E vittime di u terrimotu trovanu u morale in u camion di scienza di Konya Metropolitan

E vittime di u terrimotu trovanu u morale in u camion di scienza di a cità metropolitana di Konya
E vittime di u terrimotu trovanu u morale in u camion di scienza di Konya Metropolitan

U Camion di Scienza, chì serve in u Centru di Scienze Konya di a Municipalità Metropolitana di Konya, cuntinueghja à dà morale à e vittime di u terrimotu in Hatay. U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, chì hà visitatu u Camion di Scienze in Hatay, hà dettu: "U nostru Camion di Scienza hè cù i nostri figlioli in Altınözü, Antakya, Arsuz, Belen, Defne, Hassa, İskenderun, Kırıkhan, Kumlu, Samandağ, Yayladağı è Payas. i distretti di Hatay. U scopu di u nostru travagliu hè di fà surrisu i nostri figlioli è di riduce l'effetti di u disastru nantu à elli.

Cù u Camion di Scienza chì opera sottu à u Centru di Scienze di a Municipalità Metropolitana di Konya, i sopravviventi di u terremotu in Hatay scontranu tramindui u divertimentu è a morale di a scienza.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Konya, Uğur İbrahim Altay, hà visitatu u Camion di Scienza in Hatay è scontru cù i zitelli. U sindaco Altay hà dichjaratu ch'elli anu pruvatu à furnisce ogni tipu di servizii municipali necessarii in Hatay per guarì e ferite da u primu ghjornu di u terrimotu, è chì anu ancu realizatu attività di supportu per i zitelli.

E vittime di u terrimotu trovanu u morale in u camion di scienza di a cità metropolitana di Konya

Dichjarà chì u Teatru di a cità metropolitana di Konya cuntinueghja a so attività per i zitelli in 11 cità affettate da u terrimotu, è chì u Camion di Scienza aumenta a morale è a motivazione di e vittime di u terrimotu in linea cù u stessu scopu, u sindaco Altay hà dettu: "U nostru Camion Scientifico. hè situatu in Altınözü, Antakya, Arsuz, Avemu scontru cù i nostri figlioli in i distretti di Belen, Defne, Hassa, İskenderun, Kırıkhan, Kumlu, Samandağ, Yayladağı è Payas. U scopu di u nostru travagliu hè di fà surrisu i nostri figlioli è di riduce l'effetti di u disastru nantu à elli. A so felicità hè sopra à tuttu. Spergu chì u statu è a nazione vinceranu questi ghjorni difficili in manu ", disse.