A Fundazione di a Facilità per Risolve u Prublemu di l'Odore di Tuzla hè stata stabilita

A Fundazione di a Facilità per Risolve l'Odore di Tuzla hè stata posta
A Fundazione di a Facilità per Risolve u Prublemu di l'Odore di Tuzla hè stata stabilita

A Municipalità Metropolitana d'Istanbul (IMM) hà stabilitu a fundazione di a "Sile Kömürcüoda Garbage Leachate Treatment Plant", chì eliminerà u prublema di l'odore cronica in Tuzla. Parlendu à a cerimonia tenuta in Tuzla Ahmet Kılıç Boulevard, presidente di a municipalità metropolitana di Istanbul è candidatu à a vicepresidenziale Ekrem İmamoğlu, attirò l'attenzione à l'impurtanza di a neve chì cascanu à intervalli brevi durante u ghjornu. Ricordendu chì Istanbul hà avutu una stagione secca questu annu, İmamoğlu hà dettu: "Oghje hè un ghjornu assai fruttu. Nevi oghje, piove eri ; Francamente, avemu mancatu. Allora eccu a mo pretendenza: Diu dà secondu u cori di i boni. "Credu 86 per centu chì i 100 milioni di persone di u nostru paese daranu quantu volenu", disse. Dichjarà chì anu avutu un momentu speciale, İmamoğlu hà dettu: "Fighjeremu una cerimonia di rivoluzione da Tuzla. Teneremu a ceremonia di inaugurazione in Şile. Ma perchè sò in Tuzla, parlendu cù a ghjente di Tuzla ? Questu pò, sicuru, pare stranu per voi. Ma lasciami dichjarà questu: Tuzla hà un prublema d'odore. "È travagliemu duramente per risolve stu prublema", disse.

"IGNORARE A NATURA SIGNIFICA IGNORARE U FUTURU"

Nutendu chì anu stabilitu una cumissione circa 3 anni fà per risolve u prublema in quistione, İmamoğlu hà dettu: "Era un studiu sottu a coordinazione di İSKİ, ma à quale diverse istituzioni è urganisazioni di a Municipalità Metropolitana di Istanbul è di u Governatore di Istanbul anu da cuntribuisce. . Avemu stabilitu sta cumissioni per ellu. Ma ammettimu; Ùn pudemu micca riceve abbastanza sustegnu da alcune istituzioni. "Ma avemu fattu a nostra parte è cuntinuemu à fà", disse. Dichjarà chì risolveranu u prublema di l'odore di Tuzla cù a facilità da esse custruitu in Şile, İmamoğlu hà dettu: "Avemu sperimentatu un terremotu. Avemu persu a nostra vita. Semu veramente cori spezzati. Preghemu per misericordia. Offriamu e nostre condoglianze à a nostra nazione. Ch'elli riposu in pace. Avemu persone ferite. Sò chì avemu sempre prufessiunali di a salute chì si battenu disperatamente per a ricuperazione di i nostri feriti. Vogliu ancu una pronta ricuperazione à i nostri feriti. Ma u disastru di u terrimotu chì ci hà causatu stu grande dulore ci hà dimustratu chì s'ellu ùn campa micca in armunia cù e cundizioni di l'ambienti naturali chì campemu è se ùn pigliate micca precauzioni per quessa, sfurtunatamenti ùn pudete micca creà un paese resistente à a natura. è disastri naturali. Avemu sperimentatu e cunsequenze dolorose di rompe sta armunia. In fatti, avemu amparatu una volta di più chì; "Ignurà a natura significa ignurà u futuru", disse.

TOGAY hà spartutu infurmazione nantu à u prughjettu

Dopu à u so discorsu, İmamoğlu hà parlatu à u Prof. Capu di u Dipartimentu di Prutezzione Ambientale è Controlu di l'IMM chì era in l'area innovativa in Şile. Dr. Ayşen Erdinçler è u direttore generale di İSTAÇ Ziya Gökmen l'abbandunò à Togay. Spartendu infurmazioni nantu à a facilità, Togay hà dettu:

"Almacenemu 5-6 mila tunnellate di rifiuti domestici ogni ghjornu da u Latu Anatolianu in i nostri Sistemi di Stoccaggio Regular Sile Kömürcüoda. U lixiviatu di basura, chì si trova cum'è un risultatu naturali di stu almacenamentu, hè trattatu in i nostri impianti di trattamentu. Avemu sempre furnisce servizii in u nostru stabilimentu esistente, chì hè statu cumissionatu in u 2009 è hà una capacità attuale di 500 metri cubi, chì hà finitu a so vita ecunomica, è trasferemu a quantità restante. A capacità di a nostra facilità chì vedemu quì oghje, sparghje nantu à una zona di 30 mila metri quadrati, serà di 4000 metri cubi per ghjornu. È avemu cuncepitu u prughjettu per ch'ellu pò esse aumentatu à 6000 metri cubi quandu hè necessariu. Cù u stabilimentu di trattamentu chì avemu apertu in Silivri Seymen à a fine di l'annu passatu, avemu aumentatu a capacità di trattamentu tutale di Istanbul da u 100 per centu, righjunghjendu 8000 metri cubi. "Quandu mettemu in opera sta facilità, aumenteremu a nostra capacità da 50 per centu à più di 10 mila metri cubi".

U fundamentu di a stallazione chì darà a Tuzla un soffiu d'aria fresca hè stata posta in Şile, sottu a tistimunianza di İmamoğlu è u sindaco di Kartal Gökhan Yüksel.