Tendenze tecnulugiche chì formanu a sicurezza in 2023

Tendenze tecnulugiche chì guidanu a sicurezza in l'annu
Tendenze tecnulugiche chì formanu a sicurezza in 2023

Securitas Technology Turkey hà annunziatu i 2023 tendenzi tecnologichi più impurtanti chì dumineranu a scena di sicurezza in 6. In l'ultimi anni, a sicurità hè diventata un attivu strategicu chì va oltre a mitigazione di u risicu, ma serve ancu l'efficienza. A sicurità ghjoca avà un rolu assai più impurtante in a trasfurmazioni digitale di l'urganisazioni. Oghje, cum'è e preoccupazioni di cibersicurezza aumentanu, i bilanci chì i clienti destinanu à a sicurità fisica è elettronica sò ancu in crescita.

Pelin Yelkencioğlu, Direttore di Marketing Turchia di Securitas Technology, hà dettu: "Oghje, assai urganisazioni si concentranu nantu à ottimisà i so investimenti di sicurezza. À questu puntu, aspittemu solu suluzione hibrida è basata in nuvola per aumentà u so pesu. "Perchè un approcciu hibridu permette à l'urganisazioni di risparmià i costi è di operare cù investimenti interni più altu per migliurà a sicurezza è l'efficienza".

Dichjarà chì a necessità di a sicurità continuarà à esse a primura priorità di l'istituzioni è di l'individui, Yelkencioğlu hà sparte e tendenze tecnologiche più impurtanti chì formanu u settore di sicurezza in 2023.

"L'usu di l'intelligenza artificiale sarà diffusa"

L'intelligenza artificiale hè stata aduprata in silenziu per qualchì tempu per automatizà certi prucessi di sicurezza è cummerciale. Ma l'usu diventerà più diffusatu è videremu emergere usi novi è eccitanti in l'anni à vene. Pelin Yelkencioğlu hà dettu: "Credemu chì a cumminazione di l'intelligenza artificiale è l'IoT (AIoT) continuerà à esse una tendenza impurtante per u 2023 riformendu u scopu di l'industria di a sicurità purtendu l'intelligenza artificiale. Ùn serà micca solu furnisce una prutezzione intelligente, ma ancu aiutà à aumentà l'efficienza di l'operazioni in parechje industrii è urganisazioni ", disse, aghjustendu chì a Tecnulugia Securitas hà ancu focu annantu à u sviluppu di tecnulugia chì creanu un valore aghjuntu in questa zona.

"L'impurtanza di l'analisi video aumenterà"

Oghje, l'analisi video pò esse aduprata cum'è un sistema di rilevazione altamente efficace cù un sistema di càmera cuncepitu currettamente chì hè adattatu per u so scopu. L'intelligenza artificiale supportata, intelligenti, camere analitiche ponu esse integrate cù diversi sistemi di sicurezza è offre diversi benefici per migliurà a sicurità o l'operazioni. Per esempiu; Grazie à e soluzioni di càmera cù analitiche, diventa assai più faciule per avvistà è seguità un eventu potenziale attraversu scenarii creati prima.

"Più sistemi di sicurità biometrici"

I tecnulugii biometrici crescenu assai più veloce in i prossimi 3-4 anni. Queste soluzioni di punta cum'è a faccia, u ricunniscenza di l'impronta digitale è a biometria di voce prutegge e facilità cù una precisione superiore. Per quessa, l'imprese tornanu sempre più à i sistemi di sicurezza biometrica per via di a sicurezza superiore chì offrenu.

"U futuru di a sicurità hè in u nuvulu"

In securità, u muvimentu in u nuvulu hè più lento di l'aspittatu cumparatu cù l'industria tecnologica più grande. A percepzione di u nuvulu cum'è un risicu di cybersecurity hè vistu cum'è u più grande ostaculu à a so adopzione ulteriore per suluzioni di sicurezza. Ma u muvimentu in u nuvulu cuntinuerà à accelerà cum'è l'urganisazioni capiscenu l'impurtanza di implementà o aghjurnà i so servizii di sicurezza.

"A cibersigurtà hè u risicu più seriu"

A cibersicurezza serà ancu unu di i temi impurtanti quist'annu. Un rapportu di Cybersecurity Ventures stima chì i costi di a criminalità globale ghjunghjeranu à 2025 trilioni di $ US per u 10,5. Siccomu più dispusitivi cuntinueghjanu à vene in linea è u processu di dati diventa u centru di l'operazioni, hè più impurtante per l'imprese per esse agili è responsive à u paisaghju di minaccia in evoluzione. L'imprese anu ancu bisognu di offre una trasparenza più grande per risponde à l'aspettattivi di i so clienti di mantene e so dati privati ​​​​è sicuri. Tuttu chistu lanciarà un novu mudellu di cibersicurezza chì s'appoghja nantu à a verificazione constante piuttostu cà solu di rinfurzà e rete è i sistemi. I decisori cercheranu di implementà strategie di cibersicurezza più aggressive è selezziunà partenarii chì offrenu livelli più alti d'automatizazione per affruntà e minacce potenziali.

"U rolu di l'IT in a sicurità hè cambiatu"

Per parechje urganisazioni, e restrizioni derivanti da a pandemia sò state un attivatore per cumminà a sicurità fisica cù i sistemi di sorveglianza video è di cuntrollu di l'accessu, secondu u rapportu di Genetec, basatu annantu à i punti di vista di più di 3.700 capi di sicurezza in u mondu. Perchè alcuni utilizatori finali anu da piglià stu passu per gestisce in modu efficace u muvimentu sicuru di i travagliadori in i so locali. A maiò parte di i rispondenti (64%) hà dettu chì eseguisce a vigilazione video è u cuntrollu di l'accessu per sustene a sicurità fisica.

Dieci anni fà, a maiò parte di i sistemi di securità fisica in i grandi urganisazioni eranu gestiti da u persunale in i dipartimenti di sicurità. Oghje, u dipartimentu di Tecnulugia di l'Informazione (IT) hà cuminciatu à ghjucà un rolu più grande in a sicurità fisica. Oghje, l'IT assume più rispunsabilità per a gestione di i sistemi di sicurezza fisica. I participanti di a ricerca, 2023 tecnulugii di sicurezza chì pensanu à investisce in 10; cuntrollu di l'accessu, surviglianza video, strumenti di cibersicurezza, analisi video, rilevazione di intrusioni, ricunniscenza facciale, analisi di sicurezza è operazioni, prutezzione perimetrale, ricunniscenza di targhe è tecnulugia di gestione di l'avvenimenti.