Novu Accordu per Edifici Resistenti à i Terremoti in Izmir

Novu Accordu per Edifici Resistenti à i Terremoti in Izmir
Novu Accordu per Edifici Resistenti à i Terremoti in Izmir

A municipalità metropolitana di Izmir si prepara à implementà trè regulamenti impurtanti per a creazione di strutture resistenti è sicure à i terremoti. I prublemi di l'isolatore sismicu in edifizii novi, a necessità di custruisce almenu un pianu di u sotano in edifici cù 5 piani è sopra, è micca dà un permessu di custruzzione senza l'appruvazioni di u Cunsigliu di Investigazione seranu sottumessi à l'appruvazioni di i membri di u cunsigliu à a riunione di u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir chì si terrà u luni 13 di marzu.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja i so travaglii per a cità resistente Izmir. A Municipalità Metropolitana, chì hà discututu l'opere è e prucedure di permessu di custruzzione in a legislazione attuale per a creazione di strutture resistenti à i terremoti è a prutezzione di a sicurità di a vita è di a pruprietà di e persone, hà preparatu una pruposta per esse presentata à u Cunsigliu Municipale Metropolitana di Izmir per piglià misure supplementari per a creazione di strutture sicure è resistenti à i terremoti.

Serà discututu prima in i cumitati pertinenti.

Trè punti da aghjunghje à l'agenda cum'è una mozione presidenziale seranu prima riferiti à e cumissioni pertinenti. U primu di l'articuli copre l'edificazioni d'altitudine custruite in lochi risicatu in quantu à a terra. Sicondu questu, almenu un pianu di u sotano hè necessariu in strutture chì saranu custruite nantu à terreni chì cuntenenu sabbia, ghiaia o strati d'argilla solidu-solidu o in terreni cù un altu risicu di liquefaction. In novu, sicondu u pianu di zoning, almenu un pianu di u sotano serà necessariu per l'edificazioni cù 5 o più piani.

Esigenza d'isolatore sismicu

Un altru articulu per esse sottumessu à u Cunsigliu di a Municipalità Metropolitana di Izmir serà nantu à l'usu di isolanti sismici. Ospedali, dispensari, centri di salute, edifici è strutture di brigata di u focu, PTT è altre strutture di cumunicazione, stazioni di trasportu, terminali, facilità di generazione è distribuzione di energia, pruvincia, edifici di amministrazione di u distrettu è di municipalità, primi aiuti è pianificazione di disastru. stazioni, scole, altri edifici educativi è strutture, dormitori, dormitori è musei. L'isolatore sismicu, chì riduce l'effettu distruttivu di u terrimotu, separà a superstruttura da a terra è prutegge l'edificiu da l'intensità di u terrimotu, serà ancu dumandatu à esse usatu in strutture staccate cù 3 piani è sopra o cù una altezza di l'edificiu chì supera. 10,5 metri. L'edificazioni, chì l'offerta hè stata fatta o custruita da u publicu prima di a decisione di l'Assemblea, saranu esentati da a decisione. In queste strutture, ùn serà micca necessariu di custruisce un sotano rigidu, chì include a parte di un edifiziu chì hè più bassu di u livellu di a strada.

U accunsentu preliminariu serà ottenutu da u Cunsigliu di Revisione.

Un puntu impurtante serà ancu purtatu à l'agenda in quantu à e fasi di cuncepimentu, di custruzzione è di ispezione di edifici alti in una manera sana è sicura in tutta a cità. In cunsiquenza, i prughjetti preparati per l'edificazioni cù un numeru tutale di piani chì supera i 13 (esclusi i piani 13), cumpresi i piani di u sotano, devenu ottene l'appruvazioni preliminari da u cunsigliu di rivisione per esse furmatu da e unità pertinenti di a Municipalità Metropolitana di Izmir, e camere prufessiunali pertinenti. è i rapprisentanti di a municipalità di u distrittu pertinenti.

Nisun permessu di custruzzione o permessu d'occupazione serà emessu senza l'appruvazioni preliminari di u Cunsigliu di Inspeczione. I prucedure di travagliu è i principii di u Cunsigliu di Revisione è i criterii di valutazione per i palazzi alti seranu determinati separatamente. Sti trè articuli entreranu in vigore dopu chì sò stati passati da u parlamentu.