"Tutti i zitelli anu da ride u 23 d'aprile"

U sindaco di a municipalità metropolitana di Kocaeli, Tahir Büyükakın, chì hà publicatu un missaghju annantu à u 104 anniversariu di l'apertura di a Gran Assemblea Naziunale di Turchia, hà dettu: "Oghje, celebremu u 23 d'aprile a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli, chì hè l'annunziu di un futuru di speranza, induve a risa allegra di i zitelli di u mondu esce più forte. Ma sfurtunatamenti, i visi di i nostri figlioli in e regioni oppresse ùn sò micca surrisu, i so ochji sò in lacrime, è u so avvene hè scuru. Avemu u cori spezzati è i nostri cori sò rotti. "Spergu chì u 23 d'aprile ricurdarà à u mondu chì tutti i zitelli anu da ridere", disse.

U sindaco metropolitanu Tahir Büyükakın hà dichjaratu in u so missaghju chì stu ghjornu significativu, chì Gazi Mustafa Kemal Atatürk rigalatu à a Nazione Turca è à i zitelli di u mondu, hè ancu unu di i simboli più impurtanti di a lotta di a Nazione Turca per l'indipendenza è a sovranità. U presidente Büyükakın cuntinuò e so parolle cusì: "L'apertura di a Gran Assemblea Naziunale, chì si riunì cum'è rapprisentanti di a vuluntà di a nazione u 23 d'aprile di u 1920, hè una espressione di a determinazione di a nazione turca à cuntinuà a so lotta per l'autodeterminazione è indipendenza.

Salutemu i picculi cori chì sò a guaranzia di u nostru avvene. Travagliemu cù tutte e nostre forze per assicurà chì cresce in un mondu mudernu basatu nantu à a cunniscenza è l'amore. Oghje hè un ghjornu speciale rigalatu à voi. Stu ghjornu spiciali, illuminatu da u surrisu di tutti voi, hè un signu di l'avvene di speranza di i zitelli micca solu in u nostru paese, ma in tuttu u mondu.

Tuttavia, ùn ci vole à scurdà chì, sfurtunatamenti, i nostri fratelli in regioni oppresse ùn ponu micca celebrà stu ghjornu. Ci hè una amarezza è una tristezza in i so cori. Dunque, avemu da ricurdà chì simu cun elli in questu ghjornu speciale, è e nostre preghiere è u sustegnu sò sempre cun elli.

Sò individui chì sparghje a speranza in u mondu, cresce cù l'amore, è sò equipati di cunniscenze. I vostri cori forti sò mani putenti chì facenu u mondu un locu più vivable. Oghje, salutemu una volta di più tutti i zitelli chì illuminanu u mondu cù a so amicizia è l'amore, è celebremu u 23 d'aprile a Sovranità Naziunale è u ghjornu di i zitelli cun entusiasmu.

Vulemu à voi, a luce di u nostru avvene, una festa piena d'amore è di speranza.