Bursa Tek Energy porta u so putere à a scena mundiale

U presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Bursa Tek Enerji, İbrahim Şahintaş, hà dettu: "Ora esporteremu i nostri servizii, chì sò cuminciati in Bursa è si sparghjenu in tutta a Turchia in pocu tempu, in u mondu. "Credemu chì u 2024 serà un annu in quale aghjustemu novi alture à a nostra qualità di serviziu, chì avemu prima purtatu in Europa", disse.

Tek Enerji, chì riunisce parechje persone è urganisazioni da residenze à imprese è stabilimenti industriali cù a so propria energia, hà sappiutu implementà u primu prughjettu di Build-Operate-Transfer di Turchia in u campu di l'energia solare in Bursa in u scopu di prughjetti sustinibili. Hà permessu à u sistema ferroviariu di utilizà a so propria energia cù e piante di energia solare installate nantu à i tetti di 30 stazioni di treni ligeri appartenenti à BURULAŞ. Enfatizendu chì u prughjettu realizatu inseme cù a Municipalità Metropolitana di Bursa hè un mudellu di riferimentu per l'"ecunumia lucale è naziunale", u presidente di u Cunsigliu di Amministrazione di Tek Enerji, İbrahim Şahintaş, hà dettu: "Continuemu u nostru travagliu senza rallentà cù i nostri 9 anni di sperienza. . Dopu à i nostri pannelli solari cù una putenza di 30 mila 2 kWp chì avemu stallatu in 230 stazioni di Burulaş, avemu ancu fattu un investimentu di produzzione energetica cù una putenza installata di più di 3 mila kWp in Bursa Muradiye Water Factory. "Ùn avemu micca solu cuntribuisce à un futuru pulitu cù i prughjetti favurevuli di l'ambiente chì stabiliscemu per l'urganisazioni industriali chì sò attori in a produzzione industriale di Turchia, ma ancu aumentanu l'efficienza energetica di u nostru paese cù e nostre suluzioni industriali".

IN U MARCHU EUROPEU CUN ECO SOLAR

Tek Enerji, chì offre suluzioni d'energia rinnuvevuli adattati per tutti i tipi di tetti, ùn hà micca solu introduttu e centrali solari (SPP) à parechji tetti in u nostru paese, ma si prepara ancu à scrive novi storie di successu in Europa in termini di sustenibilità è energia verde cù a cumpagnia chjamata Eco Solar, chì hà appena lanciatu in Austria. İbrahim Şahintaş hà dichjaratu: "Lanceremu a nostra cumpagnia Eco Solar, chì avemu stabilitu in Austria, da u 2024 è cuminciamu u nostru serviziu di u mercatu solare, induve venderemu prudutti cum'è pannelli di energia solare, inverter, cavi solari è connettori." İbrahim Şahintaş hà dichjaratu ch'ellu hà cullaburatu cù e cumpagnie EPC (Engineering, Procurement, Construction) per un bellu pezzu, hà nutatu chì e negoziazioni sò cuntinueghjanu. Şahintaş hà aghjustatu chì continuanu à avanzà cun determinazione per diventà una pusizione efficace in u settore di l'energia rinnuvevule micca solu in Turchia, ma ancu in u mondu internaziunale.