Cumincia u Festival di Cartoon in Izmir!

U 3rd Izmir International Portrait Cartoon Festival, urganizatu da Izmir Metropolitan Municipality, riunisce parechji artisti internaziunali cù a ghjente di Izmir. E mostre custituite da l'opere di l'artisti scontranu l'amatori d'arte in piazza Alsancak Vasıf Çınar è in a Galeria d'Arte Konak Metro trà u 25 d'aprile è u 19 di maghju.

Izmir International Portrait Cartoon Festival, chì si terrà per a terza volta questu annu, accoglie 25 artisti da 28 paesi trà 9-17 April. U festival, curatu da Menekşe Çam, hà assistitu da Jasper Vandecruys da u Belgio, Christopher Knapman è George Williams da u Regnu Unitu, Silvia Radulova è Zlati Krumov da Bulgaria, Philippe Moine è Romain Guyot da Francia, Niko Kemularia (KEMO) da Georgia, Ivan Sabolic è Kresimir Kvestek da Croazia, Mustafa Tozakı da TRNC, Adrian Bighei da Romania, Burak Akerdem, Cemil Ayana, Turan İyigün è Zeynep Gargi da Turchia assisteranu.

Un muru commemorativu serà creatu in a stazione di metro Fahrettin Altay

Esposizioni di l'opere di l'artisti in u scopu di u festivale scuntrà l'amatori d'arte in piazza Alsancak Vasıf Çınar è in a Galeria d'Arte di Konak Metro trà u 25 d'aprile è u 19 di maghju. Mentre chì centinaie di caricature gratuiti sò stati disegnati in spazii di l'avvenimenti stallati in parechje parte di a cità u 25 è u 26 d'aprile, tutti l'artisti si riuniscenu in a stazione di metro di Fahrettin Altay u 27 d'aprile per creà un muru di memoria custituitu da disegni divertenti. U prugramma detallatu di u 3rd Izmir International Portrait Cartoon Festival pò esse accessu à kultursanat.izmir.bel.tr.