, avemu finitu u schedulu di rifiuti è abusi"

Dichjarà chì, malgradu a inuguaglianza di opportunità creata da i guvernatori di u paese, cuntinueghjanu à luttà cum'è İBB, è hà dettu: "U fattu chì anu guvernatu Istanbul per 25 anni, senza apre una sola nursery o un solu dormitoriu studiente, o in una scala aperta, trasparente, inclusiva è larga. Ùn cuncede micca una borsa di studiu à un unicu studiente ... Ci sforzemu di furnisce u serviziu più efficiente è currettu à u nostru populu, salvenendu Istanbul da questa mentalità, mettendu fine à u sistema di sprechi è sfruttamentu, è urganizà un budgetu abbundante. Tutti i figlioli di queste terre, da u so paese più alluntanatu à u core di Ataşehir, sò i figlioli di a Republica. Sò i nostri figlioli chì anu da esse uguali opportunità educative in nome di serve stu paese è questa umanità, indipendentemente da e so caratteristiche persunali, e so mamme, babbi, credenze, opinioni pulitiche. Ùn avemu mai statu un spettatore di stu cattivu prucessu. Sapemu quantu hè preziosu per stu paese apre 150 kindergarten in 150 quartieri in Istanbul ".

"FAREmu DI STU PAESE UN PARADIU PER U SOU POPLU"

cumpresu Ataşehir; KadıköySpartendu l'infurmazioni chì metteranu a linea di metro Dudullu-Bostancı, cumprese Ümraniye è Maltepe in serviziu u 6 di ghjennaghju di u 2023, cù a participazione di u presidente di CHP Kemal Kılıçdaroğlu, İmamoğlu hà finitu u so discorsu cù e seguenti parolle: "Chì facciu? Fighjulu u mo travagliu, parlu di u mo travagliu. Allora continueremu à fà u nostru travagliu. Cambiaremu stu ordine. Sta terra hè u celu. Faremu di sta terra un paradisu per a so ghjente ; Faremu cum'è un paradisu per 85 milioni di persone è 16 milioni di Istanbuliti. Una cità o un paese induve solu uni pochi di persone sò benedettu ùn face micca felice a so ghjente. Andemu cun determinazione per diventà gestori chì facenu felici a ghjente. Di sicuru, simu tutti rispunsevuli davanti à a Corte Suprema di a Republica di Turchia. Semu tutti rispunsevuli davanti à l'istituzioni di supervisione di a Republica di Turchia, davanti à l'ispettori onesti, è simu onorati di esse auditati. Perchè hè parte di u nostru duvere; ma sempre chì i principii universali di u dirittu, a lege è a ghjustizia sò applicati. Altrimenti, continueremu à luttà per a nostra dignità contr'à e so intervenzioni illecite finu à a fine. Diu hè tistimone, i mo paisani sò ancu tistimunianzi; Pudemu esse mancanti, pudemu esse sbagliati. Ma ùn avemu micca, è ùn faremu micca qualcosa chì viole i diritti di una sola persona. In altre parolle, ùn viulemu micca i diritti di nimu, nè viulemu i diritti di 16 milioni di i nostri citadini. Moltu chjaru. Cuntinuemu a nostra strada cù questa intelligenza. Ùn avete micca preoccupatu. Lasciate a vostra faccia surrisu. Chì ogni speranza passa di i nostri figlioli cresce. Chì a speranza di a nostra ghjuventù cresce ghjornu à ghjornu. Mamma è babbi, fighjate à l'avvene cù speranza. Fate più grande. Entremu in un annu assai bonu. Bon annu novu in anticipu. Tuttu serà grande in u 100, in u 2023u annu di a nostra Republica ".

TORUN: "ISTANBUL SCONTRÀ PIÙ SERVIZI FINE"

Dicendu: "Semu in una apertura assai significativa è bella", disse Erkek, "A nostra Municipalità Metropolitana di Istanbul serve 16 milioni di Istanbul. Porta e risorse di u populu inseme cù u populu. È à u listessu tempu, si batte una grande lotta per i diritti, a lege, a ghjustizia è a dignità. Ùn lasciaremu mai u nostru presidente Ekrem solu in questa lotta. Inseme, cambieremu definitivamente questu ordine inghjustu per u futuru di i nostri figlioli ". Ricordendu chì IMM ùn hà micca avutu una sola nursery in u passatu, Torun hà dettu: "IMM; ùn hà micca custruitu un solu dormitoriu, ùn hà micca datu una borsa di studiu à un studiente. In fatti, questu hè un serviziu assai preziosu, una cuntribuzione impurtante per una grande metropoli. Ma avà, u sgiò Ekrem, u nostru caru presidente, perchè hà datu à 16 milioni di Istanbulites i diritti di 16 milioni di Istanbulites, perchè hà tagliatu certi affitti, perchè ùn hà micca trasfirutu fondi à i sustenidori, sò naturalmente chì cercanu di mette ostaculi davanti. ellu. Ùn importa micca ciò chì facenu, ùn anu micca successu. Serà à u serviziu di 16 milioni d'Istambuli è cridemu chì avemu da ritruvà in tali servizii belli. Semu sempre cun voi è credemu chì Istanbul hà da scuntrà cù più boni servizii ".

Dopu à i discorsi, Torun, Erkek, İmamoğlu, İlgezdi, Kadıköy U tagliu di nastri hè statu fattu da a delegazione composta da u sindaco Şerdil Dara Odabaşı, u sindaco di Büyükçekmece Hasan Akgün, i deputati CHP Sibel Özdemir, Mahmut Tanal è donatori.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*