U presidente federale di Germania hè statu accoltu in a stazione di Sirkeci

U Vicepresidentu di u Gruppu CHP TBMM Gökhan Günaydın è u Sindaco di a Municipalità Metropolitana di Istanbul Ekrem İmamoğluA Sirkeci Train Station, u puntu induve a migrazione di u travagliu in Germania hà iniziatu 63 anni fà, u presidente federale tedescu Dr. Hà accoltu Frank-Walter Steinmeier.

Dopu à l'accolta, u presidente Steinmeier è İmamoğlu pusonu per i membri di a stampa per commemorare a visita.

U presidente Steinmeier, inseme à Johannes Regenbrecht, Consul Generale di a Repubblica Federale di Germania in Istanbul, hà tenutu una riunione chjusa à a stampa cù a delegazione di a Municipalità Metropolitana di Istanbul guidata da İmamoğlu, in u storicu Restaurant Orient Express.

Dopu à a riunione, u presidente Steinmeier è İmamoğlu anu visitatu u "Museu Ferroviario" inseme cù u guvernatore di Istanbul Davut Gül. A delegazione hà visitatu u museu cù a narrazione di u famosu storicu İlber Ortaylı è hà sperimentatu a memoria visuale di a migrazione in Germania visitendu l'esposizione tematica "Migrazione di i travagliadori turchi in Germania" è a mostra "Longing Abroad" nantu à i travagliadori turchi è a so musica. .