Più di 30 Emirates Lounges

U numeru di Emirates Lounge superatu u
Più di 30 Emirates Lounges

A settima sala di Emirates in Dubai, situata in Concourse C à l'Aeroportu Internaziunale di Dubai, hè stata riapertura. I passageri Premium puderanu gode di una sperienza di viaghju cunfortu durante u prossimu periodu di viaghju di punta, cù a riapertura cumpleta di più di 30 Emirates Lounges in u mondu.

L'Emirates Lounge, riapertu in u Concourse C, vicinu à Gates C09, offre à i passageri l'uppurtunità di riposu, rilassate è preparate per u viaghju cù u so spaziu privatu di 1308 metri quadrati è 265 posti. In più di i passageri di First è Business Class, i membri Silver, Gold è Platinum Skywards anu ancu accessu gratuitu. I passageri Premium Economy è Economy Class paganu $ 150 senza tasse, è i membri di Emirates Skywards paganu $ 125 per l'accessu pagatu. I passageri puderanu riposà sin'à quattru ore prima di l'ora di partenza in i salotti, chì sò attualmente aperti 7/24 per risponde à l'alta dumanda durante u periodu di l'annu novu.

Dotatu di elementi di design eleganti è di decoru cum'è pavimenti in marmura italiani, poltrone in pelle, oggetti d'acqua è orologi Rolex accattivanti, Emirates Lounges offre una vasta gamma di lettini, cuscini è coperte, vini premium gratuiti, alcolici, champagne è cucina gourmet cuncepita da. chefs premiati. Hè statu cuncepitu per u cunfortu cù i so spazii di pranzu speciali.

Per rinfrescante è rinfrescante, ci sò spazii privati ​​di doccia è spa cù facilità di bagnu è di pannolini, televisioni in punti diversi, Wi-Fi gratuitu in tutte e zone, è una zona di carica per l'urdinatori, stampanti è dispusitivi. Ci hè ancu un centru cummerciale cumplettamente equipatu, cumprese sale di riunioni cù proiettori è stazioni di travagliu touchscreen.

Emirates hà una vasta rete di 7 saloni, tutti sò stati cuncepiti cù cura, 32 di quali si trovanu in Dubai è 39 in i principali aeroporti di u mondu. A Terminal 3 di l'Aeroportu Internaziunale di Dubai hà 3 Emirates Lounges, di quali 3 sò in First Class, 1 in Business Class, è 7 in tutti i passageri Premium.

Emirates hà ancu Auckland, Bangkok, Birmingham, Boston, Cairo, Cape Town, Colombo, Dusseldorf, Frankfurt, Glasgow, Hamburg, London Gatwick, London Heathrow, Los Angeles, Manchester, Melbourne, Milan, Munich, New York, Paris. hà salotti in e cità maiò cum'è Perth, Roma, San Francisco, Singapore è Sydney.

Emirates Lounges in Dubai includenu ancu salotti cù caratteristiche iconiche cum'è u Moët & Chandon Champagne Lounge in u salone Business Class situatu in Concourse B. Quì, ogni coupé iconicu hè assuciatu cù deliziosi canapè fatti da chefs stella Michelin. In u salone First Class in Concourse A, ci hè Le Clos, una buttrega di vini raffinati è liquori di lussu chì serve i migliori vini per appellu à tutti i gusti. I passageri ponu ancu cumprà i so vini preferiti nantu à i voli in i magazzini Le Clos, chì serve fora di i saloni in i Concours A è B. In u salone in u Concourse A, ci hè u Cigar Bar, una zona di fumatori separata cù sedili in pelle cunfortu è un menu di cigar. I passageri ponu ancu pruvà novi cuncetti cum'è l'Esperienza Barista di Costa Coffee in Concourse B è ricaricate in u Health Hub, chì offre una larga selezzione di snacks nutritivi è succhi freschi per i viaghjatori chì cercanu di mette in forma. Per i passageri chì volenu cure prima di viaghju, i passageri ponu sceglie da un menu di trattamenti firmati è trattamenti di bellezza in u tranquillu Timeless Spa, situatu in i saloni in Concourse A è B. Per i passageri più ghjovani, l'area di i zitelli include ghjoculi è video games, è ancu diliziosi pranzi solu per i zitelli.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*