A Countdown hà iniziatu per Marble İzmir, a Porta di a Pietra Naturale Turca chì si apre à u mondu

A Countdown hà iniziatu per Marble Izmir, a Porta di a Pietra Naturale Turca chì si apre à u mondu
A Countdown hà iniziatu per Marble İzmir, a Porta di a Pietra Naturale Turca chì si apre à u mondu

U countdown hà iniziatu per Marble İzmir-Fiera Internaziunale di Petra Naturale è Tecnulugia, a più grande riunione mundiale di l'industria di a petra naturale. U settore si riunirà in Fuar İzmir u 26-29 d'aprile. Hè previstu chì vicinu à 150 mila persone da 28 pruvince è più di 81 paesi visitanu 100th Marble İzmir, chì avarà più di 100 mila metri quadrati è più di milla participanti anu da participà à e novi spazii.

Organizzata da İZFAŞ è ospitata da a Municipalità Metropolitana di İzmir, a Fiera Internaziunale di Pietra Naturale è Tecnulugia di Marble İzmir cuntinueghja à esse a porta di a petra naturale turca in u mondu. Essendu un pioniere cù u numeru di visitatori naziunali è stranieri, Marble İzmir hà da cuntribuisce à u settore di a petra naturale, chì hà superatu u so scopu d'esportazione di 2 miliardi di dollari l'annu passatu, per ghjunghje à novi obiettivi. Mentre tutte l'imprese di petra naturale anu fattu in i saloni chjusi di Fuar İzmir, una grande parte di a sala C è tutta a sala D sò state attribuite à e cumpagnie di machini è tecnulugia. Mentre a dimensione di l'area di marmura di bloccu hè stata aumentata in paragunà à l'annu passatu, una zona chjusa temporale hè stata creata per a zona di mostra di petra naturale trasfurmata.

Marmi culuriti in Fair Izmir

I preparativi per a più grande operazione fiera di Turchia anu da vene à a fine. Pietre naturali culurite è diverse in forma di blocchi, estratti da e cantera in tutta a Turchia, chì hà circa 40 di e riserve naturali di petra di u mondu, cuntinueghjanu à esse purtate à a fiera. In i saloni ABC è D di a fiera, è ancu in altre parti di l'area aperta, u prucessu di stallazione di stand di l'imprese cuntinueghja à piena velocità.

Marble hè situatu in İzmir in Marble, marmaru, granitu, travertinu, onice, calcariu, diabase, andesite, basalt, consumabili minieri, consumabili di fabbrica è attellu, machini minieri, machini di custruzzione è equipaggiu pesante, machini di fabbrica è officina, prutezzione di l'ambiente, riciclamentu. è sistemi d'acquisizione, urganisazioni settoriali è riviste, cumpagnie di elaborazione di dati è software, servizii di trasportu è logistica, servizii di finanziamentu è prestitu, istituzioni publiche è ufficiali, associi, sindacati è ONG, istituzioni è urganisazioni media.

Seminari in u scopu di a fiera

I seminarii seranu ancu tenuti in Marble İzmir. U 26-27 d'aprile, a Formazione Internaziunale di Studi di Pietra, è u 28 d'aprile, "Sustenibilità in l'Industria di a Pietra Naturale - Notificazione di u Produttu Ambientale" serà nantu à l'agenda.

Visitatori da tuttu u mondu

Mentre e cullaburazioni sò fatte cù l'attacheti cummirciali in i Stati Uniti, u Mediu Oriente, l'Asia è l'Europa per Marble İzmir, espositori è visitatori di tuttu u mondu sò previsti per assistisce à a Fiera. Cù u sustegnu di u Ministeru di u Cummerciu, quattru prugrammi di cumitatu di cummercializazione differenti sò urganizati in cunjunzione cù l'Associazione di Esportatori di Minerali Egei, l'Associazione di Esportatori di Minerali è Metalli di Istanbul, l'Associazione di Esportatori di u Mediterraniu Occidentale è l'Associazione di Esportatori Denizli. Stati Uniti, Regnu Unitu, India, Pulonia, Belgio, Germania, Italia, Paesi Bassi, Israele, Kazakistan, Uzbekistan, Bahrain, Egittu, Giordanu, Emirati Arabi Uniti, Arabia Saudita, Oman, Palestina, Qatar, chì sò stati determinati cum'è u mira. paesi in u scopu di sti prugrammi Centinaia di clienti stranieri da Kuwait è Azerbaijan seranu ospitati. Cù i prugrammi di riunioni B2B da esse urganizati durante a fiera, l'imprese participanti puderanu scuntrà cù i clienti rapidamente è efficacemente. Da l'Australia à l'Italia, da a Cina à l'USA, registrazioni di l'applicazioni di visitatori stranieri sò state ricevute da un totale di paesi 94 in ogni cuntinente di u mondu via u situ web. A fiera hè prevista per esse visitata da quasi 100 mila persone lucali è stranieri.

Disegni "differenti" venenu à a vita cù Marble İzmir

Marble İzmir riunisce i ghjovani disegnatori una volta di più cù l'imprese innovatori di u settore cù u Cuncorsu Internaziunale di Disegnu di Pietra Naturale Differenti, chì hè statu tenutu per a 5a volta questu annu. I disinni originali da esse realizatu in a cumpetizione, chì hà u scopu di revelà a faccia innovativa di a petra naturale turca in u mercatu, scuntrà i visitatori in Marble İzmir. I ghjovani candidati di designer da 15 paesi anu participatu à a cumpetizione cù un totale di 72 prughjetti unichi chì anu creatu cù a petra naturale. I prughjetti finalisti 28 seranu implementati da e cumpagnie innovative di u settore è i vincitori di u premiu seranu annunziati à u 28th Marble İzmir.

U nome di Raif Türk serà mantenutu vivu

U nome di l'imprenditore veteranu Raif Türk, chì hà cuntribuitu à u settore è à a fiera aghjunghjendu forza da u passatu à u presente è chì avemu persu in i mesi passati, serà datu à a piazza in l'area di a Fiera İzmir cù u suggerimentu di i rapprisentanti di u settore.

Cuntribuzione à l'ecunumia di Izmir è u paese

In più di cuntribuisce à u settore è i so sottosettori, l'esportazioni è l'impieghi, Marble İzmir averà ancu un impattu pusitivu in l'ecunumia di a cità in parechje aree da u turismu à l'alloghju, u trasportu à u settore di l'alimentariu è di e bevande quist'annu, cum'è in l'anni precedenti. .

L'esportazioni superavanu i 2 miliardi di dollari

Mentre l'esportazione totale di petra naturale di Marble İzmir era di 77 milioni di dollari quandu hè stata custruita per a prima volta, l'esportazione di pietra naturale di Turchia hè stata di 2 miliardi 96 milioni di dollari l'annu passatu cù a cuntribuzione di a fiera annantu à l'anni. Più di 2022 mila persone lucali è stranieri da tutta a Turchia è 145 paesi anu visitatu Marble Izmir in 78, induve più di mille cumpagnie naziunali è straniere anu participatu.