Più di 300 animali trattati in a zona di u terremotu

Più chè l'animali trattati in l'area di u terremotu
Più di 300 animali trattati in a zona di u terremotu

Mentre a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è di i Parchi Naziunali (DKMP) di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta cuntinueghja a so attività di alimentazione per l'animali senza casa in e regioni affettate da u terrimotu, realiza ancu travaglii di trattamentu è di riabilitazione per animali cum'è i misgi è i cani. salvata da e macerie ferite.

Pigliendu azzione immediata per guarì e ferite di u terrimotu, a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è Parchi Naziunali, attraversu i so direzzione regiunale Şanlıurfa, Adana è Malatya, tratta l'animali domestici è l'animali salvatichi in cliniche veterinarie temporanee cù sale d'esame è radiografia. unità.

Più di 300 animali sò stati trattati

I Veterinarii di a Direzzione Generale DKMP travaglianu in i studii realizati in cuuperazione cù a Direzzione Generale di Conservazione di a Natura è i Parchi Naziunali è a Càmera di i Veterinari. Più di 50 animali, 300 di i quali sò stati salvati da i rubbles, sò stati trattati finu à avà in cliniche tempuranee. L'animali in cundizione seria sò stati riferiti à u refuggiu più vicinu per u trattamentu cuntinuatu dopu i primi aiuti.

L'intervenzione chirurgica hè stata furnita à 14 animali

In queste cliniche tempuranee, 44 cani di ricerca è salvata feriti durante l'operazioni di ricerca è salvata sò stati trattati è trattati. Solu in a pruvincia di Adıyaman, e squadre anu trattatu 81 cani, 93 misgi è diversi tipi d'uccelli, sia di proprietà sia di svaghi, è anu realizatu 14 operazioni chirurgiche. In u scopu di i studii di trattamentu, i raghji X di l'animali sò stati pigliati quandu hè necessariu, l'applicazione di bandage di gesso è e teste di sangue sò ancu realizati.

I Studi di Trattamentu è Nutrizione Cuntinueghjanu

Per d 'altra banda, sottu a coordinazione di u Ministeru di l'Agricultura è a Foresta, circa 50 tunnellate di manciari freschi è secchi sò stati lasciati in diversi punti per risponde à i bisogni nutrizionali di l'animali senza casa. I citadini chì anu dumandatu l'alimentazione è l'alimentu per i so animali sò stati ancu accolti è supportati. U Ministeru di l'Agricultura è di a Foresta hà da cuntinuà i so sforzi per trattà è alimentà l'animali senza casa senza interruzzione, cum'è hà fattu finu à avà.