U situ di custruzzione di u veiculu stabilitu in a zona di u terremotu metropolitanu di Konya

Konya Buyuksehir Vehicle Building Site stabilitu in a zona di u terremotu
U situ di custruzzione di u veiculu stabilitu in a zona di u terremotu metropolitanu di Konya

A Municipalità Metropolitana di Konya, chì hè stata in alerta da u primu mumentu di u terrimotu è hà aumentatu u so sustegnu à a regione, hà stabilitu un situ di custruzzione di veiculi in Hatay per assicurà a coordinazione. U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì a municipalità metropolitana di Konya è e municipalità di u distrittu furniscenu servizii cù veiculi 630, persunale 2015, generatori 134 è proiettori 760 in Hatay, è hà dettu: "U cantiere di custruzzione di veiculi chì avemu stabilitu hà equipaghji di custruzzione di a nostra municipalità metropolitana. e cumune di distrettu. I machini di travagliu da altre pruvince sò ancu coordinati. Inoltre, i carburanti chì venenu da i cisterna sò pieni per l'equipaggiu di custruzzione, i veiculi publichi, i currieri di i motori è i generatori sottu a nostra coordinazione. Travagliemu duramente cù attività cum'è a ricerca è u salvamentu, a cucina mobile, u fornu di pane, a cumunicazione mobile, l'approvvigionamentu d'acqua pulita, i bisogni energetichi è a distribuzione di l'aiuti.

Dopu à u terrimotu di magnitudine 7,7 è 7,6 in Kahramanmaraş, chì hà affettatu 10 pruvince, a Municipalità Metropolitana di Konya, chì hà mandatu assai veiculi, equipaghji di custruzzione, aiuti in natura è manodopera à a regione, cuntinueghja à guarì e ferite di u terrimotu.

Enfatizendu chì cuntinueghjanu à stà vicinu à i citadini affettati da u terrimotu cù tutti i so mezi, in particulare a ricerca è u salvezza, l'approvvigionamentu d'acqua potabile à a cità, a cucina mobile, a coordinazione di l'attività d'aiutu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì u metropoli metropolitane di Konya. Cumuni è distrettu cumuni in a regione di u terrimotu anu 630 veiculi, 2015 persunale, Ellu disse chì furnisce u serviziu cù 134 generatori è 760 projectors.

"DIO DAI FORZA À NOSTRE STATO"

Nutendu chì cum'è a municipalità metropolitana di Konya, anu stabilitu un cantiere di custruzzione di veiculi in Hatay per assicurà a coordinazione, u sindaco Altay hà dettu: "Ci sò equipaghji di custruzzione di a nostra municipalità metropolitana è e municipalità di distrittu quì. I machini di travagliu da altre pruvince sò ancu coordinati. Inoltre, i carburanti chì venenu da i cisterna sò pieni per l'equipaggiu di custruzzione, i veiculi publichi, i currieri di i motori è i generatori sottu a nostra coordinazione. Supportemu i nostri populi chì sò stati dannighjati da u terrimotu cù attività cum'è a cucina mobile, u fornu di pane, a cumunicazione mobile, l'approvvigionamentu d'acqua pulita, i bisogni energetichi è a distribuzione di l'aiutu. Chì Diu dà forza à u nostru statu ". disse.

A Municipalità Metropolitana di Konya, chì stalla ancu WC mobili, chì hè una grande necessità in a regione, travaglia ghjornu è notte per furnisce l'acqua pulita à a cità, è ancu di ricerca è salvata, logistica è fornitura di bisogni.

E squadre di a Brigata di Pompieri di a Municipalità Metropolitana di Konya, chì travaglianu in a regione di u terrimotu da u primu ghjornu di u disastru, anu salvatu 166 persone vivi da u naufragio.

Esse u primu à cummentà

lascia una risposta

U vostru indirizzu email ùn seranu micca publicatu.


*