23 d'aprile L'entusiasmu principia in Osmangazi

L'entusiasmu di u 23 d'aprile di a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì u Great Leader Mustafa Kemal Atatürk hà prisentatu cum'è un rigalu à i zitelli turchi è di u mondu, hà cuminciatu cù belli avvenimenti è un magnificu cuncertu in Osmangazi. A municipalità di Osmangazi, chì urganizeghja avvenimenti culuriti per i zitelli di Osmangazi sottu u nome di u prugramma "Festival di i zitelli" in Piazza Demirtaş, hà fattu à i zitelli sperimentà l'eccitazione di e vacanze à u massimu cù parechji attelli, spettaculi, cuncorsi, karaoke, pittura di faccia. , juggler è gambe di lignu .

MELIS FIS SURPRISE PER I FIGLI

L'entusiasmu di u 23 d'aprile in Osmangazi hà righjuntu u so piccu cù u cuncertu di Melis Fis, unu di i nomi di successu di a nova generazione. Migliaia di zitelli è ghjovani chì riempianu a piazza Demirtaş anu sperimentatu una grande felicità è eccitazione quandu u famosu cantante hè ghjuntu in scena. Melis Fis, chì intrì in u palcuscenicu cù a canzone "Gülü Sevdim Dikeni Battı", hà cantatu i canti populari di l'ultimu periodu à l'unisonu cù i zitelli di Osmangazi. U famosu cantante, chì hà cuntinuatu u so cuncertu cù canzoni cum'è "Kara Kedi", "I Loved the Rose, Its Thorns Sink" è "No Sleep", hà spartutu l'eccitazione di u 23 d'aprile di i zitelli è di i ghjovani chì riempianu l'area di cuncertu. .

AYDIN: "U 23 APRILE hè assai più cà un festival"

U sindaco di Osmangazi Erkan Aydın hè ghjuntu in scena durante u cuncertu è hà prisentatu fiori à l'artista Melis Fis. Felicitando tutti i zitelli u 23 d'aprile à a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, u presidente Aydın hà dettu: "In questa bella festa chì Gazi Mustafa Kemal Atatürk hà regalatu à tutti i zitelli, a nostra preziosa artista Melis Fis hà cantatu e so più belle canzoni per i nostri figlioli. U nostru Gran Leader Mustafa Kemal Atatürk hà dedicatu u ghjornu di u 23 d'aprile di u 1920, quandu a Gran Assemblea Naziunale Turca hè stata aperta, cum'è una festa à i nostri figlioli, chì sò a guaranzia di l'avvene di u nostru paese, è hà dimustratu una volta chì hè un capu unicu in u mondu in questu rispettu. I nostri figlioli è i ghjovani seguiranu i passi di Atatürk è purteranu u nostru paese in grandi lochi. U 23 d'aprile ùn hè micca solu una festa, hè assai più. "Felice Eid", disse.