Zhang Jinyuan, 94 anni, riceve u Premiu Internaziunale di Achievement 2023

L'annu Zhang Jinyuan riceve u Premiu Internaziunale di Achievement
Zhang Jinyuan, 94 anni, riceve u Premiu Internaziunale di Achievement 2023

Dopu a selezzione da u Cunsigliu Internaziunale di Infermieri è a Fundazione Internaziunale Florence Nightingale, Zhang Jinyuan, ex direttore di Nanchang First Hospital Nursing Division, hà vintu u Premiu Internaziunale di Achievement 2023.

Dopu a selezzione da u Cunsigliu Internaziunale di l'Infermiera è a Fundazione Internaziunale Florence Nightingale, Zhang Jinyuan, ex direttore di Nanchang First Hospital Nursing Division è vincitore di a 39th Nightingale Medal, hà vintu u Premiu Internaziunale di Achievement 2023.

Sicondu l'infurmazioni furnite da a Società di a Cruz Roja di a pruvincia di Jiangxi, Zhang Jinyuan hè stata impegnata in u travagliu di infermiera clinica per più di 40 anni. Dopu chì Zhang si ritirò, hà stabilitu un sistema di serviziu di vuluntariu di a cumunità in 1999 è hà allargatu a so pratica di infermiera prufessiunale in a cumunità.

Zhang Jinyuan, 94 anni, travaglia sempre in prima linea di servizii di vuluntarii, cù l'ore totali di vuluntariu chì supera 26 ore.

Zhang hà ancu lanciatu u mudellu di serviziu di serviziu di a catena di cura in casa di a cumunità-ospitale-famiglia-vuluntariu è a piattaforma intelligente di serviziu di assistenza per l'anziani.