Last Minute: Away Ban Lifted for Fenerbahçe Fans

Kayserispor Fenerbahce Macina Fenerbahce Fans ùn saranu micca permessi
Kayserispor Fenerbahce Match

Kayseri 2nd Administrative Court hà decisu di firmà l'esekzione di a pruibizione fora imposta à i fan di a squadra visitante in u match Kayserispor-Fenerbahçe.

Dopu à l'applicazione di l'avucatu di u fan di Fenerbahçe in quantu à a decisione di ùn permette à i fan di u giallu-scuru blu à a partita trà Yukatel Kayserispor è Fenerbahçe, chì serà ghjucatu u sabbatu 24 di marzu in a 4a settimana di a Spor Toto Super League, Kayseri. U 2u Tribunale Amministrativu hà decisu di suspende l'esecuzione per a prohibizione di via.

L'avucatu Ahmet Demirci, chì hà una carta di Passolig, hà dumandatu à a 2ª Corte Amministrativa di Kayseri per mezu di l'avucati Nilay Şenyüz Deligezer è Ömer Deligezer, è prima hà sospesu l'esecuzione di a decisione di u Cunsigliu di Sicurezza Sportiva Provinciale di Kayseri chì i fan di Fenerbahçe ùn anu micca permessu di accede à l'isula. match trà Kayserispor è Fenerbahçe in Kayseri, è dopu à a dumanda di annullà a decisione cum'è u risultatu di u prucessu, u tribunale in quistione hà decisu di firmà l'esekzione.

In a decisione di Kayseri 2nd Administrative Court, e seguenti dichjarazioni sò state fatte: "Considerendu chì l'azzione in quistione hè ligata à a chjusura di a tribuna di l'ospiti è ùn permettenu micca i fan di a squadra visitante in u stadiu in a cumpetizione chì si tene trà Yukatel Kayserispor-Fenerbahçe AŞ è chì a cumpetizione in questione si terrà u 4 di marzu, l'effettu amministrativu serà esauritu da esse implementatu." Siccomu hè in a natura di una transazzione è se implementata, pò causà danni irreparabili o impussibili, l'esecuzione di a transazzione in questione pò esse sospesa senza ottene una guaranzia finu à chì una difesa hè datu è i requisiti di a decisione interim sò cumpresi, o finu à chì u periodu per risponde à a difesa è a decisione interim passa è una nova decisione hè presa, Amministrativu Trial No. 2577 "In cunfurmità cù l'Articuli 20 è 27 di u Codice di Procedura, hè statu unanimu decisu di determinà u periodu per a difesa è a risposta à a decisione interim cum'è 1 ghjornu, è di notificà à l'amministrazione di l'accusatu chì hè ubligatoriu per cumpiendu u esigenze di a decisione interinale ".