U Veiculu di Trattamentu Dentale Mobile Servirà in Zona di Terremotu

U Veiculu di Trattamentu Dentale Mobile Servirà in a Regione di u Terremotu
U Veiculu di Trattamentu Dentale Mobile Servirà in Zona di Terremotu

A Municipalità Metropolitana di Konya, chì hà travagliatu senza stop da u primu ghjornu per guarì e ferite in Hatay dopu à i terrimoti chì anu sbulicatu tutta a Turchia, hà preparatu un Strumentu di Diagnosi è Trattamentu di Salute Orale è Dentale per i citadini in a regione di u terrimotu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu chì u veiculu chì anu preparatu inseme cù a Càmera di i Dentisti serà strumentale à guarì a ghjente di Hatay da u luni.

A Municipalità Metropolitana di Konya hà implementatu u Strumentu di Diagnosi è Trattamentu di Salute Orale è Dentale per chì i citadini in a regione di u terrimotu ùn anu micca prublemi cù a so salute orale è dentale.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dichjaratu chì dopu à i terremoti devastanti chì anu spazzatu tuttu u paese, da u primu ghjornu in Hatay, anu pruvatu à stà vicinu à a ghjente di Hatay mobilizendu tutti i mezi da a ricerca è salvata à u centru logisticu, da bere. fornitura d'acqua à a cucina mobile è u fornu di pane, da l'energia à i studii di cità di cuntainer.

U presidente Altay, chì hà dichjaratu chì in più di tutti questi sforzi, anu implementatu un altru serviziu impurtante per assicurà chì i citadini chì vivenu in l'area di u terrimotu ùn anu micca prublemi cù a so salute orale è dentale, hà dettu: "In questu cuntestu, avemu preparatu Strumentu di Diagnosi è Trattamentu di Salute Orale è Dentale inseme cù a nostra Camera di Dentisti Konya. Dopu avè finitu tutte e preparazioni, u nostru veiculu sarà di speranza in Hatay u luni è serà strumentale à guarì i nostri vittimi di u terrimotu. Attachemu una grande impurtanza à a salute di i nostri fratelli vittime di u terrimotu in tutti l'aspetti. Continueremu à fà u nostru megliu per passà questi tempi difficili u più prestu pussibule ".