Eliminate u pesu eccessivu cù l'attività fisica in primavera

Eliminate u pesu eccessivu cù l'attività fisica in primavera
Eliminate u pesu eccessivu cù l'attività fisica in primavera

L'Anadolu Health Center Nutrition and Diet Specialist Tuba Örnek hà ricurdatu chì unu deve manghjà sanu micca solu in a primavera, ma in tutte e stagioni è aduttà u sportu cum'è modu di vita, è hà dettu: "In a stagione d'invernu, u tempu più sedentariu hè passatu in casa. è snacks high-calorie ponu esse cunsumati. Questu causa l'aumentu di pisu. L'aumentu di l'attività fisica in a primavera è l'estiu sustene a perdita di pisu.

Sottulineendu chì beie almenu 2 litri d'acqua à ghjornu hè assai impurtante per una vita sana, l'Anadolu Health Center Nutrition and Diet Specialist Tuba Örnek hà dettu: "Per rinfriscà, si deve mette una distanza trà e bevande acide è zuccherate. Limonata senza zuccheru, compote, sucu di fruttu chjaru o frescu è acqua minerale naturalmente zuccherata, succhi di frutta o verdura fresca è ayran ponu esse preferiti cum'è alternattivi sani. Si deve esse alluntanatu da pesante oliu, cremosu, troppu salsi, fritti, zuccherati o eccessivamente salati, carni processati cum'è salsiccia, cibi pronti per manghjà è pasticceria.

Ligumi è frutti deve esse cunsumati cù a polpa

Dichjarà chì a perdita di l'acqua in u corpu hè più altu per via di a sudazione in u clima caldu, Tuba Örnek hà dettu: "I vegetali è i frutti sò alimenti cù un altu cuntenutu di acqua è acqua. In più di i frutti di rinfrescante cum'è meloni è angurie, bacchi cum'è ciliegie, prugne, fragole è uva anu un altu cuntenutu di acqua è valori vitamini-minerali. In ogni casu, u cunsumu di sti frutti ùn deve esse micca esageratu. U nostru bisognu di ogni ghjornu hè di 2-3 porzioni in media. 1 parte di melone-anguria; u collu mediu hè 3 fetta cù un grossu di 1 dite. 1 parte di frutti granulari hè 1 ciotola petite. Inoltre, enfatizendu chì hè più benefiziu di cunsumà ligumi è frutti cù polpa invece di strincà i so succhi, Örnek hà dettu: "U ghjacciu hè unu di l'indispensabile di l'estiu. Simply, 1-2 boli per ghjornu ùn deve esse superatu. Quelli chì seguitanu una dieta di perdita di pisu duveranu cunsumà gelato menu freti.

Evite l'alimenti fatti cù farina bianca

Dicendu chì u modu più efficau di brusgià grassu hè di manghjà una dieta equilibrata, adatta, sana è fibrosa, beie assai acqua è fà sport, u Specialista di Nutrizione è Dieta Tuba Örnek hà dettu: "I pasticcini fatti cù zuccaru simplice è farina bianca, chì fà vi fami facirmenti, deve esse cacciatu da a nostra vita. Invece, l'alimenti chì vi mantenenu sanu è aiutanu à creme grassu deve esse preferitu. Quessi ponu esse iogurt o kefir chì cuntenenu calcium, proteini è probiotici, col, bròcoli, zucchini è altri ligumi ricchi di fibra, carne, pollo, turchinu, pesci è ova, chì sò fonti di prutezione.

U tè verde allevia l'edema

Dichjarà chì u tè verde hà ancu un forte effettu antioxidante, acceleratore di u metabolismu è di l'edema, Tuba Örnek hà dettu: "Pudete aghjunghje 1 cucchiara di l'acitu di mela à 1 vetru d'acqua è beie prima di manghjà. Inoltre, se u duttore hè cunsultatu, u pompelmo pò esse cunsumatu una meza ora prima di manghjà. Inoltre, noci, avellana, amanduli è grani sani anu un effettu saziante per fà u cuntrollu di porzione.