121 Years Hospital si trasforma in un centru di vita in Samsun

L'ospedale annuale di Samsun si trasforma in Life Center
121 Years Hospital si trasforma in un centru di vita in Samsun

A Municipalità Metropolitana di Samsun restaurà l'edificiu di 121 anni di l'anzianu Hospital di Malattie Mentali è Neurologiche, chì hà pigliatu u Ministeru di a Salute cù un protokollu, è u trasformerà in un Centru di Famiglia è Vita. Dichjarà chì l'offerta per l'edifiziu storicu è u prugettu da esse custruitu in a zona in cui si trova, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Hè un centru induve i nipoti, i missiavi, i missiavi, i genitori si riuniscenu. Un centru chì li attirà tutti. Ùn ci hè micca centru custruitu annantu à questu cuncettu in Turchia ", disse.

A regione hà da sperimentà una nova trasfurmazioni cù l'edificiu di l'Hospital di Malattie Mentali è Neurologiche di 121 anni in u distrittu di Ilkadım è u Centru di Famiglia è Vita chì serà custruitu da a Municipalità Metropolitana di Samsun in a zona induve si trova. L'edifiziu, chì era inattivu dopu à u focu in u 2007, serà restauratu cù u travagliu da fà. In u scopu di u prugettu, i spazii spiciali sò stati pensati per i zitelli è i ghjovani è i centri d'educazione di e donne. U prughjettu, chì include sale di sport, sale di cunferenza è d'esibizioni, attelli di musica è d'arte, includerà ancu aule di scienza, una biblioteca, una casa d'ospiti è spazii di studiu individuali. U prugettu attirà l'attenzione cù u so cuncettu verde è storicu.

Ospedale di Malattie Mentali è Neurologiche di Samsun

"A TURCHIA ùn hà micca un centru custruitu in questu cuncepimentu"

Dichjarà chì l'offerta per u prugettu serà fatta in pocu tempu, u sindaco di a municipalità metropolitana di Samsun, Mustafa Demir, hà dettu: "Hè un centru induve i nipoti, i missiavi, i missiavi è i genitori seranu inseme. Un centru chì li attirà tutti. Ùn ci hè micca un centru custruitu cù stu cuncettu in Turchia. Custruemu avà. Serà appellu à tutti i quartieri in a regione Ilkadim. Ogni dettagliu hè inclusu cù u so caffè, parcu è cursu. Ci saranu servizii di educazione prescolare. Ci saranu corsi chì cambiaranu a vita di e nostre donne.

I CITTADINANI ASPETTANO ECCITANTE

I citadini chì vivenu in a zona induve si trova l'antica Ospedale di Malattie Mentali è Neurologiche aspettanu cù impazienza l'implementazione di u prugettu. Dichjarà chì u centru da esse custruitu darà una vitalità diversa à a regione, Mustafa Genç hà dettu: "Saria assai bellu per e persone di tutte l'età. A nostra ghjuventù hè una nova zona di riunione è sviluppu per e nostre donne. Vulemu ringrazià a nostra municipalità metropolitana ", disse.

Salim Gülsün, invece, hà dichjaratu chì susteneranu ogni prughjettu senza perde a struttura storica è hà dettu: "Infine, un locu inattivu diventerà un bellu centru. Spergu chì l'atmosfera quì cambierà cù stu centru ", disse. Ayşe Yılmaz hà dettu: "Hè assai bellu. Andaraghju quandu si apre. Spergu chì serà finitu u più prestu pussibule ", disse, aghjustendu chì era entusiasta aspittendu chì u centru sia custruitu.

INFORMAZIONI DI L'EDIFIU DI L'OSPITALU STORICO:

L'uspidale, chì hè statu messu in serviziu cù u nome "Canik Hamidiye Hospital" in u 1902 è cambiatu in Canik Gureba in u 1908, hà pigliatu u nome "Samsun Millet Hospital" in u 1924. In u 1954, fù trasferitu à u Ministeru di Salute è Assistenza suciale è divintò Samsun State Hospital. In u 1970, l'edifiziu, chì era viotu per un pezzu dopu chì l'uspidale hè statu spustatu, hà cuminciatu à serve cum'è Hospital Mentale è Nervu di a Regione di u Mari Neru. In u 1980, u tìtulu "Regione di u Mari Neru" hè statu abulitu è ​​diventa l'Hospital di Salute Mentale è Malattie di Samsun. L'edifiziu storicu registratu, chì hè statu assai dannatu in u focu chì hà risultatu in a morte di un paziente in u 2007, hè diventatu inattivu dopu chì l'uspidale si trasfirìu à u so novu edifiziu di serviziu. U prughjettu pianificatu da a Municipalità Metropolitana di Samsun, chì hà firmatu un protokollu cù u Ministeru di a Salute, hè statu appruvatu da a Direzzione Generale di Real Estate Naziunale, è dopu l'edifiziu storicu è l'area sò stati attribuiti à a Municipalità Metropolitana.