Percentuale di quelli chì mantenenu l'assicurazione obbligatoria di u terremotu in Turchia 57,5%

Percentuale di Quelli chì Mantenenu Assicuranza Ubligatoria di Terremotu in Turchia
Percentuale di quelli chì mantenenu l'assicurazione obbligatoria di u terremotu in Turchia 57,5%

Sicondu a ricerca realizata da u situ di paraguni encazip.com, u tassu di quelli chì mantenenu l'Assicuranza Ubligatoria di Terremoti in Turchia hè di 57,5 ​​per centu. Sicondu i dati attuali di u 2023, circa 8,5 milioni di case in Turchia ùn anu micca Assicuranza Ubligatoria di Terremoti.

"Le perdite materiali sò cuparti in cash"

L'Assicuranza Ubligatoria di Terremoti assicura case contr'à i terrimoti è i disastri, cum'è u focu, l'esplosione, u tsunami direttamente causatu da u terrimotu. I danni materiali in l'edificazioni sò cuparti in soldi in i limiti specificati in e pulitiche. Questi limiti sò calculati secondu a "Tariffa è Instruction d'Assicuranza di Terremotu Obligatoriu" publicata da u Ministeru di u Tesoru è di e Finanze. TCIP furnisce una quantità massima di garanzie determinata secondu l'aumentu di i costi di custruzzione ogni annu. Sicondu l'infurmazioni ottenute da u situ web ufficiale di TCIP, i premii di e pulitiche emesse annu sò calculati secondu u stilu di custruzzione di a casa, a superficia grossa, l'annu di custruzzione, u numeru di piani è u gruppu di risicu di u quartieru in cui si trova. A quantità massima di garanzia datu da TCIP hè di 25 mila TL per tutti i tipi di edifiziu da u 2022 di nuvembre 640.

"L'insediamenti di u paese ùn sò micca cuparti da l'assicuranza"

E persone chì u valore di a casa supera a cobertura massima datu da TCIP ponu uttene una cobertura supplementaria da e cumpagnie d'assicuranza per l'ammontu eccessivu se vulete. Per questu, hè necessariu avè l'assicuranza di casa da cumpagnie d'assicuranza private. L'insediamenti di i paesi ùn sò micca cuparti da l'assicuranza, è l'Assicuranza di Terremotu Opzionale pò esse fatta per strutture in paesi. U funziunamentu di u prucessu hè a siguenti: Dopu à u terrimotu, i vittimi di u terrimotu dumandanu danni, dopu à l'applicazione, l'ufficiale di valutazione di danni TCIP visita e residenze assicurate, determina u dannu è determina a quantità di compensazione. A quantità di compensazione hè pagata à u candidatu (a persona chjamata in l'attu) u più prestu pussibule attraversu i banche pertinenti.

"Cosa copre l'assicuranza DASK"

L'Assicuranza Ubligatoria di Terremotu copre l'edificazioni chì sò stati completamente o parzialmente dannighjati durante un terremotu. Fundazioni, mura principali, mura cumuni chì separanu rùbbriche indipendenti, mura di giardinu, mura di contenimentu, soffitti è pavimenti, scale, ascensori, sbarchi, corridori, tetti, camini è parti cumplementarii simili di l'edifiziu sò cuparti inseme o separatamente.

"Ùn copre micca l'articulu, a perdita di l'affari è u prufittu"

Costi di rimozione di detriti, perdita di prufittu, interruzzione di l'affari, privazione di affittu, spese alternative di residenza è di travagliu, rispunsabilità finanziarie è tutti l'altri danni indiretti chì ponu esse rivendicati, ogni tipu di beni mobili, beni è simili, tutti i danni corporali è a morte, morale. richieste di cumpensazione, Questa assicurazione ùn copre micca i terrimoti è i danni altru ch'è u focu, l'esplosione, u tsunami o terrimoti causati da i terrimoti, è i danni chì si trovanu cù u tempu per via di a struttura difettusa di l'edificiu stessu, indipendentemente da u terrimotu. In più di l'Assicuranza Ubligatoria di Terremotu, diverse assicurazioni di l'abitazione ponu esse stipulate per questi danni.

"I danni di i veiculi senza assicurazione ùn saranu micca coperti"

In un terrimotu, micca solu e case è i posti di travagliu, ma ancu i veiculi ponu esse danatu. Migliaia di veiculi ponu esse inutilizabili. Situazioni simili sò state sperimentate in i terrimoti chì sò accaduti u 6 di ferraghju, ma i pruprietarii di veiculi chì ùn anu micca un assicuranza ùn puderanu micca cumpensà e so perdite. Sicondu i dati di l'Associu d'Assicuranza di Turchia (TSB), solu 10 mila di i 3.1 milioni di veiculi in e pruvince 538 induve u terrimotu hè accadutu sò assicurati. In cunsiderà u rapportu, si vede chì solu 17.1% di sti veiculi anu assicuranza. In altri palori, 2.6 milioni di veiculi ùn anu micca una pulitica d'assicuranza, cusì i danni di sti veiculi ùn saranu micca cuparti.

"DASK hè necessariu ma micca abbastanza, l'assicuranza di l'abitazione deve ancu esse stipulata"

Dichjarà chì quelli chì ùn anu micca TCIP ùn ponu micca inizià l'electricità, l'acqua o abbonamenti simili, Çağada Kırmızı, u fundatore di encazip.com è espertu di risparmiu, hà sottolineatu chì hè ubligatoriu per avè TCIP, è hà enfatizatu l'impurtanza di avè assicurazione di l'alloghju in più di TCIP. Crimea cuntinuau:

"Secunnu a legislazione attuale, TCIP copre solu 640 mila TL di i danni chì si saranu durante u terrimotu è e so conseguenze. Pensemu chì i danni chì ponu accade in e case in un pussibili terrimotu superanu 640 mila TL, soprattuttu per via di l'aumentu di i costi di custruzzione. Per copre tutti i danni è per evità difficultà in un disastru, ricumandemu di piglià una assicurazione casa in più di TCIP ".