L'attività Ramadan di a Municipalità Metropolitana di Konya in Hatay aumentanu u morale per e vittime di u terremotu

L'attività Ramadan di a Municipalità Metropolitana di Konya in Hatay aumentanu u morale per e vittime di u terremotu
L'attività Ramadan di a Municipalità Metropolitana di Konya in Hatay aumentanu u morale per e vittime di u terremotu

Eventi speciali di Ramadan urganizati da a Municipalità Metropolitana di Konya per i zitelli cù u slogan "Semu unu, simu Inseme, simu Inseme" in Hatay allevianu u dulore di u terrimotu. U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà dettu: "Urganizemu eventi speciali di sera di Ramadan per i nostri zitelli cù e nostre tende veloci è sahur in Hatay. In più di l'attività fisica chì facemu in a regione, hè ugualmente impurtante per noi di mantene a morale è a motivazione di i nostri figlioli alta. E nostre attività, chì urganizemu in un puntu sfarente ogni ghjornu, cuntinueghjanu per tuttu u mese di Ramadan in u centru di Hatay è i so distretti.

L'avvenimenti di Ramadan urganizati da a Municipalità Metropolitana di Konya in Hatay dà un impulso morale à e vittime di u terrimotu.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hè in Hatay da u primu ghjornu per guarì e ferite di u disastru di u seculu u 6 di ferraghju; Ellu disse chì travaglianu senza stop per risponde à ogni tipu di bisogni umani in quantu à l'infrastruttura, a logistica, i travaglii d'acqua, l'albergu, a cucina mobile, a cumunicazione è l'approvvigionamentu energeticu.

Per mantene u spiritu di Ramadan vivu in Hatay dopu à u terrimotu è per alleviate e tracce di u terrimotu nantu à tutte e vittime di u terrimotu, in particulare i zitelli; Nutendu chì urganizanu avvenimenti cù u slogan "Semu unu, simu inseme, simu inseme", u sindaco Altay hà dettu: "I nostri avvenimenti di sera di Ramadan, chì avemu preparatu soprattuttu per i nostri figlioli, inseme cù e nostre tende veloci è suhoor. , attirà una grande attenzione. In più di u travagliu fisicu chì facemu in a regione, mantene a morale è a motivazione di i nostri figlioli alta hè cusì impurtante per noi. I nostri avvenimenti, chì urganizemu in un puntu diversu ogni ghjornu, cuntinueghjanu in tuttu u mese di Ramadan in u centru è i distretti di Hatay. Vogliu ancu ringrazià a nostra squadra di l'avvenimenti suciali è culturali chì hà fattu un surrisu nantu à a faccia di i nostri cuccioli. Spergu chì tutti passeremu questi ghjorni difficili inseme ", disse.

DOPO IFTAR, I CIDELLI SI DIVERTU À U TERREMOTU

Comu parte di l'avvenimenti di Ramadan, u Concertu di Musica Sufi Turca hè statu realizatu prima di l'iftar in u Camion di Avvenimentu Mobile di a Municipalità Metropolitana di Konya; In l'attività urganizata dopu à l'iftar, i zitelli si diverte à u cuntenutu di u so core. In più di diverse attività di scena cum'è Hacivat-Karagöz, Meddah, Orta Play è Puppet Shows, attività induve sò creati campi di ghjocu cum'è table football è mini-golf per i zitelli facenu surrisu i sopravviventi di u terrimotu.

Mentre 3 persone anu assistitu à i prugrammi tenuti in Hatay Stadium Tent City, Antakya Sports Facilities Tent City è Defne Dursunlu Tent City, l'avvenimenti cuntinueghjanu in tuttu u mese di Ramadan in u centru è i distretti di Hatay.