Una nova spedizione cù u "Kars Erzurum Touristic Express" in un viaghju di fiaba

Una nova spedizione cù Kars Erzurum Touristic Express in un viaghju di fata
Una nova spedizione cù u "Kars Erzurum Touristic Express" in un viaghju di fiaba

U Ministeru di Trasporti è Infrastrutture hà annunziatu chì u "Kars-Erzurum Touristic Express" per esse lanciatu trà Kars-Erzurum farà u so primu volu dumani.

In a dichjarazione scritta fatta da u Ministeru di Trasporti è Infrastrutture, hè statu nutatu chì ci era una alta dumanda per l'Express Turisticu Orientale, è in u risultatu, novi spidizioni sò stati fatti.

In a dichjarazione, hè statu dichjaratu chì un novu viaghju chjamatu "Kars-Erzurum Touristic Express" hè statu messu in opera trà Kars-Erzurum per risponde à a crescente dumanda di passageri turistici durante a pausa di u semestru, è e seguenti informazioni sò state datu nantu à u viaghju. :

"Kars-Erzurum Touristic Express; Cuminciarà u 21 di ghjennaghju è currerà ogni ghjornu finu à u 31 di ghjennaghju. Funcionerà solu u sabbatu è dumenica di ferraghju. Kars-Erzurum Touristic Express partirà da Kars à 07.20 è ghjunghje à Erzurum à 11.10. U trenu parterà da Erzurum à 14.55 è ghjunghjerà in Kars à 18.45. U trenu, chì sarà custituitu di vagoni di tippu pullman, si ferma in Sarıkamış à a partenza è u ritornu.

I BIGLIETTI POSON ESSERE ACQUISTATI PER INTERNET È BIGLIETTI

In a dichjarazione chì sottolineava chì i treni anu una capacità di 234 persone, hè statu dichjaratu chì i biglietti ponu esse acquistati da Internet, applicazioni mobili è pedaggi. Nutendu chì a nova strada sustene u turismu di a regione, a dichjarazione hà dettu: "Intruducemu e bellezze nascoste di u nostru paese sia à i nostri citadini sia à i turisti. I sviluppi in u trasportu ferroviariu anu affettatu ancu e preferenze di viaghju di i nostri citadini. Avemu ricreatu l'umore di primavera nantu à e ferrovie. Sapemu chì e ferrovie sò d'impurtanza strategica per a Turchia. Cù sta cuscenza, risuscitamu e ferrovie cum’è s’eranu cumminendu i pezzi di u mosaicu ».

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*