E vittime di u terrimotu ospitate in Bitlis trovanu u morale à u "Festival di neve"

E vittime di u terremotu ospitate nantu à Bitlist Find Morale in Snow Festival
E vittime di u terrimotu ospitate in Bitlis trovanu u morale à u "Festival di neve"

Dopu à i terrimoti in Kahramanmaraş, i zitelli di e famiglie ospitate in Bitlis anu avutu una bona ghjurnata à scià cù slittini in l'avvenimentu tenutu à u Centru di Sci di l'Università di Bitlis Eren.

Famiglie di vittime di u terrimotu chì stavanu in Bitlis KYK Student Dormitories è parechji citadini da u centru Bitlis è distretti anu assistitu à l'avvenimentu, chì hè statu tenutu in cuuperazione cù ONG cum'è Bitlis Eren University Continuing Education Center Directorate, Bitlis Red Crescent, Civilization Platform, Vangölü Activists, è Bitlis 6 di ferraghju Muvimentu Voluntariu.

I zitelli s'hè divertitu in l'attività urganizata in u quadru di l'attività di sustegnu psicosociale per e famiglie è i zitelli di vittimi di u terrimotu.

Accumpagnannu i zitelli nantu à a pista di sci, Bitlis Eren University Rector Prof. Dr. Necmettin Elmastaş hà dichjaratu ch'elli cercanu di guarì e so ferite urganizendu attività psicosociali per e famiglie è i zitelli ospitati in i dormitori. Elmastaş hà dettu: "A causa di i terremoti in Kahramanmaraş, avemu accoltu e famiglie è i so figlioli in a nostra stazione di sci. I nostri picculi invitati ghjucavanu à e palle di neve sliding with sledges. Attachemu impurtanza à tali attività per ch'elli si sbarazzanu di a psiculugia di u terrimotu. Inseme, guarìremu e ferite di stu terrimotu, chì hè qualificatu cum'è u disastru di u seculu. Una volta di più, vogliu a misericordia di Diu per i nostri citadini chì anu persu a vita in stu terrimotu, è una ricuperazione rapida à i nostri feriti ". disse.

In riferimentu à u numeru di vittime di u terrimotu chì sò ghjunti in Bitlis dopu u terrimotu, u Rettore Elmastaş hà dettu: "Sapemu chì circa 6 mila persone sò ghjunti à Bitlis dopu u terrimotu. Ospitemu alcuni di i nostri citadini chì venenu in a nostra cità in i nostri dormitori KYK. Per d 'altra banda, e ferite cuminciaru à guarì rapidamente da a data di u terrimotu in a zona di disastru. Mentre i travaglii di rimozione di detriti cuntinueghjanu, u prucessu di custruzzione hà iniziatu rapidamente. Spergu chì u nostru statu è a nazione si uniscenu a manu per guarì queste ferite u più prestu pussibule è sbararemu di l'impattu psicosociale di stu disastru devastante inseme. E nostre cità è altri insediamenti in a zona di u terrimotu seranu ricustruiti. Chì Diu ùn lascia micca chì un tale disastru accade di novu ". Hà utilizatu e so espressioni.

Sciarpe, berretti è guanti tricotati da e donne vuluntarii sò stati distribuiti à e vittime di u terrimotu in l'avvenimentu di sled di neve tenutu in u Centru di Ski di l'Università di Bitlis Eren.