Erol Evgin nantu à a scena per un cuncertu di solidarietà Kira Bir Home

Erol Evgin In Scena Per Un Concertu di Sulidarità Rent A Home
Erol Evgin nantu à a scena per un cuncertu di solidarietà Kira Bir Home

Un altru sustegnu per a campagna "One Rent, One Home" lanciata da a Municipalità Metropolitana di Izmir per e vittime di u terrimotu hè vinutu da Erol Evgin. U cuncertu di sulidarità "100 Anni di Centinaia di Gloria" si terrà à AASSM u 29 d'aprile. U presidente hà dichjaratu chì tutti l'ingudu da u cuncertu seranu donati à a campagna. Tunç Soyer, "U nostru dulore hè statu grande dapoi u 6 di ferraghju. "Avemu sperimentatu un dulore chì ùn sparirà micca, ma seremu fiancu à fiancu per assicurà chì u restu di noi pò cuntinuà a so vita cù speranza", disse.

A Municipalità Metropolitana di Izmir cuntinueghja u so travagliu per guarì e ferite di i terremoti, chì l'epicentre era Kahramanmaraş u 6 di ferraghju è hà affettatu 11 pruvince. Cù a campagna « Un affittu, una casa » si risolve u prublema di l'abitazione di e vittime di u terrimotu. In u scopu di a campagna, Erol Evgin darà un cuncertu culturale di sulidarità "Cù centu di glorie in 100 anni". U cuncertu si terrà u sabbatu 29 d'aprile à 20.30 in Ahmed Adnan Saygun Art Center. Tutti i proventi di u cuncertu seranu trasferiti à a campagna One Rent One Home. Evgin, chì canterà e so opere belle è indimenticabili in u cuncertu, interpretarà ancu l'innu chì hà cumpostu apposta per u 100 anniversariu di a Republica di Turchia, "100 anni cù centu mosche", per a prima volta in Izmir. I biglietti anu un numeru di sedi è sò offerti in vendita trà 300 lira è 750 lira. I biglietti senza presenza per quelli chì sustenenu a campagna ma ùn venenu micca à u cuncertu sò stati annunziati cum'è 100 lire. I biglietti per u cuncertu ponu accede à Biletix.com/etkinlik/2IZN0/IZMIR/tr.

seremu fiancu à fiancu

U sindaco di a municipalità metropolitana di Izmir hà invitatu tutti i residenti di Izmir à un cuncertu di sulidarità Tunç Soyer, "U nostru dulore hè statu grande dapoi u 6 di ferraghju. "Avemu sperimentatu un dulore chì ùn sparirà micca, ma seremu fiancu à fiancu per assicurà chì u restu di noi pò cuntinuà a so vita cù speranza", disse.