Benvenutu entusiastu à u presidente Aydın in Dağder

U sindaco Aydın, chì hà participatu à a notte di collusione è u prugramma di vacanze urganizata da Orhaneli-Keles-Büyükorhan-Harmancık è l'Associazione di Assistenza è Solidarietà di i Villages di Montagna Osmangazi (DAĞDER), hè stata accolta da i so cumpatrioti cù torche è applausi. Aydın hà intrutu in l'edificiu di l'associu accumpagnatu da i slogans "Benvenutu in casa, presidente Erkan" è hà celebratu cù i so concittadini unu per unu. I membri DAĞDER anu sperimentatu un grande entusiasmu quandu anu vistu u so compatriota Erkan Aydın, chì anu sustinutu in l'elezzioni di u 31 di marzu, cum'è u sindaco di Osmangazi. In u prugramma, chì hè accadutu cù una participazione intensa, u discorsu di u sindaco Aydin hè statu spessu interrottu da applausi di sustegnu.

"SIAmu CUSCENTI DI A RESPONSABILITÀ A NOSTRA POPULA HAN IMPUSATA À NOI"

U sindaco di Osmangazi Erkan Aydın, chì hà iniziatu u so discorsu ringraziendu i so concittadini chì l'anu accoltu cun grande entusiasmu è torche, hà dettu: "Questu orgogliu, gioia è celebrazioni ghjustificate ùn sò in realtà micca u mo successu, ma u successu di i mo concittadini. Sò intrutu in sta corsa per a pusizione di rapprisintanti cun curagiu civile, ma hè a ghjente di a regione muntagnola chì ci hà permessu di vince. Pensemu chì i nostri lucali ùn anu micca ciò ch'elli si meritanu, ancu s'ellu campanu quì dapoi 700 anni. Cù u grande sustegnu di i mo concittadini è a gentilezza di u nostru populu, Diu ci hà datu l'uppurtunità di serve à i nostri citadini cum'è u sindaco di Osmangazi stu mandatu. Chì Diu ùn ci vergogna. Semu cuscenti di a rispunsabilità chì u nostru populu ci impone. Sapemu chì u nostru travagliu ùn hè micca faciule. Partemu cù sta cuscenza. Supereremu questu inseme cù a prumessa di travagliu duru. "Inseme, manu in manu, furniremu boni servizii à Bursa, a regione di a Montagna è Osmangazi". disse.

« ORA A RIGIONE MONTAGNA È A SUA POPULA HAN RUPPUTU A SCUCA »

Sperendu chì a so unità è a so sulidarità seranu permanenti, u sindaco Aydın hà dettu: "Pianificamu di organizà u Festival di Commemorazione è Cunquista di Osmangazi l'annu prossimu è in u 700, quandu celebreremu u so 2026 anniversariu, in una scala magnifica è ancu internaziunale. Durante e celebrazioni di cunquista, DAĞDER participà più intensamente à marche, matrimonii di paesi, simposi è altri avvenimenti. Chì Diu ci permette di celebrà magnificamente u 700 anniversariu. Chì a nostra unità sia eterna. Avà a regione di a muntagna è a so ghjente anu rottu a so cunchiglia. "Da avà, seraghju ancu in u guvernu lucale è generale", disse. L'alpinisti, quelli chì dicianu ch'elli ùn si pudianu riunisce è ottene risultati eranu vergogna. Aghju vistu questu assai chjaramente in i risultati di l'urne in i quartieri induve a regione di a muntagna hè densamente populata. U rughjonu muntagnolu ci hà sustinutu abbastanza chjaramente da ùn lascià spaziu di dibattitu. "Che Diu benedica tutti è ognunu di elli", disse.

"Avemu PENA FEDE IN U NOSTRE PRESIDENTE ERKAN AYDIN"

Dichjarà chì l'alpinisti anu dimustratu a vuluntà per l'unità è a sulidarità, u presidente di DAĞDER, İsmail Aydoğdu, hà dettu: "Avemu avutu l'onore di unisce intornu à un paisanu preziosu è compatriota chì hà servitu cum'è presidente DAĞDER per 2 mandati è cum'è membru di u parlamentu per 3 mandati. in u passatu, è avè ellu trà noi cum'è u sindaco di Osmangazi, è simu assai cuntenti per questu. "Semu entusiasmati quandu pensemu à i cuntributi chì un valore chì chjamemu u nostru fratellu, u nostru membru di u parlamentu è u nostru presidente farà à Bursa, Osmangazi è a nostra regione, avemu piena fiducia in elli". disse.

DAĞDER Presidente Onorariu Prof. Dr. Ali Kaya hà indicatu chì i so brami sò finiti è hà dettu: "Cum'è ghjente di a regione di muntagna, simu i figlioli di una generazione chì hà fattu grandi sforzi è cuntributi à a liberazione di Bursa, à a scrittura di l'epica insurmontable di Çanakkale, è à u nostru paese superà ogni tipu di guai. Semu membri di una sucità chì ùn si devia micca da a verità, ùn sapi micca ciò chì hè u tradimentu, face l'amicizia a petra di a nostra vita, è vede l'ostilità cum'è un periculu chì ùn avemu mai avvicinà. U nome di lealtà è lealtà hè Dağder è a ghjente lucale. Sapemu chì avemu vistu fideltà, ma ancu soffremu. Aspittemu a felicità è a felicità per vene à a fine di u soffrenu. Felicita à tutti i nostri concittadini, in particulare u sindaco di Osmangazi Erkan Aydın, chì ci hà fattu sperimentà stu mumentu. I mo concittadini, in a nova era, duvemu sempre esse individui chì apprezzanu ciò chì i nostri amministratori facenu bè, ricurdate di i so sbagli è i sbagli, è assicurà chì trovanu a verità. Vogliu successu à u nostru presidente Erkan. "Che Diu sguassate u vostru caminu, rende u vostru travagliu più faciule, è vi dà a capacità di fà boni servizii", disse.

U sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Mehmet Aydın Saldız, hà trasmessu i saluti di u sindaco di a municipalità metropolitana di Bursa, Mustafa Bozbey, è hà dettu: "Sò assai felice di esse quì cù a ghjente di a regione di a muntagna. Felice Eid à tutti". Dopu à a ceremonia di celebrazione, i so concittadini anu pigliatu parechje foto di souvenir cù u sindaco Aydın.